نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مارکوس آلونسو: از حضور در چلسی خوشحال هستم

alonso2

در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر انتقال مارکوس آلونسو به تیم‌هایی نظیر بارسلونا و اتلتیکو مادرید شنیده می‌شود اما ملی پوش اسپانیایی بنظر تصمیمی برای ترک لندن ندارد.

مارکوس آلونسو در مصاحبه با خبرنگاران شایعات مربوط به جدایی از چلسی را تکذیب کرد و عنوان کرد در استمفورد بریج خوشحال است. این درحالیست که خبرهای زیادی در خصوص بازگشت این مدافع چپ ۲۸ ساله به کشورش شنیده می‌شود. بارسلونا که سالهاست به این بازیکن علاقه مند است در پی جستجوی مدافع چپ ذخیره برای جوردی آلبا است و اتلتیکو مادرید پس از جدایی فیلیپه لوییز به دنبال پر کردن جای خالی این مدافع برزیلی است. مارکوس آلونسو گزینه مناسبی برای هر یک از دو تیم قدرتمند اسپانیا خواهد بود اما بنظر می رسد این بازیکن به قرارداد بلند مدتش با تیم چلسی پایبند است. مارکوس آلونسو ادعا می کند پایبندی به بندهای قراردادش در حال حاضر اولویت اول اوست و انتظار دارد که فصل آینده نیز برای آبی های لندنی به میدان برود.

مارکوس آلونسو از شرایط خود در تیم چلسی می گوید

البته که در چلسی می‌مانم. من به تازگی قرارداد جدیدی با باشگاه امضا کرده ام و در اینجا کاملا خوشحال هستم. نمی‌دانم که مذاکره ای در خصوص انتقالم به دیگر باشگاه ها شده است یا خیر، این مورد را باید با مدیر برنامه هایم در جریان بگذارید. چهار سال دیگر با باشگاه قرارداد دارم و اینجا خیلی خوشحال هستم. سه سال اخیر برایم شگفت انگیز بوده و لحظات بیشتری مانند این را می خواهم. می خواهم به بازی کردن و کسب جام ادامه بدهم.

اوضاع برای مارکوس آلونسو در اواخر فصل گذشته خوب پیش نرفت. مائوریتزیو ساری سرمربی سابق آبی های لندنی امرسون پالمیری را در پست دفاع چپ قرار داده بود و علی رغم فرم خوب آلونسو، سرمربی ایتالیایی علاقه به امتحان کردن بازیکنان دیگری در خط دفاع خود داشت. آلونسو در جریان دیدار فینال لیگ اروپا مقابل آرسنال در دقایق پایانی تنها برای وقت کشی به میدان آمد. با ادامه این روند بنظر می رسید که شاید مارکوس آلونسو راه خروج از استمفورد بریج را در پیش بگیرد اما حالا و با روی کار آمدن فرانک لمپارد در راس سکان هدایت تیم چلسی، بازیکن اسپانیایی به شروعی دوباره در فصل جدید امیدوار است.

فکر می کنم که این شروعی دوباره برای همه بازیکنان خواهد بود. فصل قبلی حالا جزئی از گذشته محسوب می شود و در حال حاضر قصد دارم تا به سختی کار کنم، از بازی کردن لذت ببرم و به تیم در راستای بهتر شدن و موفقیت در جام های مختلف کمک کنم. البته که دوست دارم در تمام بازی ها حضور داشته باشم و همه دقایق را بازی کنم اما گاهی اوقات شرایط متفاوتی پیش می آید. اکنون فرصتی جدید برای شروع فصل آینده است. خیلی خوشحال هستم و به خوبی تمرین می کنم تا آماده شروع فصل بعدی باشم.

لازم به ذکر است که مارکوس آلونسو که از محصولات آکادمی رئال مادرید به شمار می آید، تابستان ۲۰۱۶ از تیم فیورنتینا به جمع آبی های لندن اضافه شد و از آن زمان تاکنون طی ۱۲۰ مسابقه موفق شده ۱۸ گل برای چلسی به ثمر برساند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل