نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مائورو ایکاردی: از اینترمیلان جدا شدم زیرا می خواستم جام کسب کنم

542

مائورو ایکاردی ، مهاجم باشگاه پاری سن ژرمن در خصوص جدایی از اینترمیلان و حضور در پاری سن ژرمن، اختلافات با باشگاه ایتالیایی و همچنین عدم دعوت به تیم ملی آرژانتین صحبت هایی را مطرح نمود.

صحبت های مائورو ایکاردی در خصوص پیوستن به پاری سن ژرمن

مهاجم ۲۶ ساله در تابستان از اینترمیلان با قرارداد قرضی راهی پاری سن ژرمن شد. وی مورد غضب آنتونیو کونته و هواداران نراتزوری قرار گرفته بود و به نظر می رسد پس از اتمام قرارداد قرضی، او همچنان به فکر جدایی از فوتبال ایتالیا باشد.در مصاحبه با کانال پلاس، مائورو ایکاردی ۲۶ ساله در مورد حضور در پاری سن ژرمن گفت:

در پاری سن ژرمن حضور دارم تا بازی کنم. وقتی شما به عنوان یک فوتبالیست با قراردادی قرضی به یک تیم می روید، تمام توان خود را به کار می گیرید تا قراردادتان را دائمی کنند. حال باید ببینیم در سال آینده چه پیش خواهد آمد.

مهاجم آرژانتینی در مورد جدایی از اینترمیلان افزود:

در هفتمین سال حضورم در اینترمیلان بودم. آرزوی این را داشتم که با باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا حضور یابم و فصل گذشته به این امر دست یافتم ولی ما هرگز جامی کسب نکردیم. به نظرم زمان آن رسیده بود که به تیمی بروم که برای کسب جام تلاش می کند و همیشه به فکر برنده شدن است. بنابراین شخصا معتقدم انتقال به پاری سن ژرمن، شروعی جدید برایم جهت پیروز شدن است. ترکیب پاری سن ژرمن پر از بازیکنان از بزرگ بوده و این چیزی است که خواهان آن هستم.

مائورو ایکاردی در مورد حواشی ای که وندا نارا، همسر وی ایجاد کرد و در نهایت باعث جدایی اش از نراتزوری شد، تصریح کرد:

من ۷ سال است که با وندا زندگی می کنم. او شخص مشهوری بوده و من نیز به همین شکل هستم. هر دو نیز به خوبی درک می کنیم این مسئله چه چیزی برایمان در پی دارد. با این وجود هیچ گاه حضور با او، فکر کردن و یا بازی کردن مرا عوض نکرده است. در واقع اگر این گونه بود، ۱۵۰ گل برای اینترمیلان نمی زدم. می دانم ازدواج با کسی که همسر یکی از هم تیمی های سابقم بود کاری جالب نبوده است ولی ما عاشق یکدیگر شدیم و شما هرگز نمی توانید تصمیم بگیرید عاشق چه شخصی می شوید. انتخاب وندا به عنوان مدیر برنامه هایم، بهترین تصمیم ممکن برای زندگی و البته دوران حرفه ای من بود. لحظه ای نیز در این خصوص فکر نکردم. من تفاوتی میان زن و مرد نمی بینم و حتی برای فرزندانم نیز یک نوع هدیه می خرم.

وی در خصوص این که به دلیل رفاقت مکسی لوپز با لیونل مسی، به تیم ملی آرژانتین دعوت نمی شود، خاطرنشان کرد:

من در کنار مسی بازی کرده ام و او را سال هاست که می شناسم. بعید می دانم چنین حرف هایی درست باشند ولی نمی توانم جلوی صحبت های دیگران را بگیرم. در کل فکر نمی کنم این شایعات حقیقت داشته باشند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل