نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مانوئل نویر: از بند مصدومیت کاملا رها شده ام

mn2

مانوئل نویر سنگربان آلمانی تیم بایرن مونیخ در تلاش برای رسیدن به سطح بالای کیفیت خود پس از مصدومیت های دو سال اخیر می باشد.

پس از سپری کردن دو فصل پیاپی همراه با آسیب دیدگی های متعدد برای این دروازبان آلمانی، حالا کاپیتان بایرن مونیخ عنوان می کند که از بند مصدومیت رها شده و دیگر احساس درد نمی کند. گلر شماره یک تیم ملی آلمان تقریبا تمام فصل ۲۰۱۷/۱۸ را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد و در فصل گذشته نیز نتوانست فرم خوب سابقش را درون دروازه باوارایی ها نشان دهد. شایعاتی در خصوص بازنشستگی این دروازبان ۳۳ ساله در ماه اپریل به گوش می رسید اما حالا این بازیکن از عدم تمایل به بازنشستگی می گوید و اذعان می کند در فرم بسیار خوبی به سر میبرد. با انجام سه بازی در جریان اردوی آماده سازی پیش فصل بایرن مونیخ بنظر می رسد این دروازبان که سابقه قهرمانی جهان را با آلمان در کارنامه دارد، دوباره انگیزه و اعتماد به نفس گذشته خود را بدست آورده است.

مانوئل نویر در مصاحبه با وبسایت رسمی بوندس لیگا از آمادگی بدنی بالای خود می گوید

در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارم. دردی را حس نمی کنم و می توانم در تمام کارهای گروهی تیم شرکت کنم. به شروع فصل آینده بسیار خوشبین هستم و امیدوارم امسال عملکرد مناسبی را درون دروازه تیم از خود نشان دهم.

حضور پرقدرت مانوئل نویر درون دروازه قهرمان بوندس لیگا برای این تیم حیاتی خواهد بود پس از آنکه تیم آلمانی با پایان یافتن فصل گذشته تعداد زیادی از بازیکنان مهمش را از دست داد. ستارگانی نظیر آرین روبن، فرانک ریبری، متس هوملس و رافینیا در پایان فصل ترکیب بایرن مونیخ را ترک کردند و حالا فضا برای بوجود آمدن رهبرانی جدید در رختکن بایرن ایجاد شده است.

ما بازیکنانی را در تیم داریم که سالها در کنار یکدیگر بازی کرده و به خوبی همدیگر را در زمین می شناسند. همچنین برخی بازیکنان تیم حالا با وجود جدایی بازیکنان بزرگ تیم، باید نقش بزرگتری را در رختکن بر عهده بگیرند. آنها باید ثابت کنند که می توانند نقش رهبری تیم را ایفا کنند.

بایرن مونیخ در جریان اردوی آماده سازی پیش فصل خود در کشور ایالات متحده از سیستم چرخشی استفاده می‌کند و این فرصتی برای بازی کردن بازیکنان جوانی مانند یان فیته آرپ می‌باشد. آرپ ۱۹ ساله معمولا در پست بال کناری مورد استفاده قرار می‌گیرد. مانوئل نویر به تمجید از این ستاره جوان تیمش پرداخت.

آرپ بازیکنی با استعداد بالاست و به سرعت در حال پیشرفت کردن است. او مشتاق یاد گرفتن است. آرپ همواره در دوئل ها تمایل دارد تا برنده باشد و استعدادش را به دیگران نشان بدهد.

نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ نیز به تمجید از ستاره جوان تیمش پرداخت.

فیته در هر دو دیدار تدارکاتی نمایش خوبی داشت. از مسابقات پیش فصل برای امتحان کردن پست بازی او استفاده خواهیم کرد. او نسبت به تمرینات تیم و بازیهای پیش فصل بسیار متعهد نشان داده است. آرپ تاثیر زیادی روی بازی می گذارد و تلاش می کند تا همه کار را به درستی انجام دهد. خواهیم دید که آینده چه چیزی برای این بازیکن در پیش خواهد داشت.

لازم به ذکر است تیم بایرن مونیخ در راستای آماده سازی برای شروع فصل جدید، تاکنون سه بازی در کشور آمریکا انجام داده که دو برد و یک شکست حاصل این دیدارها بوده است. باوارایی ها در نخستین بازی پیش فصل مقابل آرسنال مغلوب شدند اما در دو دیدار بعدی برابر رئال مادرید و میلان به پیروزی رسیدند. در ادامه دیدارهای دوستانه پیش فصل، بایرن مونیخ سه شنبه شب در در مرحله نیمه نهایی جام موسوم به آئودی کاپ مونیخ به مصاف فنرباهچه ترکیه خواهد رفت. حریف باوارایی ها در فینال یکی از دو تیم تاتنهام یا رئال مادرید خواهد بود. شنبه هفته آینده نیز در دیدار سوپرکاپ آلمان، بایرن مونیخ به مصاف بورسیا دورتموند می رود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل