نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ماتیس دلیخت : رویای بازی در هیچ باشگاهی را ندارم و هنوز تصمیم نگرفته ام

2323

این روزها یکی از بازیکنان جوانی که صحبت از او در رسانه های اروپایی زیاد است، ماتیس دلیخت مدافع جوان و آتیه دار تیم آژاکس است.

ماتیس دلیخت هلندی که سن کمی دارد کارنامه درخشانی را برای خود به ثبت رسانده است.این بازیکن ۱۹ ساله که در پست دفاع است در لیگ هلند ۳۱ بازی انجام داده که ۳ گل به ثمر رسانده است.او تا سال ۲۰۱۷ در جوانان آژاکس توپ می زد و در سال ۲۰۱۷ به بعد به تیم اصلی انتقال یافت.بازی درخشان او باعث شده تا تیم بارسلونا به فکر خرید این بازیکن جوان بیفتد.

تیم بعدی ماتیس دلیخت مدافع تیم آژاکس همچنان نامشخص

ماتیس دلیخت ، مدافع تیم آژاکس

بارسلونا که چند ماه پیش دیگر بازیکن جوان آژاکس فرنکی دی یونگ را با ۷۵ میلیون یورو به تیم خود آورد این بار دنبال د لیخت می باشد تا این دو بازیکن آژاکس را در آینده جانشین بوسکتس و پیکه دیگر مدافعان قدیمی خود کند. انتظار می رود که حدود مبلغی که برای دی یونگ پرداخت شده برای این بازیکن هلندی نیز پرداخت شود. گفته می شود طرفین قرار داد وارد مذاکره جدی شده اند و مذاکرات در جهت خوبی حرکت می کند ولی مدیر برنامه های د لیخت شرایطی را قرار داده که بر روی آن در حال بررسی هستند. از طرفی دیگر رسانه های اسپانیایی در خبری مدعی شدند که تیم منچستریونایتد نیز با یک پیشنهاد وسوسه کننده سراغ این بازیکن آمده است و احتمال حضور در ترکیب شیاطین سرخ برای این بازیکن بسیار زیاد است.

در همین رابطه دلیخت در جدیدترین مصاحبه اش تمامی صحبت ها و شایعات را بی اساس خوانده است و چنین گفته است:

در این هفته ها صحبت های زیادی در مورد تیم بعدی من در اخبار به گوش می رسد و این اتفاق حدود یک سال است در حال تکرار شدن است اما این اخبار دیگر باعث فریب خوردن من نمی شود و هیچ توجهی به این شایعات ندارم. دی یونگ از چند ماه قبل مقصد بعدی خود را می دانست اما هنوز تیم بعدی من مشخص نشده است و تصمیمم را برای فصل آینده به صورت جدی نگرفته ام.

از نظر من باشگاهی رویایی به جز آژاکس وجود ندارد و برای من بزرگترین رویا همیشه بازی برای نیم آژاکس بوده است و من موفق شدم در آژاکس بازی کنم و به خاطر رسیدن به این هدف خوشحالم. فقط یک باشگاه نیست که خواهان جذب من باشد اما تا زمانی که من با آژاکس قرارداد دارم، برای این تیم بازی خواهم کرد و به بازی کردن در این تیم افتخار می کنم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل