نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ماتیاس ده لیخت به عنوان مرد سال فوتبال هلند معرفی شد

25

ماتیاس ده لیخت مدافع تیم یوونتوس شب گذشته جایزه کفش طلایی فوتبال هلند را از دستان رافائل فن در فارت دریافت کرد و پس از کسب این جایزه مصاحبه ای را در این خصوص انجام داد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

ماتیاس ده لیخت بیست ساله و آینده روشنی که در انتظار او است!

این بازیکن که در تابستان امسال به تیم یوونتوس ملحق شد، در تیم سابق خود یعنی آژاکس عملکرد قابل قبولی را به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا که آژاکس تا مرحله نیمه نهایی پیش آمده بود ارائه کرد و توجه بسیاری از باشگاه های مطرح دنیا از جمله بارسلونا، رئال مادرید، پاری سن ژرمن، یونتوس و غیره را به خود جلب کرد که از میان این تیم ها یوونتوس جدی ترین مشتری خود را انتخاب و به این تیم ملحق شد. ماتیاس ده لیخت امیدوار است بتواند روزهای خوبی را در یووه پشت سر بگذارد و با توجه به سن کم اش افتخارات متعددی را هم در تیم ملی هلند و هم در تیم یوونتوس کسب نماید. او پس از دریافت جایزه کفش طلایی فوتبال هلند با نشریه تلگراف هلند مصاحبه ای را انجام داد که در زیر می خوانید:

واقعا خوشحال هستم که توانستم این جایزه را کسب کنم. قهرمانی‌هایی که با تیم آژاکس به دست آوردم، برنده شدن جایزه پسر طلایی و رسیدن به فینال لیگ ملت‌ های اروپا همه برایم بسیار زیبا و جذاب بود. ترجیح می دهم که از این حالا بر زمان حال تمرکز کنم تا در ادامه بتوانم موفقیت های بیشتری را به دست آورم. خوشحال هستم که در سن بیست سالگی توانستم جایزه کفش طلایی هلند را از آن خود کنم زیرا این جایزه همواره به بازیکنان تاریخی و بزرگی از جمله مارکو فن باستن، رود گولیت و یوهان کرایوف رسیده است و برای من باعث افتخار است که نام من در کنار این بزرگان نوشته خواهد شد. درست است که من نتوانستم بازی این بازیکنان را مشاهده کنم ولی نام و آوازه آن ها همواره زبانزد خاص و عام است.


وی در ادامه افزود:

همان طور که گفتم می‌خواهم بر روی زمان حال تمرکز کنم. در حال حاضر علاوه بر فوتبال تلاش زیادی را در خصوص یادگیری زبان ایتالیایی نیز می کنم که هر روز بهتر و بهتر می شوم و از این بابت خوشحال هستم. تیم یوونتوس نیز بازیکنان بزرگی همانند کریستیانو رونالدو در اختیار دارد که افتخاراتی بزرگ و بی شمار به دست آورده است و من نیز به صورت سخت و جدی تلاش می کنم تا خود را به مربی اثبات کنم.

ماتیاس ده لیخت در ادامه در خصوص تیم سابق خود یعنی آژاکس و افتخارات اش افزود:

محال است که بتوانم آژاکس و خاطرات اش را فراموش کنم. شاید باورتان نشود وقتی که از حریف توپ گیری می کردم حس فوق العاده به من القا می شد و انگار کل آمستردام در حال تشویق کردن من هستند. راستش را بگویم در یووه این حس را ندارم و تماشاگران این کار را انجام نمی دهند یا بهتر بگویم شاید طول می کشد یا این که جو ایتالیا به این صورت نیست نمی دانم. ولی بگذارید نیمه پر لیوان را ببینم.

او در ادامه گفت:

به تیمی ملحق شدم که بهتر شدن در آن بسیار سخت است و قوانین سختی بر فوتبال آن حکم فرماست ولی من برای بهتر شدن آمده ام و دست از تلاش نخواهم کشید تا باز هم بتوانم این عناوین و جایزه های زیبا را از آن خود کنم. از همین جا از تیم آژاکس و مردم کشور ام بابت حمایت های اشان ممنون هستم.

بد نیست بدانید که او از سال ۲۰۱۷ به تیم ملی هلند دعوت شد و تاکنون در ۱۷ مسابقه پیراهن تیم ملی کشور اش را بر تن کرده و به عنوان یک مدافع دو گل نیز به ثمر رسانده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل