نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ایران – ترینیداد و توباگو در مسیر مسابقات جام ملت‌های آسیا

مسابقات جام ملت‌های آسیا

پیش بازی فوتبال ایران وترینیداد و توباگو در مسیر مسابقات جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتبال ایران در ادامه مسیر آماده‌سازی برای مسابقات جام ملت‌های آسیا، پنج شنبه ۲۴ آبان ماه در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم ترینیداد و توباگو از آمریکای مرکزی خواهد رفت تا کیروش ترکیب نهایی خود برای حضور هر چه قدرتمند در رقابت‌های مهم جام ملت‌های آسیا را بشناسد.

ایران؛ مسیر پر پیچ وخم تا قهرمانی آسیا

تیم ملی فوتبال ایران که در تازه‌ترین رده‌بندی بهترین تیم‌های جهان در رتبه سی‌ام قرار گرفته است برای قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا پس از ۴۳ سال حسرت و ناکامی، از هر تلاشی برای آماده‌سازی تیم خود دریغ نمی‌کند. سرمربی تیم ملی ایران که امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شرکت نکرد، سعی می‌کند بهترین ترکیب ممکن را از بین آماده‌ترین بازیکنان لیگ برتر و بازیکنان شاغل در لیگ‌های خارجی انتخاب نماید. کیروش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در مرحله گروهی با ۴ امتیاز بهترین عملکرد در ادوار حضور در جام جهانی را به دست آورد و توانست حجم زیادی از انتقادات منتقدین، از خود و تیم ملی را به بهترین شکل مدیریت کند و این بار در تلاش است با قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا پس از نزدیک به نیم قرن، خود را به عنوان بهترین مربی تاریخ تیم ملی معرفی کند. سرمربی تیم ملی از انتخاب تیم‌هایی از امریکای مرکزی برای آماده‌سازی تیمش چندان ناراضی به نظر نمی‌رسد چرا که اعتقاد دارد تیمش به مسابقه‌هایی نیاز دارد که در آن مالکیت توپ و میدان به مانند بازی در مقابل اسپانیا و پرتغال در اختیار حریفان نباشد تا بتواند تفکرات تاکتیکی خود در خط هافبک و ارتباط مناسب این خط با خط حمله را به بهترین شکل ممکن بسنجد و از آنجایی که تیم‌های آمریکای مرکزی در فاز حمله عملکرد بهتری دارند، این امر محک مناسبی برای دفاع و برای سنگربان تیم ملی می‌تواند باشد. تیم ملی ایران که در دو بازی قبلی دوستانه خود موفق شده ازبکستان و بولیوی را شکست دهد این بار در مقابل تیم ملی ترینیداد و توباگو صف‌آرایی خواهد کرد و با توجه به بازیکنان آماده لیگ برتری همچون علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و روزبه چشمی و همچنین بازیکنان شاغل در لیگ‌های خارجی از جمله وحید امیری، سردار آزمون و کاوه رضایی در این مسابقه می‌خواهد علاوه بر مرور کارهای ترکیبی نتیجه بازی را نیز از آن خود بکند.

بدترین ترینیداد و توباگو رو در روی ایران

ترینیداد و توباگو در حالی پا به این مسابقه دوستانه می‌گذارد که چند بازیکن شاغل این تیم در کشور امریکا، به دلیل دور ماندن از مشکلات احتمالی ناشی از مسافرت به ایران از همراهی تیم‌شان در این مسابقه انصراف دادند تا دست هادسون چارلس سرمربی این تیم برای رویارویی با سربازان با انگیزه کیروش بیش از پیش بسته بماند. ترینیداد و توباگو از سه بازی دوستانه قبلی خود ۲ برد برابر امارات و امریکا و یک شکست در مقابل تایلند به دست آورده است و در این دیدار تلاش می‌کند به واسطه سرعت و قدرت بدنی بازیکنان جوان و بی‌نام و نشان خود در کنار بازیکنان با تجربه‌ای چون جووین جونز، لستر پلتیر و لستون پال مقابل ایران قد علم کند.

این مسابقه از ۱۸ به قضاوت سعود العذبه قطری به عنوان داور اول و به همراه جمعه بورشید و الشمری به عنوان کمک اول و دوم در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار خواهد شد.

پیش‌بینی بازی فوتبال ایران وترینیداد و توباگو در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل