نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

شروع مارک ویلموتس با تیم ملی فوتبال ایران ؛ یک برد و یک مساوی حاصل کار

aqz 4

پس از کش و قوس های فراوان مارک ویلموتس بلژیکی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد این مربی بلژیکی کار خود را بالاخره در کشورمان آغاز کرد. هواداران و پیشکسوتان فوتبال کشورمان از عملکرد ملی پوشان در این دو دیدار رضایت داشتند و سبک بازی راضی بودند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

شروع مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران با یک برد و یک مساوی همراه بود

مارک ویلموتس خیلی زود کار خود را در تیم ملی فوتبال ایران آغاز کرد و در اولین دیدار های تدارکاتی خود را برگزار کرد. وی که شناخت زیادی از بازیکنان کشورمان نداشت، از بازیکنان حاضر در جام جهانی و جام ملت های آسیا استفاده کرد. کشورمان در این دو دیدار تدارکاتی به مصاف تیم های سوریه و کره جنوبی رفت. اولین دیداری که مارک ویلموتس روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد، مقابل سوریه در ورزشگاه آزادی تهران بود. در این دیدار بازیکنان کشورمان نمایش بی نقصی داشتند و توانستند با نتیجه پر گل ۵ بر ۰ سوریه را شکست دهند. در این دیدار مهدی طارمی عملکرد فوق العاده ای داشت و موفق شد ۳ گل کشورمان را به ثمر برساند و هت تریک کند. دیگر گل کشورمان را در این دیدار علیرضا جهانبخش به ثمر رساند. پنجمین گل کشورمان را الله یار صیادمنش به ثمر رساند که چند دقیقه قبل به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود. این اولین بازی ملی صیادمنش بود و توانست در اولین بازی اش، اولین گل ملی خود را به ثمر برساند. با این نتیجه اولین دیداری که سرمربی جدید کشورمان روی نیمکت نشست با یک نتیجه پر گل به پایان رسید. جهانبخش گل اول را در این دیدار به ثمر رساند و مهدی طارمی گل های دوم، سوم و چهارم را به ثمر رساند. الله یار صیادمنش هم گل پنجم را به ثمر رساند. پیش از این با سوریه در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ همگروه بودیم که رفت و برگشت به تساوی رضایت دادیم و نتوانستیم این کشور را شکست دهیم.

در دومین دیدار تدارکاتی کاروان تیم ملی فوتبال ایران به کره جنوبی رفت و با تیم ملی این کشور بازی کرد. این دیدار که در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار شد، ریوجی ساتو ژاپنی قضاوت آن را بر عهده داشت. در نیمه اول مقابل کره جنوبی بازیکنان مان بازی خوبی را ارائه دادند و با پاسکاری های پیاپی حریف را تحت فشار قرار دادند. کره ای ها هم موقعیت های خوبی داشتند. در نیمه دوم اوی جو هوانگ موفق شد روی اشتباه خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران، دروازه را باز کند. ۵ دقیقه پس از گل کره جنوبی، توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. ارسال رامین رضاییان از روی نقطه کرنر با خروج اشتباه دروازه بان کره ای ها همراه بود که توپ به بدن پورعلی گنجی و در ادامه کیم یونگ وون برخورد می کند تا ایران خیلی زود به گل تساوی در این دیدار دست یابد. در نهایت این دیدار با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید تا شروع کار ویلموتس با تیم ملی فوتبال ایران خوب باشد. یک برد و یک تساوی حاصل اولین کار وی در ایران بود. کره جنوبی در چند سال اخیر که کی روش هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشت نتوانست مقابل مان پیروز شود و در اکثر بازی ها شکست خورد. کره ای ها همچنین در این سال ها موفق نشده بودند که دروازه مان را باز کنند که این اتفاق پس از چندین سال برای آن ها رخ داد.

سرمربی بلژیکی کشورمان اعلام کرد که در این دو دیدار از بازیکنان به خوبی شناخت نداشت و به همین دلیل بازیکنانی را دعوت کرد که در جام جهانی و جام ملت های آسیا حضور داشتند، وی از فصل آینده لیگ برتر، بازی ها را زیر نظر خواهد گرفت و بازیکنان جدیدی را به اردو ها دعوت خواهد کرد. حالا باید دید در آینده با این سرمربی بلژیکی چه عملکردی خواهیم داشت.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل