نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۷ مهر در سایت بتکارت

آرژانتین

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۷ مهر ماه

فوتبال – بازی دوستانه بین المللی

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای دوستانۀ فوتبال جهان، دو تیم ملی فوتبال آلمان و آرژانتین به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی آلمان‌ها و در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک شهر دورتموند برگزار خواهد شد. در رده‌بندی جدید تیم‌های ملی فوتبال جهان که از سوی فیفا اعلام می‌شود، آلمان در ردۀ شانزدهم و آرژانتین نیز در جایگاه دهم قرار گرفته است. تیم ملی فوتبال آلمان در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و آرژانتین نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، آرژانتین ۳ و آلمان نیز ۲ بار موفق به ثبت پیروزی برابر یکدیگر شده‌اند.

فوتبال – بازی دوستانه بین المللی

در یکی از دیدارهای دوستانۀ فوتبال جهان، دو تیم ملی فوتبال بحرین و آذرباریجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در رده‌بندی جدید تیم‌های ملی فوتبال جهان که از سوی فیفا اعلام می‌شود، بحرین در ردۀ ۱۰۵ و آذرباریجان نیز در جایگاه ۱۰۹ دنیا قرار گرفته‌اند. تیم ملی فوتبال بحرین در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته و آذرباریجان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون ۲ بار مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند که هر دو بازی نیز با پیروزی تیم ملی فوتبال آذرباریجان به پایان رسیده است.

فوتبال – بازی دوستانه باشگاهی

در چارچوب دیدارهای دوستانۀ باشگاهی جهان، دو تیم هلندی هیرنفین و آژاکس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دو تیم آژاکس و هیرنفین در جدول رده‌بندی لیگ برتر هلند در فصل به ترتیب در جایگاه‌های اول و هشتم قرار گرفته‌اند. تیم هیرنفین در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست دست یافته و آژاکس نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، آژاکس در ۴ دیدار مقابل هیرنفین به پیروزی رسیده و یک بازی میان این دو تیم هم با تساوی پرگل ۴-۴ خاتمه یافته است.

تنیس – مسترز شانگهای

نواک جوکوویچ صرب که در رده‌بندی تنیس مردان شمارۀ یک دنیا به حساب می‌آید در دور یک شانزدهم پایانی مسابقات مسترز شانگهای چین به مصاف دنیس شاپووالف با رتبۀ ۳۶ جهان خواهد رفت. جوکوویچ با چهار قهرمانی در مسترز شانگهای، پرافتخارترین تنیسور تاریخ این رقابت‌ها به حساب می‌آید. نواک جوکوویچ در ۱۰ بازی اخیر خود به ۸ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و دنیس شاپووالف از کانادا هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار ۶ پیروزی و ۴ شکست را به ثبت رسانده است. در ۳ تقابل گذشتۀ این دو تنیسور هم، جوکوویچ به ۲ و شاپووالف نیز به ۱ پیروزی مقابل یکدیگر دست یافته‌اند.

تنیس – مسترز شانگهای

در چارچوب دور دوم و مرحلۀ یک شانزدهم نهایی مسابقات مسترز شانگهای چین، پابلو کارنو بوستا از اسپانیا با رتبۀ ۳۷ جهان به مصاف دومینیک تیم از کشور اتریش با رده شمارۀ ۵ دنیا خواهد رفت. دومینیک تیم در ۱۰ بازی اخیر خود به ۷ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و پابلو کارنو بوستا از اسپانیا هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار ۸ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تنیسور هم، دومینیک تیم در هر ۵ دیدار خود مقابل بوستا به پیروزی رسیده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل