نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لئوناردو : پاری سن ژرمن قصدی برای جذب ماتیس دلیخت ندارد

2554

با وجود شایعات درباره احتمال انتقال ماتیس دلیخت ، کاپیتان آژاکس به پاریس لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن می‌گوید دلیخت به این باشگاه ملحق نخواهد شد.

با وجود شایعات اخیر درباره احتمال انتقال ماتیس دی‌لیخت، کاپیتان آژاکس آمستردام به پاری سن ژرمن، لئوناردو، مدیر ورزشی PSG می‌گوید این باشگاه به دنبال جذب دی‌لیخت نخواهد بود چون با اینکه او را بازیکن بزرگی می‌داند ولی قیمتش را بیش از حد بالا ارزیابی می‌کند. دی‌لیخت ۱۹ساله، کاپیتان و پدیده فصل گذشته آژاکس در تابستان جاری یکی از چهره‌های پرخواهان فوتبال اروپا بوده است. آژاکس با دی‌‌لیخت درخشش خارق‌العاده‌ای در لیگ قهرمانان داشت و به مرحله نیمه‌نهایی رقابتها رسید. دی‌لیخت در تیم ملی هلند هم نمایش عالی‌ای داشت و به همراه نارنجی‌پوشان تا فینال لیگ ملتهای یوفا صعود کرد.

مهمترین باشگاه‌هایی که از آنها به عنوان مقصد دی‌لیخت یاد می‌شد بارسلونا، پاری سن ژرمن و یوونتوس بود. اخیراً گل مدعی شد که دی‌لیخت با یوونتوس به توافق رسیده و به زودی رسماً به این باشگاه ایتالیایی ملحق خواهد شد. اما لئوناردو، مدیر ورزشی PSG در گفتگو با نشریه فرانسوی لو پاریزین در این باره گفت:

دلیخت به پاریس نخواهد آمد. این امکان وجود داشت که او به پاریس بیاید. او بازیکن بزرگی است ولی در حال حاضر انجام سرمایه‌گذاری‌های بزرگ برای ما مطلوب نیست. ما باید یک مقدار خویشتن‌داری کنیم و در حال حاضر برای هزینه کردن‌ ۲۰۰ میلیون یورو بودجه نداریم.

با اینحال لئوناردو اعتراف می‌کند که PSG در بازار نقل و انتقالات به دنبال یک دفاع وسط و یک هافبک دفاعی است. او در این باره گفت:” ما یک هافبک دفاعی لازم داریم و یک دفاع وسط. ما در خط حمله گزینه‌های زیادی داریم و در فصل جاری قصد داریم ترتیبی اتخاذ دهیم که بازیکنان جوان بیشتری بتوانند در تیم اصلی بازی کنند”.

ماتیس دلیخت به پاری سن ژرمن نخواهد آمد

ماتیس دلیخت دلیخت به پاری سن ژرمن نخواهد آمد

او همچنین در مورد جدایی نیمار می گوید:

 امروز نیمار در آغاز تمرینات باشگاه شرکت نکرد. او باید می‌آمد و نیامد. نیمار می‌دانست که باید امروز حاضر باشد. در خصوص اقدامات لازم تحقیق می‌کنیم و تصمیم درستی خواهیم گرفت. آیا نیمار به تمرینات پاری سن ژرمن بازخواهد گشت؟ نمی‌دانم. فقط می‌دانم که او امروز در تاریخ مقرر در تمرینات حاضر نشد. آیا نیمار میل خود برای ترک پاری سن ژرمن را ابراز کرده است؟ فکر می‌کنم برای همه این مسئله واضح است اما در فوتبال یک روز یک چیز می‌گویید و روز دیگر، چیز دیگری. با ایجنت نیمار نیز صحبت کرده‌ایم. من پس از پیوستن به پی اس جی با نیمار صحبت کردم اما تمام جزییات را نخواهم گفت. برای طرفین همه چیز مشخص است اما یک چیز قطعی است آن هم این‌که نیمار هنوز سه سال دیگر با ما قرارداد دارد و اگر پیشنهادی مناسب دریافت نکنیم، نمی‌توانیم در این خصوص صحبت دیگری داشته باشیم. فرض کنیم یک بازیکن بخواهد باشگاهش را ترک کند، اگر باشگاه نتواند بازیکن را حفظ کند، شکست خورده است اما نیمار خودش در تمرینات شرکت نکرد. البته منظور من فقط در مورد نیمار نیست بلکه این موضوع درباره هر بازیکنی صادق است.

  هنوز پیشنهادی برای نیمار دریافت نکرده‌ایم اما تماس‌هایی جزئی از سوی بارسلونا با ما برقرار شده است و این موضوع صحت دارد. بارسلونا خود را علاقه‌مند به نیمار نشان داد اما مدعی بودند که ما فروشنده نیستیم. مدیر بارسلونا می‌گفت که به خرید نیمار علاقه دارند اما ما واقعا حس نکردیم که بارسلونا یک خریدار واقعی است. باید در خصوص نیمار مذاکره کنیم، دیگر به سوالات در رابطه با نیمار پاسخی نمی‌دهم.

وی همچنین در مورد جدایی خودش از میلان نیز می گوید:

از زمانی که پی اس جی را ترک کردم، تماسم با آن ها هیچوقت قطع نشد. همیشه رابطه خوبی میان ما برقرار بود. نمی توانستم پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کنم. رابطه خاصی با پاری سن ژرمن دارم. در سال ۱۹۹۶ بازیکن‌شان بودم و در ۲۰۱۱ مدیرشان؛ مدت طولانی در پاریس نبودم اما ارتباط خاصی میان ما شکل گرفت. خوشحالم که برگشته‌ام.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل