نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مسابقات تنیس آزاد روتردام ؛ دیدار حساس دیوید گوفین و گائل مونفیلس

GoffinvsMonfils

مسابقات تنیس آزاد روتردام از سری رقابت‌های تور ATP مردان، از روز شنبه در مجموعه‌ی آهوی در شهر روتردام هلند آغاز شده است.  سال گذشته راجر فدرر مشهور در فینال، گریگور دیمیتروف را شکست داد و فاتح این تورنومنت ۵۰۰ امتیازی شد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

روز سه شنبه در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها، گائل مونفیلس تنیسور باتجربه‌ی فرانسوی به مصاف دیوید گوفین بلژیکی خواهد رفت. پیش‌ بینی تنیس میان دو بازیکن هم‌سطح بی‌تردید بسیار جذاب خواهد بود.

دیوید گوفین؛ به دنبال رسیدن به فرم ایده‌آل

 

مشخصات: سن: ۲۸ سال، قد: ۱۸۰ سانتیمتر، راست دست، رنک فعلی: ۲۱

دیوید گوفین (David Goffin) تنیسور بلژیکی از سال ۲۰۰۹ در تور حرفه‌ای تنیس حضور دارد و تاکنون موفق به کسب ۴ عنوان قهرمانی شده و بهترین عملکردش در گرنداسلم‌ها حضور در یک‌چهارم نهایی آزاد فرانسه در سال ۲۰۱۶ و آزاد استرالیا در سال ۲۰۱۷ بوده است.

او هفته گذشته در مسابقات تنیس مون‌پلیه‌ی فرانسه در همان دور اول مقابل فیلیپ کراینوویچ شکست خورد و حذف شد. او در رقابت‌های آزاد استرالیا نیز در دور سوم با شکست مقابل دنیل مدودف از دور مسابقات کنار رفت. او در ۱۰ بازی اخیر خود ۵ برد و ۵ شکست به ثبت رسانده است. او همچنین در یک سال گذشته ۶۱ درصد مسابقات خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. پیش بینی تنیس روی بازیکنی با چنین فرمی باید محتاطانه انجام شود.

علیرغم این نتایج، عملکرد گوفین در سال‌های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و امیدوار است تا با درخشش در مسابقات تنیس آزاد روتردام در سال جدید در جدول بهترین‌های جهان صعود داشته باشد.

گائل مونفیلس؛ در اندیشه قهرمانی مسابقات تنیس آزاد روتردام

 

مشخصات: سن ۳۲ سال، قد: ۱۹۳ سانتیمتر، راست دست، رنک فعلی: ۳۳

در سوی دیگر گائل مونفیلس (Gael Monfils) تنیسور سیه‌چرده‌ی فرانسوی از سال ۲۰۰۴ در تور حرفه‌ای حاضر است و تاکنون ۷ عنوان قهرمانی به دست آورده است. بهترین عملکرد او در گرنداسلم‌ها صعود به نیمه‌نهایی آزاد فرانسه در سال ۲۰۰۸ و آزاد آمریکا در سال ۲۰۱۶ بوده است.

او هفته‌ی گذشته در مسابقات سوفیه در بلغارستان، با ارائه‌ی عملکردی خوب به نیمه‌نهایی راه یافت اما آنجا مغلوب دنیل مدودف روس شد. او در مسابقات آزاد استرالیا نیز در دور دوم مقابل تایلر فریتز آمریکایی شکست خورد. او در ۱۰ بازی اخیر خود ۶ پیروزی و ۴ شکست به ثبت رسانده است. مونفیلس در یک سال گذشته ۶۱ درصد بازی‌های خود را با پیروزی به پایان رسانده است. مسابقات تنیس آزاد روتردام می‌تواند جزو آخرین فرصت‌های گائل مونفیلس برای کسب هشتمین قهرمانی دوران حرفه‌اش باشد.

این دو تاکنون ۴ بار باهم روبرو شده‌اند که سهم گوفین ۳ پیروزی و سهم مونفیلس ۱ پیروزی بوده است. با توجه به این آمار و البته بلندای قامت مونفیلس مقابل گوفین، پیش بینی تنیس میان این دو بسیار هیجان‌انگیز است.

پیش‌بینی مسابقات تنیس آزاد روتردام در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل