نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

نام لوکا یوویچ به لیست مصدومان تیم رئال مادرید اضافه شد

luka2

لوکا یوویچ مهاجم صربستانی تیم رئال مادرید در جریان دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در برخورد با یان اوبلاک سنگربان روخی بلانکو از بازی خارج شد تا به لیست بلند مصدومان کهکشانی ها اضافه شود.

رئال مادرید که پیش از این براهیم دیاز، مارکو آسنسیو و فرلاند مندی را به دلیل مصدومیت در روزهای اخیر از دست داده بود، حالا نام لوکا یوویچ بازیکن جدیدش را نیز در لیست مصدومان خود می‌بیند. لوکا یوویچ در برخورد با یان اوبلاک سنگربان تیم اتلتیکو مادرید در دقیقه 24 بود که دچار مصدومیتی از ناحیه مچ پا شد. پس از چندین دقیقه معاینات پزشکی بیرون از زمین، مهاجم صربستانی مجبور به ترک زمین شد تا کریم بنزما فرانسوی جانشین او شود.

شرایط سخت لوکا یوویچ در رئال مادرید

لوکا یوویچ پس از مصدومیت مقابل اتلتیکو جای خود را به بنزما داد

بنظر می‌رسید که لوکا یوویچ درد زیادی در مچ پای خود دارد و با نگاه های اولیه به مصدومیت او می شود گفت که این یک آسیب دیدگی جدی است. در آن لحظه از بازی رئال مادرید با سه گل از حریفش عقب بود. دیداری که در ورزشگاه متلایف نیوجرسی در نهایت با پیروزی باورنکردنی ۷-۳ شاگردان دیگو سیمئونه به پایان رسید. اوضاع سخت در شروع راه برای لوکا یوویچ در ترکیب کهکشانی ها ادامه دارد. مهاجم صربستانی در دیدار برابر آرسنال پس از اخراج زودهنگام ناچو، مجبور به ترک زمین در دقیقه دهم شد. با این مصدومیت، یوویچ هم به لیست بلند و بالای مصدومان رئال مادرید اضافه شد. چیزی که مطمئنا زین الدین زیدان سرمربی این تیم را در آستانه شروع رقابت های رسمی فصل جدید نگران خواهد کرد. اوایل ماه جاری میلادی بود که براهیم دیاز از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد تا تمرینات تیمش را به مدت یکماه از دست بدهد. پس از دیاز، نوبت به مارکو آسنسیو ستاره اسپانیایی لوس بلانکوس رسید. هافبک ۲۲ ساله در جریان دیدار مقابل آرسنال از ناحیه رباط صلیبی زانو دچار پارگی شد تا فصل جدید پیش از شروع رسمی، برای او تقریبا به پایان برسد. آسنسیو چیزی حدود شش تا هشت ماه از میادین به دور خواهد بود. روز پنجشنبه نیز نوبت خرید جدید رئالی ها، فرلاند مندی بود که با مصدومیتی عضلانی مواجه شد. مصدومیتی که مدافع فرانسوی را سه تا چهار هفته از میادین به دور نگه خواهد داشت.

لوکا یوویچ پس از ارائه نمایش های فوق العاده در فصل گذشته رقابت های بوندس لیگا و لیگ اروپا، تابستان امسال با قراردادی ۶۰ میلیون یورویی از تیم آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست. بازیکن ۲۱ ساله صربستانی فصل گذشته موفق شد ۲۷ مرتبه برای تیمش گلزنی کند و کمک بزرگی برای رسیدن آینتراخت به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا داشت. جاییکه آنها در ضربات پنالتی مغلوب چلسی انگلیس شدند. لازم به ذکر است تور پیش فصل رئال مادرید همچنان ادامه دارد و بعد از اتمام بازیهای این تیم در کشور ایالات متحده، کهکشانی ها برای برگزاری جام موسوم به آئودی کاپ راهی شهر مونیخ می شوند تا در مرحله نیمه نهایی پذیرای تاتنهام انگلستان قرار بگیرند. بعد از این رقابتها نیز رئال مادرید در آخرین بازی دوستانه پیش از شروع رسمی فصل جدید، به مصاف تیم ردبول سالزبورگ اتریش می رود. شاگردان زین الدین زیدان در نخستین بازی رسمی در فصل جدید، در رقابت های لالیگا سفری خارج از خانه خواهند داشت تا در ورزشگاه بالایدوس به مصاف تیم سلتاویگو بروند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل