نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ برناردو سیلوا از دیدار حساس منچستر سیتی برابر چلسی محروم شد

787878787878

نزدیک به یک ماه پیش بود که خبر رسید ستاره منچستر سیتی، برناردو سیلوا با نوشتن نامه‌ای شخصی به اتحادیه فوتبال انگلیس، از توییتی که در مورد بنجامین مندی، هم‌تیمی خود گذاشته بود، ابراز پشیمانی کرده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

به گزارش میرور، بنجامین مندی، مدافع منچستر سیتی و هم‌تیمی برناردو سیلوا می‌گوید از توییت این بازیکن که او سوژه اصلی آن بوده است، ناراحت نشده است. با این‌حال احتمال این وجود دارد که اتحادیه فوتبال انگلیس سیلوا را به علت این توییت که دارای مضامین نژاد پرستانه بوده است، تا شش جلسه محروم کند. برناردو سیلوا در این توییت، بنجامین مندی را با یک شخصیت کارتونی و تبلیغاتی اسپانیایی به نام کونگیتوس مقایسه کرده بود.

او بعدتر این توییت را پاک کرد، اما کمیته ضد نژادپرستی فوتبال انگلیس به این موضوع واکنش نشان داد و برناردو سیلوا نیز مجبور شد در دفاع از خود، نامه‌ای به این کمیته ارسال کند و ابراز پشیمانی کند. او در این نامه گفته است که به هیچ‌وجه قصد مطرح کردن مسائل نژادپرستانه را نداشته است و این توییت تنها یک شوخی ساده با هم‌تیمی‌اش بوده است. بسیاری از کاربران توییتر نیز بدون اشاره به بعد نژادپرستانه این توییت، از آن استقبال کرده بودند. شب گذشته نیز پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی خود با دفاع از برناردو سیلوا، گفت برناردو سیلوا یکی از دوست‌داشتنی‌ترین افرادی است که او تاکنون دیده است و دوست بنجامین مندی است. او در عین‌حال به طعنه به اتحادیه فوتبال انگلیس گفت که به جای پرداختن به این مسائل، بهتر است تمرکز روی نقاط دیگری باشد.

توئیت جنجالی به قیمت محرومیت برناردو سیلوا در دیدار منچستر سیتی برابر چلسی


پس از این اتفاق اتحادیه فوتبال انگلیس، مهلت برناردو سیلوا برای دفاع از خودش در ارتباط با پرونده توییت نژادپرستانه علیه بنجامین مندی را تمدید کرد. با این حال روز گذشته حکم اتحادیه فوتبال درباره توییت برناردو سیلوا در مورد بنجامین مندی صادر شد و بر این اساس هافبک پرتغالی سیتیزن‌ها، باید جریمه‌ای ۵۰ هزار پوندی بپردازد. او همچنین یک بازی محروم شده است و باید در کلاس‌های آموزشی شرکت کند.

گاردین گزارش می‌دهد که سیلوا در تاریخ ۲۲ سپتامبر توییتی در مورد مندی انجام داد که برداشت‌های نژادپرستانه‌ای از آن صورت گرفت. این هافبک اندکی بعد توییت یاد شده را پاک کرد ولی اتحادیه فوتبال پیگیر این قضیه شد. در ابتدا تصور می‌شد محرومیتی شش جلسه‌ای برای برناردو سیلوا منظور شود ولی او فقط یک جلسه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. سیلوا در نامه‌ای به اتحادیه فوتبال از توییت خود ابراز ندامت کرد و البته مندی نیز در ارتباط با اتحادیه فوتبال گفت گله‌ای از دوستش ندارد و توییت او را اهانت نسبت به خودش نمی‌داند. با این حال نقض قوانین باعث شده است تا او توبیخ شود و بدین ترتیب بازی هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل چلسی را از دست می‌دهد.

این روزها منچستر سیتی تحت فشار است و پس از شکست برابر لیورپول فاصله اش با این تیم به نه امتیاز رسیده است. سیتیزن‌ها به صورت رسمی اعتراض خود نسبت به قضاوت داور انگلیسی را به رئیس داوران لیگ برتر، مایک رایلی ارائه کرده اند. توپ در جریان بازی دوبار در محوطه جریمه لیورپولی‌ها به دستشان برخورد داشت ولی اولیور حتی VAR را نیز چک نکرد و اولین توپ سبب به ثمر رسیدن گل اول قرمزها توسط فابینیو شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل