نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مائوریتزیو ساری: در شرایط بدنی ضعیفتری نسبت به تاتنهام قرار داشتیم

sarri4

مائوریتزیو ساری سرمربی جدید تیم یوونتوس در نخستین بازی که هدایت تیم جدیدش را برعهده داشت با نتیجه ۳-۲ برابر تیم تاتنهام، نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد.

مائوریتزیو ساری معتقد است یوونتوس در دقایق پایانی بازی را ساده فرض کرده است و همین باعث شده تا برابر حریف انگلیسی شکست بخورند. قهرمان سری آ در نخستین بازی تحت هدایت سرمربی ایتالیایی جدیدش با سوپر گل بینظیر هری کین در دقیقه سوم وقتهای اضافه مقابل تاتنهام شکست خورد. آدرین رابیو خرید جدید باشگاه ایتالیایی در میانه میدان با دخالت لوکاس مورا توپ را از دست داد تا بازیکن برزیلی توپ را به مهاجم تیم ملی انگلستان بسپارد. کین با شوتی تکضرب از وسط زمین دروازه شزنی را باز کرد تا بعد از بازی ادعا کند یکی از بهترین گلهای دوران فوتبالش را به ثمر رسانده است. گونزالو هیگواین و کریستیانو رونالدو در نیمه دوم گل اریک لاملا را پاسخ دادند تا یووه از حریف پیش بیافتد اما ضربه لوکاس مورا و سرانجام گل دقایق پایانی کین پیروزی را به تیم انگلیسی هدیه داد. مائوریتزیو ساری پس از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

صحبت های مائوریتزیو ساری در خصوص دیدار مقابل تاتنهام

بازی دشواری را پشت سر گذاشتیم. مشخص بود که بین دو تیم به لحاظ آماده سازی فیزیکی تفاوت های زیادی وجود داشت. تاتنهام بازیکنانی دارد که سالهای سال در کنار یکدیگر بازی کرده اند و در نیمه اول آنها خطرناکتر بنظر می رسیدند اما این طبیعی است. اگر ما بخواهیم فوتبال خودمان را به نمایش بگذاریم باید علاوه بر دفاع در حمله نیز حضور داشته باشیم. در نیمه نخست به اندازه کافی تیم در زمین بالا نیامده بود و همین مسئله اوضاع را برای ما مشکل کرده بود. در نیمه دوم فشار بیشتری به حریف آوردیم و همین کار باعث شد حملات خوبی مقابل دروازه حریف داشته باشیم اگرچه باید بگویم گاهی اوقات توپ های ساده ای را از دست می دادیم. اما معتقد هستم تمام این مسائل به تاثیر آمادگی فیزیکی بازیکنان بستگی دارد.

این نخستین بازی هر دو تیم در جریان اردوی آماده سازی پیش فصل و جام اینترنشنال چمپیونز بود. آدرین رابیو خرید جدید تیم یوونتوس در اولین بازی برای تیم تورینی عملکرد جالبی نداشت اما ساری بر این باور است که این هافبک فرانسوی همچنان جای زیادی برای پیشرفت دارد و به آینده این بازیکن خوشبین است.

این نخستین بازی آدریان برای تیم بود بنابراین هنوز راه زیادی پیش روی اوست. به لحاظ فیزیکی جای پیشرفت زیادی دارد اما فکر میکنم که بازی خوبی را پشت سر گذاشت.

لازم به ذکر است یوونتوس در ادامه اردوی آماده سازی پیش فصل روز چهارشنبه در کشور چین به مصاف رقیب سنتی یعنی تیم اینترمیلان خواهد رفت. بعد از این دیدار نیز آنها در کشور سوئد روبروی اتلتیکو مادرید قرار خواهند گرفت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل