نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مائوریسیو ساری : تیم های ایتالیایی شرایط قهرمانی در اروپا را ندارند

sarri

تیم های فوتبال اتلتیکو مادرید و یوونتوس در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه D امشب ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. مائوریسیو ساری سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از این بازی صحبت هایی را در خصوص شرایط این مسابقه و بازیکنان ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

مائوریسیو ساری می تواند برد سال گذشته یوونتوس در برابر اتلتیکو را تکرار کند؟!

مائوریسیو ساری سرمربی تیم یوونتوس پیش از این مسابقه در مصاحبه با خبرنگاران به سوالات برخی از آن ها پاسخ داد که در زیر می خوانید:

شرایط بازیکنان به چه صورت است؟

میرالم پیانیچ که با بازیکنان تمرین را انجام داد و شرایط خوبی دارد ولی نمی دانم که او را به زمین بازی می فرستم یا خیر. سامی خدیرا و بلیز متویدی هم بازیکنانی با کیفیت هستند اما مشاهده می کنم که دیگر هافبک‌ های موجود در تیم نیز روز به روز در حال پیشرفت کردن هستند. ما هم در حمله و هم در دفاع، گزینه ‌هایی در اختیار داریم و سلاح‌ هایی با ویژگی‌هایی متفاوت داریم که از هر یک می توان استفاده متفاوت و خاصی کرد و از این حیث شرایط خوب است.


نظر شما در خصوص شرایط لیگ قهرمانان اروپا؟

ما تیم بزرگی مثل یوونتوس هستیم و از این بابت فعلا استرسی بر ما وارد نشده و در هر مسابقه که پا به میدان مسابقه می گذاریم برای کسب پیروزی می رویم ولی همان طور که می دانید تیم های دیگر نیز با همین قدرت و اراده می آیند و همه از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

 مائوریسیو ساری در ادامه افزود:

در حال حاضر، سبک فوتبال ایتالیایی را مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان نمی‌بینم چون در بیست سال گذشته، ایتالیایی‌ ها همواره مالکیت بازی را باخته ‌اند و از نظر من این تقصیر همه است، از روسای باشگاه ها گرفته تا خبرنگاران و شرایط موجود در ایتالیا. همه باید دست بر دست هم بدهند تا شرایط را عوض کنند.

نظر شما در خصوص صحبت ‌های آنتونیو کونته؟

اهمیتی به حرف های آنتونیو کونته نمی دهم زیرا در آن زمان تولد همسر ام بود و با کمال آرامش و لحظاتی زیبا تولد او را جشن می گرفتیم و شادی می کردیم. این را به شما بگویم که او حرف های درستی نزده و هنگامی که من بحث گرمای هوا و زمان برگزاری بازی با فیورنتینا را مطرح کردم به تیم دیگری کاری نداشتم و هر چیزی را که به زبان آورده ام در مورد یوونتوس بوده است.

 آیا امسال یوونتوس با مائوریسیو ساری مدعی قهرمانی خواهد بود؟

ما با یک عزم فوق ‌العاده در لیگ قهرمانان حاضر می شویم اما در عین حال باید ذهن خود را آرام کنیم و بر شرایط موجود غلبه کنیم. به جای داشتن ترس ‌های غیر منطقی باید از فوتبال امان لذت ببریم تا در کنار این لذت پیروزی و تمرکز را نیز تجربه کنیم.


نظر شما در خصوص تیم اتلتیکو مادرید؟

آن ها در شرایط بسیار خوبی دارند و در فصل نقل و انتقالات نیز بازیکنان خوبی را خریداری کردند. اتلتیکو بازیکنی خوبی همانند آنتوان گریزمان را از دست داد اما در عوض بازیکن فوق ‌العاده دیگری چون ژائو فلیکس را خریداری کرد. سائول نیگز نیز گام ‌های رو به جلویی در راستای پیشرفت داشته و به زعم من او اکنون از بهترین ‌های اروپا است. اتلتیکو مادرید، یکی از تیم‌ هایی است که می‌تواند قهرمان اروپا شود. جنگیدن با تیم ‌های اسپانیایی کار مشکلی است زیرا آن‌ ها پول زیادی را در اختیار دارند.  اتلتیکو بازیکنانی دارد که با آن‌ها می‌تواند هر تیمی را شکست دهد اما در این سطح به تکنیک، تاکتیک، قدرت ذهنی و البته کمی شانس نیاز دارید زیرا شرایط لیگ قهرمانان اروپا همیشه متفاوت است و روند خاصی را دنبال نمی کند و هر سال تیم های قدرتمند تری با شرایط آماده تر پا به میدان مسابقات می گذارند.

به نظر شما چه نتیجه ای بین تیم های فوتبال اتلتیکو مادرید و یوونتوس در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که امشب ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد، رقم می خورد؟!
بت کارت منتظر پیش بینی شماست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل