نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۹ شهریور در سایت بتکارت

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۹ شهریور ماه

والیبال – قهرمانی آسیا

از مرحلۀ نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا که به میزبانی کشورمان ایران و شهر تهران برگزار می‌شود، دو تیم ملی والیبال ایران و کره جنوبی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هشت تیم برتر این مسابقات می‌توانند جواز حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک که در دی ماه و به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد را دریافت کنند. تیم ملی والیبال ایران در ۱۰ بازی اخیر خود به ۷ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و کره جنوبی نیز در ۱۰ دیدار گذشته اش، آمار ۶ پیروزی و ۴ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ایران در ۴ و کره جنوبی نیز در ۱ بازی مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در نخستین دیدار هفتۀ چهارم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم تراکتور و گل گهر سیرجان به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی تراکتور و در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، تراکتور و گل گهر سیرجان به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و هشتم قرار گرفته‌اند. تیم تراکتور در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ تساوی دست یافته و گل گهر نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی و ۴ تساوی را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این دو تیم تاکنون سابقۀ هیچ‌گونه رویارویی را مقابل یکدیگر نداشته‌اند.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در یکی از دیدارهای مهم هفتۀ چهارم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم شهر خودرو و فولاد خوزستان به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی شهر خوردو و در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، شهر خودرو و فولاد به ترتیب در جایگاه‌های اول و چهاردهم قرار گرفته‌اند. تیم شهر خودرو در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و فولاد خوزستان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، شهر خودرو و فولاد هر کدام موفق به ثبت ۱ پیروزی مقابل یکدیگر شده‌اند و ۳ دیدار میان آن‌ها نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در ادامه دیدارهای هفتۀ چهارم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پیکان تهران و ماشین سازی تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی پیکان و در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، پیکان و ماشین سازی به ترتیب در جایگاه‌های پانزدهم و دهم قرار گرفته‌اند. تیم پیکان در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست دست یافته و ماشین سازی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پیکان ۳ بار برابر ماشین سازی به پیروزی رسیده و ۲ دیدار میان آن‌ها نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

از بازی‌های هفتۀ چهارم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم سپاهان اصفهان و نفت مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی سپاهان و در ورزشگاه نصف جهان شهر اصفهان برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، سپاهان و نفت مسجد سلیمان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و نهم قرار گرفته‌اند. تیم سپاهان اصفهان در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و نفت مسجد سلیمان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در۴ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، سپاهان در هر ۴ دیدارش مقابل نفت مسجد سلیمان توانسته به پیروزی برسد.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در ادامه دیدارهای هفتۀ چهارم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی صنعت نفت و در ورزشگاه تختی شهر آبادان برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، صنعت نفت و ذوب آهن به ترتیب در جایگاه‌های هفتم و دوازدهم قرار گرفته‌اند. تیم صنعت نفت آبادان در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و ذوب آهن اصفهان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ذوب آهن ۲ بار برابر صنعت نفت به پیروزی رسیده و ۳ دیدار میان آن‌ها نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل