نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مائورو ایکاردی پس از کش و قوس های فراوان،به تیم پاری سن ژرمن پیوست

32 1

پس از کش و قوس های فراوان بالاخره تکلیف مائورو ایکاردی در آخرین روز نقل و انتقالات مشخص شد و این بازیکن ۲۶ ساله آرژانتینی تیم اینتر به صورت قرضی و به مدت یک سال به تیم پاری سن ژرمن پیوست و پرونده این بازیکن پر حاشیه نیز فعلا بسته شد.

آیا مائورو ایکاردی می تواند در پاری سن ژرمن موفق ظاهر شود؟!

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آنتونیو کونته سرمربی تیم اینتر نیز که در این تابستان هدایت این تیم را بر عهده گرفت، در بدو ورود خود به اینتر اعلام کرد که مائورو ایکاردی را برای فصل بعدی در ترکیب تیم خود نمی خواهد. باشگاه نیز به دلیل عدم تمدید قرار داد ایکاردی با او دچار مشکل شد تا تابستانی ملتهب برای این بازیکن رقم بخورد. کونته معتقد است که حواشی زیاد ایکاردی همواره تاثیر منفی زیادی را بر روی کیفیت فوتبال اش و رختکن تیم می گذارد و او هم چنین سب و سیاقی را برای یکی از بازیکنان تیم خود نمی پسندد. اما باشگاه از ایکاردی درخواست کرده بود که به دلیل به پایان رسیدن قرارداد وی در سال دیگر، او حداقل یک سال دیگر قرار داد خود را تمدید کند که در صورتی که سال آینده بخواهد از تیم جدا شود یا مشتری جدی را در پی خود ببیند، باشگاه متضرر نشود که او را به عنوان بازیکن آزاد در اختیار تیمی قرار دهد ولی ایکاردی این موضوع را به هیچ عنوان قبول نکرد و بر مشکلات بوجود آمده با لجبازی خود دامن زد. باشگاه اینتر و کونته نیز به هیچ عنوان از موضع خود کوتاه نیامدند و ایکاردی نیز تمام پیشنهادات تیم های دیگر را رد کرد و اعلام کرد که می خواهد در اینتر بماند.


در صورتی که مائورو ایکاردی انتخاب می کرد که به لجبازی های خود ادامه دهد و در اینتر بماند، نهایت می توانست بر طبق قوانین فیفا  در ده درصد بازی ها به میدان برود و این بر روی آینده کاری وی تاثیر منفی می گذاشت و به همین دلیل در نهایت مجبور شد در روز آخر نقل و انتقالات از این تیم جدا شود . ( قانون فیفا به این صورت است که باید یک باشگاه به یک بازیکن حداقل در طول فصل ده درصد بازی دهد وگرنه بازیکن می تواند قرار داد خود را فسخ و حق و حقوق خود را دریافت کند.)
او پیش از این که باشگاه را به مقصد پاریس ترک کند در نهایت قرار داد را تا سال ۲۰۲۲ با اینتر تمدید کرد و پس از آن به صورت رسمی به تیم پاری سن ژرمن پیوست. او در این تیم شماره ۱۸ را بر تن خواهد کرد و گفته می شود دستمزد وی ۸ میلیون یورو + ۲ میلیون یورو پاداش خواهد بود و برای پی اس جی این انتقال مجموعا ۷۰ میلیون یورو هزینه در بر داشته است.

او در خصوص انتقال خود گفت:

از تیم پاری سن ژرمن ممنون هستم که به من اعتماد کرده است و امیدوار هستم بتوانم جواب اعتماد آن ها را با عملکرد ام در زمین نشان دهم. هدف ام این است که در کنار دیگر بازیکنان بتوانیم پاری سن ژرمن را به جایگاه خوبی برسانیم و در صدد پیشرفت این باشگاه بر آییم. پاری سن ژرمن باشگاه بسیار بزرگی است و بازیکنان بزرگ تری را هر ساله جذب می کند و همه از انگیزه بالایی برخودار هستند. لحظه شماری می کنم تا در ورزشگاه پرک دو پرنس به میدان بروم و جو فوق العاده آن جا را تجربه کنم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل