نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

صحبت های والورده پس از پیروزی تیم بارسلونا مقابل سوسیداد در لالیگا اسپانیا

8

سرمربی تیم بارسلونا، تاکید دارد که هنوز هیچ چیز مشخص نیست و آنها همچنان باید برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا اسپانیا تلاش کنند.

دیدار دو تیم بارسلونا و رئال سوسیداد با پیروزی 2-1 شاگردان والورده به پایان رسید. با وجود آنکه 5 هفته مانده به پایان بازی های لالیگا اسپانیا، تیم بارسلونا با 9 امتیاز اختلاف، صدرنشین است اما ارنستو والورده در کنفرانس خبری پس از بازی فکر نمی کند قهرمانی آنها قطعی باشد.

مصاحبه مربی تیم بارسلونا و صحبت درباره قهرمانی در لالیگا اسپانیا

بارسلونا – رئال سوسیداد

بازی امروز هم مثل سایر بازی ها بسیار مهم بود. ما هنوز امتیازاتی برای قهرمانی لازم داریم و کسب این امتیازات آسان نیست. می دانم خیلی از مردم می گویند تیم بارسلونا همین حالا هم قهرمان است اما اینطور نیست. ما هنوز قهرمان رقابت های لالیگا اسپانیا نشده ایم. باید بازی به بازی پیش برویم تا در نهایت قهرمان شویم. هنوز هیچ چیز تمام نشده است. هیچ چیزی تا زمانی که آخرین امتیاز لازم را بگیریم، تمام نشده است. همیشه قهرمانی در لیگ سخت خواهد بود.

چند روز پس از پیروزی تیم بارسلونا مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا (که با پیروزی 3 بر 0 آبی اناری ها به پایان رسید)، والورده اعتراف کرد تیمش به تعادل نیاز داشته است:

وقتی یک بازی مانند بازی با منچستریونایتد در مرکز کانون توجهات دارید، باید برگردید و دوباره تیم را برای بازی بعد آماده کنید که این نکته اساسی است. بازی های بعد از لیگ قهرمانان برای همه ما سخت است. بازی آسانی نبود زیرا آنها خوب بازی کردند و به خوبی از عقب زمین بازیسازی می کردند. نتوانستیم بازی را آنطور که می خواستیم جلو ببریم. طراوت کمی داشتیم اما گل باعث شد شرایط بهتر شود. در نیمه دوم بهتر بودیم اما گلی که زدند، باعث شد شرایط پیچیده شود. خوشبختانه گل جوردی آلبا از راه رسید.

والورده سرمربی تیم بارسلونا همچنین در مورد کوتینیو صحبت کرد که توسط هواداران هو شد:

فکر می کنم هر اتفاقی که می افتد، خیلی مهم جلوه داده می شود اما هواداران با کوتینیو هستند و کوتینیو با هواداران است و مشکل خاصی بین آن ها وجود ندارد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل