نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مائوریتسیو ساری در آستانه قبول سکان هدایت تیم یوونتوس

565

پس از جدایی ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم یوونتوس از این تیم، شایعات زیادی حول محور نیمکت این تیم منتشر شد و مربی‌های مطرحی به بیانکونری لینک شدند که در میان آن ها مائوریتسیو ساری سرمربی تیم چلسی از همه جدی تر بود.

در همین خصوص، شنیده‌ها حاکی از این است که مدیران باشگاه ایتالیایی سرمربی جدید یوونتوس را انتخاب کرده و با او به توافق رسیده‎اند و تا یکی دو روز آینده او را به طور رسمی معرفی خواهند کرد. مائوریزیو ساری سرمربی ایتالیایی تیم چلسی سرمربی جدید بیانکونری در فصل آینده خواهد بود و هدایت گورخرها را برعهده خواهد داشت. او به آبراموویچ مالک باشگاه چلسی درخواست خروج داده و مالک روس چلسی نیز با این درخواست او موافقت کرده است.

گفته می شود این مرد یعنی ساری برای جدایی زودهنگام از چلسی دلایل مختلفی دارد. مشکلات خانوادگی، نارضایتی از عدم حمایت باشگاه و مسائل دیگر باعث شد که ساری تصمیم بگیرد از لندن جدا شود و بار دیگر به تورین برگردد. درخواست امروز ساری از طریق مارینا گرانووسکایا دریافت شد و حالا آلفردو پدولا خبر می دهد که رومن آبراموویچ لحظاتی قبل با این درخواست موافقت کرده است. پدولا به طور عمومی، خبرنگار موثقی نیست اما روابط نزدیک وی با مائوریتزیو ساری باعث می شود که این ادعا را جدی بگیریم.

مائوریتسیو ساری مرد اول نیمکت تیم یوونتوس در فصل آینده؟

طبق خبرهایی که خبرنگاران منتشر کرده اند، ساری روز شنبه با هواپیمای اختصاصی به ایتالیا بازمی گردد و آماده است با صادر شدن حکمِ جدایی، قراردادش را با یوونتوس به امضا برساند. سران یووه که برای تغییر سبک و سیاق تیم با مکس الگری قطع همکاری کردند، حالا امیدوار هستند با یکی از بزرگترین مولفان فوتبال هجومی در ایتالیا، دوره جدیدی را آغاز کنند. قراردادِ ساری ۳ ساله خواهد بود و وی می تواند سالانه ۶.۵ میلیون یورو حقوق دریافت کند. این بدین معنی است که ساری حتی در جمع ۱۰ مربی جهان از نظر دستمزد هم قرار نخواهد گرفت. اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، انتظار می رود مائوریتزیو ساری این هفته به هواداران یوونتوس معرفی شود. با توجه به روابط عالی دو باشگاه یوونتوس و چلسی، بعید است مشکل خاصی در این راه وجود داشته باشد. چلسی برای فصل آینده، به سراغ فرانک لمپارد، اسطوره باشگاه، خواهد رفت که فصل نسبتا موفقی را با دربی کانتی پشت سر گذاشت. سران چلسی همچنین وضعیت نونو اسپیریتو، سرمربی موفق وولورهمپتون را هم زیرنظر دارند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل