نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بارسلونا-اسپانیول؛ دربی جذاب بارسلون در مسابقات لالیگا اسپانیا

مسابقات لالیگا اسپانیا بارسلونا

در چارچوب هفته بیست و نهم مسابقات لالیگا اسپانیا، تیم‌های بارسلونا و اسپانیول از ساعت ۱۹:۴۵ روز شنبه ۱۰ فروردین ماه مصادف با ۳۰ مارس ۲۰۱۹ در استادیوم نیوکمپ با قضاوت کارلوس دل سرو گرانده مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. درست است فاصله دو تیم در جدول لالیگا زیاد است ولی در مسابقه دربی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و در پیش بینی فوتبال دو تیم باید به این نکته توجه نمود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

بارسلونا؛ روزهای آرام والورده در مسابقات لالیگا اسپانیا

باشگاه بارسلونا در فصل جاری لالیگا عملکرد کاملا قابل قبولی از خود ارائه کرده است. این تیم از ۲۸ دیدار خود ۲۰ پیروزی، ۶ تساوی و ۲ شکست کسب کرده و با ۶۶ امتیاز صدر جدول سطح اول فوتبال اسپانیا را به خود اختصاص داده است.

به گزارش وبسایت هواسکورد، رافینیا آلکانتارا قادر به همراهی باشگاه بارسلونا مقابل اسپانیول نیست. انتظار می‌رفت عثمان دمبله در اواخر ماه مارس به میادین برگردد ولی به نظر آماده‌سازی او زمان بیشتری برده و همچنان دور از میادین خواهد بود. یاسپر سیلسن نیز مصدومیتی جزئی دارد و مشخص نیست روی نیمکت خواهند نشست یا خیر.

انتظار می‌رود لیونل مسی و لوییس سوارز در  خط حمله بارسلونا مقابل اسپانیول حضور یابند. همچنین احتمالا به دلیل مصدومیت عثمان دمبله، فیلیپه کوتینیو در ترکیب اصلی آبی اناری‌ها به عنوان مهاجم چپ فعالیت خواهد کرد. آرتور، سرخیو بوسکتس و ایوان راکیتیچ نیز احتمالا خط هافبک ارنستو والورده در این دیدار باشند.

باشگاه بارسلونا در ۱۵ مسابقه اخیر خود در مسابقات لالیگا اسپانیا ۱۳ پیروزی کسب کرده و در پیش بینی فوتبال این تیم مقابل اسپانیول باید توجه کرد که میزبان شانس زیادی برای پیروزی دارد. خط حمله بارسلونا نیز قدرتمند کار کرده است به طوری که آن‌ها در ۹ دیدار از ۱۰ دیدار اخیر خود در لالیگا در هر مسابقه حداقل ۲ گل به ثمر رسانده‌اند.

اسپانیول؛ ماموریتی سخت پیش روی خوان فرانسس روبی

باشگاه اسپانیول در فصل جاری لالیگا عملکرد متوسطی داشته است. این تیم از ۲۸ دیدار خود ۹ پیروزی، ۷ تساوی و ۱۲ شکست کسب کرده و با ۳۴ امتیاز جایگاه سیزدهم سطح اول فوتبال اسپانیا را به خود اختصاص داده است.

به گزارش وبسایت گل، پابلو پیاتی، داوید لوپز و فاسوندو فریرا قطعا نمی‌توانند به دلیل مصدومیت باشگاه اسپانیول را مقابل بارسلونا همراهی کنند. اسکار دوارته نیز مصدومیتی جزئی دارد و وضعیتش برای این دیدار مشخص نیست. سرجی ساردر نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم میهمان در این دیدار سخت نیست. انتظار می‌رود هرنان پرز، استبان گرانرو و نالدو در ترکیب اصلی اسپانیول قرار گیرند.

باشگاه اسپانیول باید توجه کند که بارسلونا از ماه نوامبر تاکنون در مسابقات لالیگا اسپانیا شکست نخورده است و در پیش بینی فوتبال دو تیم باید در نظر داشت که کار میهمان بسیار سخت است. همچنین شاگردان ارنستو والورده در ۳ دیدار اخیر رسمی خود ۱۲ گل زده‌اند و می‌توان انتظار داشت آبی اناری‌ها در مقابل اسپانیول گلزنی کنند. کار اسپانیول برای گلزنی نیز مشکل است زیرا بارسلونا در ۵ مسابقه از ۷ دیدار اخیر خود مقابل تیم همشهری کلین‌شیت کرده است. همچنین باید در نظر داشت که در ۲۳ تقابل اخیر دو تیم، بارسلونا در ۲۱ مسابقه شکست نخورده است.

پیش‌بینی مسابقات لالیگا اسپانیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل