نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۰ مهر در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۰ مهر ماه

فوتبال – نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

در بازی رفت مرحلۀ نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم اوراوا ردز ژاپن و گوانگژو چین به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی اوراوا ردز و در ورزشگاه سایتمایِ ژاپن برگزار خواهد شد. اوراوا ردز با پیروزی برابر شانگهای SIPG چین و گوانگژو نیز با برتری مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن گام به دیدار این مرحله از رقابت‌ها گذاشته‌اند. اوراوا ردز در ۵ بازی اخیر خود به ۳ تساوی و ۲ شکست دست یافته و گوانگژو نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار مشابه ۳ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اوراوا ردز ۲ و گوانگژو ۱ بار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی ۲-۲ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

از هفتۀ دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه ششم (F) این رقابت‌ها، اسلاویا پراگ در ‎ورزشگاه سینوبو پذیرای تیم دورتموند خواهد بود. زردپوشان دورتموند پس از تساوی بدون گل برابر بارسلونا در هفته اول این بازی‌ها، حال امیدوار به کسب اولین پیروزی خود در زمین این تیم چکی هستند. تمامی تیم‌های گروه ششم یک امتیازی بوده و اسلاویا پراگ و دورتموند به ترتیب در جایگاه‌های اول و چهارم قرار گرفته‌اند. اسلاویا پراگ در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و دورتموند نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ تساوی را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این نخستین تقابل میان دو تیم اسلاویا پراگ و دورتموند در تاریخ بازی‌های این دو باشگاه به شمار می‌آید.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در مهم‌ترین دیدار هفتۀ دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه ششم (F) این رقابت‌ها، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان تیم اینتر خواهد بود. نراتزوری با سرمربی جدیدش، آنتونیو کونته در سری آ روزهای خوشی را تجربه می‌کند و می‌خواهد این موفقیت‌ها را در لیگ قهرمانان نیز ادامه دهد. تمامی تیم‌های گروه ششم یک امتیازی بوده و بارسلونا و اینتر به ترتیب در جایگاه‌های سوم و دوم قرار گرفته‌اند. بارسلونا در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و اینتر نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بارسلونا در ۳ و اینتر در ۱ بازی موفق به ثبت پیروزی مقابل یکدیگر شده‌اند و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی ۱-۱ به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

از هفتۀ دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه پنجم (E) این رقابت‌ها، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تیم سالزبورگ خواهد بود. لیورپول مدافع عنوان قهرمانی دورۀ گذشتۀ این مسابقات به حساب می‌آید و در لیگ برتر جزیره نیز روزهای فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کند. در جدول رده‌بندی گروه پنجم این مسابقات، لیورپول و سالزبورگ به ترتیب در جایگاه‌های سوم و اول قرار گرفته‌اند. لیورپول در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و سالزبورگ نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. گفتنی است این دو تیم تاکنون سابقۀ هیچ رویارویی را مقابل یکدیگر نداشته‌اند و جدال آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا نخستین دیدار میان این دو باشگاه به شمار می‌آید.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

از هفتۀ دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه هفتم (G) این رقابت‌ها، زنیت در ورزشگاه گازپروم میزبان تیم بنفیکا خواهد بود. زنیت به لطفِ سردار آزمون مهاجم ایرانی خود توانست تساوی ارزشمندی را در نخستین دیدار بیرون از خانه خود مقابل لیون بدست آورد. آزمون در آن دیدار توانسته بود، اولین گل لیگ قهرمانان فصل ۲۰-۲۰۱۹ را به نام خود ثبت نماید. در جدول رده‌بندی گروه هفتم این مسابقات، زنیت و بنفیکا به ترتیب در جایگاه‌های دوم و چهارم قرار گرفته‌اند. زنیت در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و بنفیکا نیز در 5 دیدار گذشته اش، آمار مشابه ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، زنیت ۲ و بنفیکا ۳ بار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در چارچوب هفتۀ دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه هشتم (H) این رقابت‌ها، لیل در ورزشگاه پیره مائوروی میزبان تیم چلسی خواهد بود. شاگردان فرانکی لمپارد پس از شکست خانگی هفتۀ گذشته خود مقابل والنسیا حال به دنبال کسب اولین بردشان در این مسابقات هستند. در جدول رده‌بندی گروه هشتم این مسابقات، لیل و چلسی به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و سوم قرار گرفته‌اند. لیل در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و چلسی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است این دو تیم تاکنون سابقۀ هیچ رویارویی را مقابل یکدیگر نداشته‌اند و جدال آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا نخستین دیدار میان این دو باشگاه به شمار می‌آید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل