نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۰ مرداد در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۰ مرداد ماه

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در دور رفت مسابقات پلی آف انتخابی لیگ قهرمانان اروپا، المپیاکوس در یونان میزبان کراسنودار روسیه خواهد بود. المپیاکوس که در فصل گذشته رقابت های سوپر لیگ یونان به مقام نایب قهرمانی رسیده در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و کراسنودار نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون ۱ بار و آن هم در سال ۲۰۱۴ مقابل یکدیگر به میدان رفتند که آن دیدار با پیروزی۲-۰ کراسنودار به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در بازی رفت مرحله پلی آف انتخابی لیگ قهرمانان اروپا، یانگ بویز در شهر برن میزبان تیم سرشناس کشور صربستان، ستاره سرخ بلگراد خواهد بود. تیم یانگ بویز که در فصل گذشته رقابت های لیگ سوئیس به مقام قهرمانی رسیده در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و 1 تساوی دست یافته و ستاره سرخ بلگراد نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون ۲ بار برابر هم قرار گرفته اند که یک بازی با نتیجه مساوی۲-۲به پایان رسیده و دیدار دوم نیز ستاره سرخ بلگراد با سه گل از سد تیم یانگ بویز گذشته است.

فوتبال – چمپیونشیپ

در ادامه هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک انگلیس موسوم به چمپیونشیپ، دو تیم چارلتون و ناتینگهام فارست به مصاف یکدیگر خواهند رفت. چارلتون که در این دیدار میزبان است، در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و ناتینگهام فارست نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم، چارلتون به ۲ پیروزی رسیده و سه دیدار میان این دو باشگاه نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ ستارگان قطر

در هفته نخست لیگ باشگاهی فوتبال قطر که از آن به لیگ ستارگان نیز یاد می کنند، القطر میزبان تیم سرشناس و پرستاره الدحیل خواهد بود. الدحیل که فصل گذشته به مقام نایب قهرمانی لیگ ستارگان قطر رسیده است، در ۵ بازی اخیر خود بردی را به دست نیاورده و آمار ناامیدکننده ۱ تساوی و ۴ شکست را از خود برجای گذاشته و در سوی دیگر میدان نیز، القطر در ۵ دیدار گذشته اش به ۱ پیروزی و ۴ شکست رسیده است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم، الدحیل ۳ و القطر ۱ بار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده اند و یک بازی میان آن ها نیز با تساوی۱-۱به پایان رسیده است.

بسکتبال – یورو بسکت

در دور سوم انتخابی مسابقات قهرمانی بسکتبال اروپا (یورو بسکت)، سوئیس میزبان تیم ایسلند خواهد بود. سوئیس در جایگاه ۶۵ و ایسلند نیز در رتبه ۵۰ بهترین تیم های ملی بسکتبال جهان قرار گرفته اند. تیم ملی بسکتبال سوئیس در ۱۰ بازی اخیر خود ۵ پیروزی و ۵ شکست داشته و تیم ملی ایسلند نیز آمار مشابه ۵ پیروزی و ۵ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون 3 بار مقابل یکدیگر به میدان رفته اند که سهم ایسلند ۲ و سوئیس ۱ پیروزی مقابل یکدیگر بوده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل