نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ماتیاس دی لیخت به فکر جدایی از تیم آژاکس و پیوستن به بارسلونا؟

dd

به گزارش موندودپورتیوو، ماتیاس دی لیخت کاپیتان جوان و با استعداد تیم آژاکس پیشنهاد تیم هایی به غیر از تیم بارسلونا را رد کرده است.

این بازیکن هلندی ۱۹ ساله که به عنوان بهترین بازیکن جوان اروپا نیز معرفی شد، به احتمال زیاد فصل بعد راهی تیم بارسلونا خواهد شد. او که در پست دفاع توپ می زند، فصل فوق العاده ای را در تیم آژاکس هلند پشت سر گذاشت و در راستای کسب ۳ گانه نیز قرار دارد. آژاکسی ها در لیگ قهرمانان اروپا نیمه راه صعود به فینال را نیز بر داشته اند و در صورتی که آژاکس بتواند به فینال صعود کند اولین حضور در فنیال و در صورتی که قهرمان شود افتخار بزرگی برای این جوان با استعداد به دست می آید. دی لیخت در سال ۲۰۱۸ نیز تبدیل به اولین و تنها مدافعی در جهان شد که توانست جایزه پسر طلایی (golden boy) را کسب کند.

ماتیاس دی لیخت از تیم آژاکس جدا خواهد شد؟


به ادعای نشریه کالچو مرکاتو او پیشنهاد سران یوونتوس ایتالیا را نپذیرفته است. گفته می شود آن ها پس از بازی آژاکس و یوونتوس با یکدیگر مذاکره کرده اند و دی لیخت پیشنهاد آن ها را رد کرده است.
همچنین نشریه میرر مدعی شد که باشگاه منچستر یونایتد نیز پیشنهادی با مبلغ بالای ۷۲ میلیون یورو به این بازیکن پیشنهاد داده بود اما مینو رایولا مدیر برنامه های وی به این پیشنهاد به در خواست خود بازیکن نیز جواب منفی داده است. تنها گزینه ای که به ادعای موندو دپورتیوو باقی می ماند در حال حاضر بارسلونا است که تاکنون این بازیکن هلندی جواب منفی را به این باشگاه ارسال نکرده است و به سران آژاکس هم چیزی مبنی بر جدایی از این تیم نگفته است. باید دید در صورت موفقیت های آژاکس در قهرمانی های این فصل نیز، این بازیکن باز هم قصد ترک این تیم هلندی را به مقصد بارسلونا خواهد داشت یا ترجیح می دهد کاپیتان تیم آژاکس هلند باقی بماند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل