نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مسابقات فوتبال لیگ فرانسه ؛ پیکار تیم‌های لیل و نیس

lille

مسابقات فوتبال لیگ فرانسه رفته رفته به مقاطع حساس خود نزدیک می‌شود و تیم‌های بالای جدول برای کسب سهمیه‌های اروپایی و تیم‌های پایین جدول برای فرار از منطقه خطر، تلاشی دوچندان را به نمایش می‌گذارند و پیش بینی فوتبال در یکی از ۵ لیگ معتبر اروپایی، هیجان فراوانی به همراه خواهد داشت.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته ۲۳ لیگ فرانسه، جمعه شب و از ساعت ۲۳:۱۵، تیم مدعی لیل، در ورزشگاه پیره ماروی، میزبان شاگردان پاتریک ویرا، یعنی نیس خواهد بود.

لیل؛ سورپرایز بزرگ مسابقات فوتبال لیگ فرانسه در فصل جدید

 

تیم فوتبال لیل امسال با ارائه‌ی عملکردی درخشان موفق شده که تا پایان هفته‌ی بیست و دوم، بعد از پاری‌سن ژرمن که مقتدارانه صدرنشین است، در رده‌ی دوم جدول مسابقات فوتبال لیگ فرانسه قرار بگیرد. لیل در حال حاضر با سه امتیاز اختلاف بالاتر از لیون قرار گرفته و با تیم چهارم، یعنی سنت اتین نیز ۶ امتیاز فاصله دارد.

شاگردان کریستوف گالتیه، امسال با به ثمر رساندن ۳۶ گل به صورت مشترک با لیون، در رده‌ی سوم بهترین خطوط حمله لیگ، قرار گرفته است. آنها در ۲۲ دیدار خود، ۲۲ بار نیز دروازه‌شان را باز شده دیده‌اند.

لیل با به دست آوردن ۱۳ پیروزی، ۴ تساوی و ۵ شکست، ۴۳ امتیاز به دست آورده و پیش بینی فوتبال در بازی تیمی با چنین فرمی، بسیار جذاب است. آنها در سه بازی اخیر خود به پیروزی رسیده‌اند و در تمام هشت بازی اخیر خود موفق به گلزنی شده‌اند.

ترکیب احتمالی: بنیتز، سار، دانته، هرله، آتال، تامزه، سیپرین، برنر، سرارفی، گاناگو و سنت ماکسیمین

نیس؛ شاگردان ویرا همچنان در میانه‌های جدول

 

در سوی مقابل، تیم میهمان یعنی نیس فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارد. آنها با کسب ۹ پیروزی، ۷ شکست و ۶ تساوی، با ۳۴ امتیاز در رده‌ی هفتم جدول مسابقات فوتبال لیگ فرانسه قرار گرفته‌اند. فاصله لیل و نیس ۹ امتیاز است و شاگردان ویرا امیدوارند تا با کسب پیروزی در این بازی فاصله را به ۶ امتیاز کاهش داده و موقتاً به رده‌ی پنجم صعود کنند.

نیس امسال در ۲۲ بازی خود ۱۸ گل زده و ۱۹ گل خورده ثبت کرده که آمار خوبی برای یک تیم بالانشین محسوب نمی‌شود.  آنها در هفته اخیر دوباره به روند خوب خود بازگشته و در ۴ بازی اخیر خود شکستی را تجربه نکرده‌اند. شاگردان ویرا همچنین در ۴ بازی اخیر خود حداقل یک گل به ثمر رسانده‌اند.

ترکیب احتمالی: ماینیان، کونه، سومارو، دابیلا، پید، زکا، مندس، بامبا، ایکونه، په‌په و لیائو

تیم‌های لیل و نیس تاکنون ۲۷ بار مقابل هم به میدان رفته‌اند که حاصل آن ۵ پیروزی برای لیل، ۹ پیروزی برای نیس و ۱۳ تساوی بوده است. نکته‌ی جالب آنکه نیس در ۱۴ بازی اخیر خود مقابل لیل شکست نخورده و همین موضوع پیش بینی فوتبال میان دو تیم را مهیج‌تر می‌سازد.

پیش‌بینی مسابقات لیگ یک فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل