نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پاری سن ژرمن-استراسبورگ؛ قهرمانی در لیگ ۱ فرانسه در انتظار توخل

پیش بینی فوتبال پاری سن ژرمن استراسبورگ

در چارچوب هفته سی و یکم لیگ ۱ فرانسه، تیم‎های پاری سن ژرمن و استراسبورگ از ساعت ۲۳:۳۰ روز یکشنبه ۱۸ فروردین ماه مصادف با ۷ آوریل ۲۰۱۹ در استادیوم پارک ده پرنس با قضاوت توماس لئونارد مقابل یکدیگر صف‎آرایی خواهند کرد. پاریسی‌ها دیدار سختی ندارد و می‎خواهند هرچه زودتر قهرمانی خود را قطعی کنند. بنابراین در پیش بینی فوتبال دو تیم باید در نظر داشت که شانس برد میزبان بسیار بالا است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پاری سن ژرمن؛ توخل اولین قهرمانی‎اش در لیگ ۱ فرانسه را جشن خواهد گرفت؟

باشگاه پاری سن ژرمن در فصل جاری مسابقات اروپایی عملکرد بسیار خوبی داشته است. این تیم از ۲۹ مسابقه خود ۲۶ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست کسب کرده و با ۸۰ امتیاز صدرنشین بلامنازع لوشامپیونه است.

به گزارش وبسایت هواسکورد، باشگاه پاری سن ژرمن لشگری مصدوم برای این دیدار دارد که از جمله آن‎ها می‌‎توان به نیمار و ادینسون کاوانی اشاره نمود. مارکینیوش در دیدار پاری سن ژرمن مقابل نانت به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد و وضعیتش برای رویارویی با استراسبورگ مشخص نیست. این وضعیت برای توماس مونیر و آنخل دی ماریا نیز صدق می‎کند و حضورشان در دیدار پیش‎رو قطعی نمی‎باشد. انتظار می‎رود بازیکنانی مانند جانلوییجی بوفون، یولیان دراکسلر، اریک چوپو موتینگ و دنی آلوز از ابتدا توسط توماس توخل مقابل استراسبورگ در ترکیب اصلی تیم قرار داده شوند.

باشگاه پاری سن ژرمن ۱۵ مسابقه اخیر خود در با پیروزی پشت سر گذاشته و در پیش بینی فوتبال این تیم مقابل استراسبورگ باید در نظر داشت میزبان شانس زیادی برای پیروزی دارد. این تیم همچنین در ۶ هفته اخیر ۱۸ گل به ثمر رسانده تا نشان دهد در غیاب چند مهره کلیدی نیز می‎تواند به قدرت‎نمایی خود در فرانسه ادامه دهد.

استراسبورگ؛ تیری لائوری می‎تواند غول را متوقف سازد؟

باشگاه استراسبورگ در فصل جاری لیگ ۱ فرانسه عملکرد متوسطی داشته است. این تیم از ۳۰ مسابقه خود ۱۰ پیروزی، ۱۲ تساوی و ۸ شکست کسب کرده و با ۴۲ امتیاز جایگاه نهم لوشامپیونه را از آن خود کرده است.

به گزارش وبسایت گل، ایدریس سادی، ژرمی گریم و جوناس مارتین مصدومان باشگاه استراسبورگ برای تقابل با پاری سن ژرمن هستند. آدرین توماسون نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این دیدار دشوار نیست. لامینه کونه نیز در دیدار جام حذفی فرانسه دچار مصدومیت شد و هنوز وضعیتش برای این جدال مشخص نیست.

باشگاه استراسبورگ خط حمله خوبی دارد و در ۳ دیدار اخیر خود در لیگ ۱ فرانسه در هر بازی حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است و در پیش بینی فوتبال این تیم مقابل پاری سن ژرمن باید به این نکته توجه نمود. این تیم همچنین در ۷ دیدار اخیر خود در تمامی مسابقات تنها ۱ شکست داشته است.

در تقابل‎های اخیر دو تیم پاری سن ژرمن آمار بهتری دارد. در ۶ تقابل اخیر سهم پاری سن ژرمن ۴ پیروزی، سهم استراسبورگ ۱ پیروزی و ۱ دیدار نیز با تساوی به اتمام رسیده است. پاری سن ژرمن در ۴ دیدار اخیر خود مقابل استراسبورگ ۱۲ گل به ثمر رسانده است.

پیش‌بینی مسابقات لیگ ۱ فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل