نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مسوت اوزیل: به قراردادم با آرسنال پایبند هستم؛‌ هرگز تغییر نخواهم کرد

mmo

مسوت اوزیل ستاره آلمانی باشگاه آرسنال در مصاحبه ای مفصل به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و در مورد مسائل مختلفی همچون ادامه همکاری با آرسنال، ضعف در بازی های بزرگ و آمادگی برای حضور دوباره در ترکیب توپچی ها صحبت کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

دقایق بازی روز به روز برای مسوت اوزیل کمتر از قبل می شود اما این بازیکن با سابقه قهرمانی جهان می گوید تا زمان به اتمام رسیدن قرارداد خود باشگاه را ترک نخواهد کرد. هافبک آلمانی ورزشگاه امارات را خانه خود خوانده و به قراردادش تا پایان تابستان سال ۲۰۲۱ پایبند خواهد بود.

اوزیل که یکی از بزرگ ترین خرید های تاریخ توپچی ها به حساب می آید در حال حاضر تحت هدایت اونای امری دقایق کمی را در آرسنال بازی می کند و علی رغم دریافت دستمزد بالا، به ندرت توسط سرمربی اسپانیایی مورد استفاده قرار می گیرد. امری چندی پیش در مورد بازی نکردن مسوت اوزیل در ترکیب ثابت آرسنال گفته بود که دیگر بازیکنان تیمش شایستگی بیشتری برای حضور در ترکیب دارند.

با وجود این حواشی و چنین صحبت هایی در خصوص وضعیت هافبک بازیساز آلمانی، به نظر می رسد که باشگاه آرسنال در پی یافتن راه حلی برای خروج این بازیکن و ذخیره دستمزد بالای این بازیکن برای خرید های جدید خواهد بود اما اوزیل ۳۱ ساله اذعان دارد که قصدی برای ترک لندن ندارد.

صحبت های مسوت اوزیل در مورد ادامه همکاری با آرسنال

نه. من قصدی برای ترک آرسنال ندارم. قراردادی تا پایان تابستان سال ۲۰۲۱ دارم و تا آن زمان در باشگاه خواهم ماند. وقتی که آخرین تمدید قراردادم را امضا کردم، در موردش با دقت فکر کردم. فکر می کنم که یکی از مهم ترین تصمیمات دوران فوتبالی ام بود. نمی خواستم که فقط برای یکی دو سال دیگر در باشگاه باقی بمانم. می خواستم که تعهدم را به آرسنال و باشگاهی که که من را می خواهد نشان بدهم.

در دوران فوتبال خود، شما دوران سختی نظیر آنچه که من در حال حاضر سپری می کنم را پشت سر می گذارید اما این نباید دلیلی برای درجا زدن و فرار از مسئولیت ها باشد و من اینکار را نخواهم کرد. حداقل تا سال ۲۰۲۱ در آرسنال خواهم بود. اگر به تیم تعهد نداشتم، پس چگونه بعد از جام جهانی بلافاصله و سه روز قبل از اتمام تعطیلات به تمرینات تیم بازگشتم؟ اینکار را برای مربی، کادر فنی و باشگاه انجام دادم. شاید کسانی هستند که از ادامه حضورم در اینجا خوشحال نباشند. این را نمی دانم و برایم اهمیتی ندارد.

ستاره آلمانی در ادامه صحبت های خود از دلیل اصلی پیوستنش به شمال لندن سخن گفت.

پیشتر گفته بودم که آرسن ونگر بزرگ ترین دلیل و فاکتور برای پیوستن من به آرسنال بود. اما چیزی که مشخص است، من با باشگاه قرارداد کرده ام نه یک شخص خاص و ترک باشگاه توسط آرسن به منزله دلیلی برای ترک کردن باشگاه برای من نبود. می خواستم که کارم را در تیم ادامه بدهم زیرا عاشق بازی کردن برای آرسنال هستم و این دلیلی است که شش سال در اینجا حضور دارم.

وقتی که از رئال مادرید به اینجا آمدم، دوران سختی بر آرسنال می گذشت، اما همیشه به کاری که در کنار یکدیگر می توانستیم انجام بدهیم باور داشتم. در سال های اخیر اوضاع تغییر کرده و شرایط سخت تری را تجربه می کنم اما به آرسنالی بودنم افتخار می کنم و از بودن در اینجا خوشحالم. هر زمانی که مردم مرا در خیابان می بینند به آن ها می گویم که اینجا خانه من است و جایی نخواهم رفت.

مسوت اوزیل در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد شرایط حال حاضرش در آرسنال و ناامید بودن از عدم حضور در ترکیب اصلی این تیم گفت. در ۱۱ دیدار فصل جدید، اونای امری تنها در ۲ بازی و در مجموع ۱۴۲ دقیقه به این بازیساز آلمانی فرصت بازی اهدا کرده است. با این حال اوزیل آماده قرارگیری دوباره در ترکیب اصلی توپچی ها و تاثیرگذاری در روند بازی تیم است.

مشخصا عدم حضورم در بازی های تیم ناامید کننده است اما به تصمیمات مربی احترام می گذارم. نبودن در ترکیب تیم و دیدن بازی های تیم از خانه من را درمانده و ناامید می کند. می خواهم که بخشی از تیم باشم و همبازیانم را برای رسیدن به موفقیت همراهی کنم. هدفم از تمرین کردن تنها روی فرم ماندن نیست و می خواهم که دوباره برای تیم بازی کنم.

این تنها به من یا مربی بستگی نداشته و فقط مربوط به باشگاه است. باید همه تلاشم را انجام بدهم تا روی فرم و متمرکز باقی بمانم. در حال حاضر تمرینات آماده سازی سختی را انجام می دهم.

از اوزیل در مورد ترسش از اینکه شاید دوباره توسط امری در ترکیب آرسنال قرار نگیرد سوال پرسیده شد.

فکر نمی کنم که چنین اتفاقی رخ بدهد. به زودی برای تیم به میدان خواهم رفت. به توانایی های خودم در انجام کارهایی که مربی از من می خواهد ایمان دارم و می خواهم به باشگاه برای رسیدن به اهدافش کمک کنم. من زیر نظر برخی از بزرگ ترین مربیان دنیای فوتبال بازی کرده ام. مربیانی نظیر آرسن ونگر، ژوزه مورینیو و یواخیم لو و همیشه بیشترین احترام را برای آن ها قائل بوده ام. چنین شرایطی برای اونای امری نیز وجود دارد. من و امری ممکن است در همه چیز با یکدیگر موافق نباشیم اما این طبیعی است و در زندگی با دوستان و خانواده تان نیز چنین شرایطی خواهید داشت. باید این شرایط را بپذیرید و رو به جلو حرکت کنید.

مسوت اوزیل به همراه سئاد کولاسیناچ از افرادی بود که در تابستان گذشته و در جریان اردوی پیش فصل آرسنال مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت. هافبک سابق رئال مادرید در صحبت های خود اضافه کرد که آن اتفاق را پشت سر گذاشته و در حال حاضر با جدیت بیشتری روی تمرینات آماده سازی خود تمرکز کرده است.

فکر می کنم که پیش فصل برای تیم به خوبی پیش رفت و اگرچه آن حادثه حمله به ماشین کمی آرامشم را مختل کرده بود، در مجموع بعد از آن اتفاق شرایط خوبی دارم و هر زمان که مربی من را بخواهد آماده بازی خواهم بود و بهترین تلاشم را برای تیم ارائه خواهم داد.

در تمام دوران فوتبالم در سطح بالا تمرین کرده ام اما در ماه های اخیر به دلیل کم بازی کردن، تمرینات اضافه تری با مربی بدنسازی تیم انجام می دهم تا آمادگی بدنی خودم را حفظ کنم. می دانم به چه چیزی نیاز دارم و برای رسیدن به اهدافم به خودم باور دارم.

مسوت اوزیل در بخش دیگری از صحبت های خود به ناعادلانه بودن انتقادات از او و شخصیتش اشاره کرد.

این به شخصیت من باز می گردد. مردم می خواهند که من را تغییر دهند اما من از روزی که فوتبالم را آغاز کردم به همین شکل بوده ام. اگر یک بازی به خوبی برای تیم پیش نرود یا من عملکرد ضعیف داشته باشم از خودم ناامید می شوم زیرا می دانم که می توانم بهتر از این ها باشم. وقتی که از زمین خارج می شوم هم احساس عصبانیت می کنم. من یک کمالگرا هستم و گاهی اوقات بیش از حد دنبال این موضوع هستم.

البته که این عصبانیت را بیش از حد نشان نمی دهم. خشم و عصبانیتی که در من ایجاد می شود تنها در لحظه است و دقایق بعد از آن آرام می شوم. در طی سال ها متوجه شدم که نشان دادن چنین خشمی خوب نیست اما به هر حال این یک رفتار اجتناب ناپذیر است و نمی توان آنرا کنترل کرد یا سعی در تغییر آن نمود.

من همین گونه هستم و مسوت اوزیلی که در حال حاضر در آرسنال حضور دارد فرقی با دوران حضورش در شالکه، وردربرمن، رئال مادرید یا تیم ملی آلمان ندارد. مردم دوست دارند که این خصوصیت من را تغییر دهند اما من در هر جایی که بوده ام بازیکنی موفق بوده ام و هرگز تغییر نخواهم کرد.

اوزیل در بخش پایانی مصاحبه خود به انتقاد هواداران در خصوص گم بودن او در بازی های بزرگ اشاره کرد.

اگر ما در بازی های بزرگ نتیجه نگیریم، همیشه تقصیرات بر گردن من است. اگر چنین چیزی درست است، پس سایر نتایج تیم مقابل تیم های بزرگ در زمان حضور من روی نیمکت ذخیره ها را چگونه توجیه می کنید؟ هیچ فرقی وجود ندارد. می دانم که مردم از من انتظارات بیشتری دارند تا تاکتیک های تیم را در زمین پیاده کرده و تفاوت ایجاد کنم. این را به خوبی می دانم! اما همیشه انجام چنین کارهایی آسان نیست.

من تنها بازیکن حاضر در زمین نیستم و این را فراموش نکنید که برخی از حریفان کاملا از ما بهتر هستند. دیگر مطلبی که وجود دارد اینکه معنی بازی بزرگ یا کوچک چیست؟ در لیگ برتر انگلیس هر تیمی می تواند تیمی دیگر را شکست دهد. به ولورهمپتون یا نوریچ سیتی نگاه کنید که چطور منچستر سیتی را شکست دادند. نیوکاسل و وستهم را ببینید که منچستر یونایتد را مغلوب کردند.

بنابراین نمی توانید بگویید که نمایش های خوب من تنها مقابل تیم های کوچک بوده است زیرا چنین چیزی وجود خارجی ندارد. تنش و درگیری در تمام مسابقات لیگ وجود دارد و تیم های به اصطلاح کوچک نیز همواره در تلاش هستند تا بهترین نمایش را مقابل تیم های بزرگ جزیره ارائه دهند.

اوزیل همچنین قضایای مربوط به بهانه آوردنش برای مصدومیت و دوری از بازی های آرسنال را تکذیب کرد.

وقتی که یک بازی را به دلیل بیماری از دست می دهم واقعا ناامید می شوم اما مردم به این فکر فرو می روند که آیا من حقیقت را می گویم یا خیر! گاهی اوقات و به خصوص در زمستان سرماخوردگی به سراغم می آید و من چه کاری می توانم در موردش انجام دهم؟ اگر من را بشناسید متوجه می شوید که من به ندرت دیدارهای تیم را از دست می دهم و در هیچ زمانی بیماری را به عنوان توجیه مصدومیتم بهانه نمی کنم. بازی های بسیاری را با وجود بیماری یا داشتن مصدومیت بازی کردم.

قبل از بازی مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در مارچ ۲۰۱۷، مریض بودم و آرسن ونگر به من گفت که به این دلیل در ترکیب حضور نخواهم داشت. صبح روز بعد از باشگاه با من تماس گرفته شد و به من گفتند که تو باید به ورزشگاه بیایی و در ترکیب قرار بگیری! علی رغم سرماخوردگی شدیدی که داشتم به اردوی تیم پیوستم و ۲۰ دقیقه پایانی بازی را در میدان حاضر بودم. بیشتر بازیکنان در دوران بیماری خود عملکرد خوبی ارائه نمی دهند زیرا تاثیر زیادی روی عملکرد بازیکن می گذارد. شما نمی توانید بهترین خود را در میدان ارائه دهید اما من همیشه آماده بازی بوده ام به جز زمانی که اینکار غیر ممکن باشد.

لازم به ذکر است مسوت اوزیل در حال حاضر در بهترین شرایط خود در سال های اخیر به سر می برد اما با نظر اونای امری، سرمربی اسپانیایی توپچی های لندن در فصل جدید فرصت چندانی برای بازی به او نمی رسد. در فصل جدید لیگ برتر انگلیس، اوزیل تنها در ۷۱ دقیقه فرصت پوشیدن پیراهن آرسنال را داشته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل