نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۴ شهریور در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۴ شهریور ماه

بسکتبال – دوستانه بین المللی

در آستانه مسابقات جام جهانی بسکتبال چین، دو تیم ملی بسکتبال آمریکا و کانادا در دیداری دوستانه مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. آمریکا در جایگاه شماره ۱ و کانادا نیز در رتبه ۲۳ بهترین تیم‌های ملی بسکتبال جهان قرار گرفته‌اند. تیم ملی بسکتبال آمریکا در ۱۰ بازی اخیر خود ۷ پیروزی و ۳ شکست داشته و تیم ملی کانادا نیز آمار مشابه ۷ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در تقابل اخیر این دو تیم هم، کانادا در سال ۲۰۱۵ و با نتیجه ۱۱۱ به ۱۰۸ برابر آمریکا به پیروزی رسیده است.

تنیس – یو اس اوپن

نواک جوکوویچ مرد شماره ۱ تنیس دنیا و مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های گرند اسلم یو اس اوپن در نخستین بازی خود در این مسابقات به مصاف روبرتو کاربالس بائنا با رتبه شماره ۷۶ خواهد رفت. این بازی که از مرحله یک سی و دوم برگزار خواهد شد، می‌تواند محک خوبی برای سنجش آمادگی بهترین تنیسور حال حاضر دنیای تنیس در آخرین گرند اسلم فصل باشد. نواک جوکوویچِ صرب در ۱۰ بازی اخیر خود به ۹ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و روبرتو کاربالس بائنایِ اسپانیایی هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار ۶ پیروزی و ۴ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تنیسور تاکنون سابقه بازی مقابل یکدیگر را نداشته اند و رقابت‌های یو اس اوپن آمریکا، اولین تقابل میان این دو خواهد بود.

فوتبال – یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

در آغاز مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم النصر عربستان و السد قطر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی النصر و در ورزشگاه کینگ فرح در شهر ریاض عربستان برگزار خواهد شد. النصر و السد در دور قبل این مسابقات موفق شده بودند به ترتیب تیم‌های الوحده امارات و الدحیل قطر را از پیش رو بردارند و گام به این مرحله بگذارند. النصر عربستان در ۵ دیدار اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و السد قطر نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار مشابه ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون 2 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که یک دیدار با تساوی۱-۱خاتمه یافته و در دیگر بازی نیز السد مقابل النصر به پیروزی رسیده است.

تنیس – یو اس اوپن

فاتح هفت گرند اسلم دنیای تنیس، ونوس ویلیامز با رتبه جهانی ۵۲ در نخستین بازی خود از مرحله یک سی و دوم رقابت‌های یو اس اوپن به مصاف ژنگ سای سای از کشور چین با جایگاه شماره ۳۷ دنیا خواهد رفت. ژنگ سای سای در ۱۰ بازی اخیر خود به ۶ پیروزی و ۴ شکست دست یافته و ونوس ویلیامز آمریکایی هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار ۵ پیروزی و ۵ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تنیسور تاکنون یک بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که آن دیدار در سال ۲۰۱۵ و در مسابقات اوپن چین با برتری۲-۱ونوس ویلیامز به پایان رسیده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در آخرین دیدار از هفته نخست رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایتالیا موسوم به سری آ، اینتر در ورزشگاه ‎جوزپه مه آتزا به مصاف تیم لچه خواهد رفت. اینتر در فصل گذشته مسابقات سری آ و در هفته پایانی موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه چهارم به عنوان آخرین نماینده ایتالیا جواز حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل۲۰۱۹/۲۰ را به دست آورد. نراتزوری این فصل با حضور آنتونیو کونته بر روی نیمکتش، قصد دارد به مقامی بهتر از چهارمی در این لیگ برسد. اینتر در ۵ دیدار اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و لچه نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار فوق العاده ۵ پیروزی متوالی را به دست آورده است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم، اینتر ۳ و لچه ۱ بار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و یک دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی۱-۱خاتمه یافته است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل