نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی مسابقات لیگ یک فرانسه ؛ پیش بازی بوردو-المپیک مارسی

مسابقات لیگ یک فرانسه-بوردو-مارسی

در چارچوب نخستین دیدار از هفته سی و یکم مسابقات لیگ یک فرانسه، تیم بوردو و تیم المپیک مارسی از ساعت ۲۳:۱۵ روز جمعه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ به مصاف هم خواهند رفت. برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر در خصوص این دیدار به منظور پیش‌بینی آن در سایت بتکارت، با ما در ادامه همراه باشید.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

تیم بوردو: پذیرایی از حریفی سرسخت با امید پایان دادن به روند باخت و تساوی

پس از گذشت سی هفته از مسابقات لیگ یک فرانسه،‌ تیم بوردو توانسته ۳۵ امتیاز جمع‌آوری کند تا در رده سیزدهم جدول قرار بگیرد. عملکرد این تیم در ۵ بازی اخیر شامل ۳ تساوی و ۲ باخت بوده و شاگردان پوئولو سوسا علاقه‌ای به ادامه دادن چنین روندی ندارند اما کار آن‌ها در بازی پیش رو برابر تیم المپیک مارسی آسان نخواهد بود. این نکته را مد نظر بگیرید که بوردو نه برای فرار از سقوط می‌جنگد و نه برای کسب سهمیه مسابقات اروپایی پس شاید با در نظر گرفتن بحث انگیزشی، تیم میهمان یعنی المپیک مارسی از انگیزه بیشتری برای کسب پیروزی در این دیدار برخوردار باشد.

یک نکته آماری که باید در خصوص تقابل‌های اخیر بوردو و مارسی متذکر شویم این است که تیم بوردو سه دیدار خانگی اخیرش برابر مارسی را با کسب تساوی به پایان رسانده و گل‌های زیادی میان دو تیم رد و بدل نشده است.

به گزارش وبسایت هواسکورد، انتظار می‌رود بوردو با سیستم ۲-۴-۴ بازی کند و شاهد حضور جیمی بریاند و یان کارامو در نوک خط حمله این تیم باشیم.

تیم المپیک مارسی: نیاز مبرم به سه امتیاز در راه کسب سهمیه مسابقات اروپایی

المپیک مارسی از ۳۰ بازی، ۴۸ امتیاز به‌دست آورده و هدفش در فصل جاری کسب سهمیه مسابقات اروپایی خواهد بود که برای نائل شدن به آن باید سه امتیاز بازی برابر تیمی همچون بوردو را به‌دست آورد.

تیم المپیک مارسی در ۷ دیدار اخیرش برابر بوردو هرگز شکست نخورده است و شاگردان رودی گارسیا امیدوارند این بار نیز این روند شکست‌ناپذیری به‌پایان نرسد و آن‌ها دست‌پر از ورزشگاه بوردو به خانه برگردند.

همانند تیم بوردو، احتمال می‌دهیم مارسی نیز با سیستم ۲-۴-۴ بازی کند و ماریو بالوتلی و والره جرمین دو مهاجم در خط حمله این تیم باشند. انتظار داریم خط هافبک تیم المپیک مارسی توسط مورگان سانسون و مکسیم لوپز اداره شود و لوکاس اوکامپوس و فلوریان تاوین در بال چپ و راست به میدان بروند. مارسی برای دیدار پیش رو بازیکن مصدوم ندارد و فقط بونا سار به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

آخرین نکته‌ای که باید ذکر کنیم، خلاصه عملکرد مارسی در ۵ بازی اخیر است که شامل دو تساوی، دو پیروزی و یک باخت بوده و حاصل  کار این تیم در فصل جاری مسابقات لیگ یک فرانسه نیز مجموعا ۱۴ برد، ۶ مساوی و ۱۰ باخت بوده است.

پیش‌بینی مسابقات لیگ یک فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل