نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

عصبانیت مارکو جامپائولو از باخت میلان ؛ حمایت پائولو مالدینی از این سرمربی!

334 1

تیم های فوتبال میلان و فیورنتینا در هفته ششم سری آ ایتالیا شب گذشته ۰۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند و تیم فیورنتینا با سه گل توانست میلان را از پیش رو بر دارد تا انگشت اتهامات هم چنان به سوی مارکو جامپائولو سرمربی جدید این تیم نشانه رود. وی در حالی که از این شکست سنگین عصبانی بود در کنفرانس خبری بعد از بازی صحبت هایی را در خصوص این مسابقه و اتفاقات آن بیان کرد. پائولو مالدینی نیز تایید کرد که هم چنان به این سرمربی به کار خود ادامه خواهد داد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

بدترین شروع فصل میلان پس از سی سال به همراه مارکو جامپائولو !


مارکو جامپائولو سرمربی تیم میلان در کنفرانس خبری بعد از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

همیشه بر یک چیز تاکید داشتم و آن کار گروهی بوده چیزی که در بازی مقابل فیورنتینا آن را ندیدیم حتی بازیکنان از لحاظ فردی نیز عملکرد بدی داشتند و هیچ احساس مسئولیتی در قبال تیم نداشتند. در صورتی که تنها ۴ روز پیش قضیه کاملا متفاوت بود و توانستیم یک بازی خوب را علی رغم باخت، به ثبت برسانیم زیرا علاوه بر فوتبال زیبا شخصیت تیمی را دارا بودیم. بعضی از بازیکنان جوان هستند و می توانند حرکات فردی را امتحان کنند اما نمی توان راه دوری رفت. وقتی شرایط خوب پیش نمی رود، باید این قدرت را داشته باشید تا به هویت تیمی خود بچسبید و انفرادی کاری را انجام ندهید. وقتی سعی کنیم با حرکات فردی مشکل را حل کنیم، در معرض غرق شدن در مشکلات قرار می گیریم و این اتفاق امشب افتاد. هواداران به دیدن چیز های دیگری عادت دارند و حق دارند اعتراض کنند ولی کاش ببینند که هیچ کدام از حرف های من عملی نمی شود. وقتی مخالف با حرکات انفرادی هستم آن ها را متوقف نمی کنند تا در اختیار تیم باشند، بلکه هم چنان به کار خود ادامه می دهند تا کل تیم تحت الشعاع قرار بگیرد و باخت این چنینی رقم بخورد.

آیا به خاطر این شکست ها باشگاه در خصوص توبیخ یا اخراج با شما صحبتی کرده است؟

درست است که من باید سئولیت باخت را بر عهده بگیرم ولی هم چنان می دانم که کار درستی را انجام می دهم زیرا ایده های ام را قبول دارم

وی در ادامه افزود:

باورم نمی شود. هر کسی بازی میلان را می دید فکر می کرد که حتی یک جلسه هم تمرین نکرده ایم و بازیکنان همین طوری سر خود وارد زمین شده اند و این واقعا من را اذیت می کند. یک وقت هایی پیش می آید که شما متحمل شکست می شوید ولی باخت به این شکل واقعا در مغز من نمی گنجد.


از بازی قبل تا این بازی چه اتفاقی رخ داده است؟

به نظر من بازیکنان نتوانستند بر فشاری که به آن ها وارد می شد غلبه کنند و همین عامل باخت مقابل فیورنتینا بود. تا سه روز پیش ایده های من عملی شده بود و من عملکرد تیم را دوست داشتم و مقابل تورینو، پاسخ خوبی از تیم دیدم و کمی امیدوار شدم ولی دوباره فشار به بازیکنان غلبه کرد. آن ها احساس می کردند باید حتما پیروز شوند و من به آن ها گفتم با تمام عناصر درست بازی کنید تا پیروز شوید؛ نه این که منتظر اتفاقات باشید. این که فقط صبر کنید تا اتفاق ویژه ای رخ دهد هرگز این اتفاق نخواهد افتاد. ما باید خودمان اتفاقات را رقم بزنیم. برعکس، فشار بر ما سنگینی می کرد. ما آشفته بودیم و واکنشی سریع نداشتیم و به طور واضح فشار را احساس کردیم و همین عامل این باخت سنگین شد که فقط در بازی سردر گم بودیم و نمی دانستیم چه کاری را انجام می دهیم.

شرایط بازیکنان؟

همواره در تلاش هستم تا بازیکنان را به بالاترین سطح کیفی برسانم و بتوانم هر چقدر استعداد دارند را نمایان کنم. اگر شما نمی توانید در سطح و سبک میلان بازی کنید، پس من باید کاری کنم تیم روان تر باشد و تیم را بسازم. انجام دادن کارها با هم، به شما کمک می کند بر مشکلات چیره شوید. باید با هم کار کنیم. نباید انفرادی کار کنیم. بین دو نیمه این را به بازیکنان باز هم گفتم ولی این تیم تغییر اساسی نیاز دارد و باید کار بیشتری انجام شود زیرا همان طور که گفتم بازیکنان به کار انفرادی تکیه دارند تا گروهی و این نیازمند تغییر است.

بعد از این مسابقه نیز که انتظار می رفت مارکو جامپائولو به روزهای پایانی خود در میلان نزدیک شده باشد، پائولو مالدینی ستاره سابق تیم میلان که در خدمت باشگاه قرار داد در مصاحبه با اسکای اسپرت ایتالیا اعلام داشت که هم چنان قصد دارند به جامپائولو فرصت بدهند و این سرمربی به کار خود ادامه می دهد.

مالدینی گفت:

به هواداران کاملا حق می دهیم که اعتراض کنند زیرا آنان نگران این تیم هستند ولی باید به حمایت از جامپائولو ادامه دهیم زیرا انتخاب وی تصمیم مشترکی از سوی همه بود و فعلا باید به کار خود ادامه دهد. کار صحیح این است که به وی زمان بدهیم. از همان ابتدا می دانستیم موانع و مشکلاتی بر سر راه خواهد بود و شاید تطبیق دادن او با تیم مدتی طول بکشد. درست است که ۴ باخت در ۶ بازی، واقعا زیاد به نظر می رسد و آمار بسیار بدی محسوب می شود. علاوه بر این سطح عملکرد تیم نیز نا امیدکننده بوده است و ما نیز از بازی با فیورنتینا ناراضی هستیم. مجموعه مالکیت و مدیریت باشگاه می دانستند که حساب کردن روی جوانان، عواقبی چون فقدان شخصیت و هویت را به همراه خواهد داشت و طول می کشد تا چه این سرمربی و چه شخصیت های دیگر بتوانند این جوانان را آماده میلان کنند. باید زمان بدهیم، صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد چون این مسائل نه به این شکل ولی در درجات پایین تر قابل پیش بینی بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل