نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

اتلتیکو مادرید و پاری سن ژرمن،مشتریان جدید مائورو ایکاردی مهاجم تیم اینتر

مائورو ایکاردی پارس سن ژرمن

دو تیم پاری سن ژرمن و اتلتیکو مادرید پیشنهاد جدیدی را برای به خدمت گرفتن مهاجم تیم اینتر ، مائورو ایکاردی به صورت قرضی و به مدت یک سال ارائه دادند و این مهاجم آرژانتینی تنها دو روز فرصت دارد تا تصمیمی در این خصوص اتخاذ نماید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آیا بالاخره مائورو ایکاردی رضایت می دهد تا از اینتر جدا شود؟

از آن جایی که تنها ۲ روز دیگر تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمان باقی است، آینده مائورو ایکاردی نیز در اینتر همانند چند بازیکن در سایر لیگ ها هنوز نا مشخص باقی مانده است. ایکاردی که از سوی تیم های ناپولی، موناکو و یوونتوس ( تحت یک شرایط خاص ) و چند تیم دیگر نیز پیشنهاد داشت به صراحت اعلام کرد که قصد دارد در اینتر به کار خود ادامه دهد و قص جدایی از این تیم را ندارد ولی با پیشنهادات جدیدی که دو تیم پی اس جی و اتلتیکو مادرید ارائه داده اند مشخص نیست که اوضاع از چه قراری خواهد بود و بالاخره این مهاجم آرژانتینی ۲۶ ساله تکلیف خود را مشخص خواهد کرد یا خیر.
تنش های مائورو و اینتر نیز روز به روز در حال افزایش است و حتی نشریات ایتالیایی در تازه ترین خبر خود نوشتند که ایکاردی از اینتر شکایت و درخواست غرامت کرده است. در گزارش خبرنگار ایتالیایی دی مارتزیو آمده است که ساعت ۲۱:۴۳ پنجشنبه شب به وقت ایتالیا، ایمیل وکیل ایکاردی به دفتر باشگاه اینتر رسیده که در آن از جانب این مهاجم ۲۶ ساله، درخواست ۱.۵ میلیون یورو غرامت به دلیل کنار گذاشته شدن از تمرینات تاکتیکی و همچنین درخواست بازگشت فوری به تمرینات این تیم داده شده است.سران باشگاه نیز پس از دریافت این خبر بسیار ناراحت شدند و بعد از آن دفتر خود را ترک کردند و پاسخی را فعلا ارائه نداده اند.


این نشریه هم چنین از پیشنهاد دو تیم مذکور نوشت که آن ها ایکاردی را به مدت یک فصل و به صورت قرضی می خواهند.اینتر نیز اجازه خروج او از باشگاه را به صورت قرضی تنها در صورتی صادر می کند که ایکاردی قرار داد خود را به مدت یک فصل دیگر یعنی تا سال ۲۰۲۲ با این تیم تمدید کند. این تمدید قرار داد که سران اینتر از آن صحبت می کنند به این دلیل است که سال بعد و پس از اتمام قرارداد قرضی که او به باشگاه باز می گردد و قرار داد ایکاردی با اینتر به پایان می رسد آن ها متضرر نشوند زیرا در آن صورت ایکاردی می تواند به صورت بازیکن آزاد راهی هر تیمی که امکان آن وجود داشته باشد برود و این یعنی از پولی که به اینتر می رسد خبری نیست. به همین دلیل آن ها اصرار دارند قبل از این که ایکاردی به هر جایی برود باید قرارداد خود را یک سال دیگر با باشگاه تمدید کند.
اگر هم مائورو ایکاردی تمایلی به رفتن نداشته باشد و یا این که سران باشگاه با این بازیکن یا هر تیمی به توافق نرسند، اینتر می تواند در ۱۰ درصد از بازی های خود در فصل ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ او را به زمین مسابقه بفرستند تا بر طبق قوانین فیفا عمل کرده باشد. زیرا اگر به او در ۱۰ درصد مسابقات، بازی ندهند ایکاردی می تواند قرارداد خود را فسخ کند و با دریافت حق و حقوق خود از اینتر جدا شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل