نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رنس-آمیان؛ تلاش یاران قدوس برای بقا در لیگ ۱ فرانسه

reims amiens

در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ ۱ فرانسه، تیم‌های رنس و آمیان از ساعت ۲۲:۳۰ روز شنبه ۱۱ اسفند ماه مصادف با ۲ مارس ۲۰۱۹ در استادیوم آگوسته دلاون با قضاوت فرانک شنیدر مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

رنس؛ جایگاه امن شمالی‌ها در لیگ ۱ فرانسه

باشگاه رنس در فصل جاری مسابقات فوتبال فرانسه عملکرد مطلوبی داشته است. این تیم از ۲۶ مسابقه خود ۱۰ پیروزی، ۱۱ تساوی و ۵ شکست کسب کرده و با ۴۱ امتیاز جایگاه ششم لوشامپیونه را به خود اختصاص داده است. شاید آن‎ها در نیم فصل اول مقابل آمیان شکست خوردند ولی عملکرد کلی آن‎ها در لیگ نشان می‎دهد که در پیش بینی فوتبال دو تیم نمی‎توان به آسانی آن‎ها را بازنده دانست.

به گزارش وبسایت هواسکورد، گیسلین کونان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی باشگاه رنس در خط دفاعی نیست. خاویر چاوارلین نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی رنس نخواهد بود و انتظار می‌رود تریستان دینگونه جای وی  را در خط میانی پر کند. حسن کامارا و پابلو چاواریا نیز مجددا به مرز آمادگی رسیده‎‌اند و احتمالا در این دیدار در ترکیب اصلی تیم‎شان قرار گیرند.

باشگاه رنس در ۱۲ مسابقه اخیر رسمی خود تنها ۱ شکست داشته است. این تیم همچنین در ۱۰ دیدار اخیر خود در لیگ ۱ فرانسه شکست نخورده و در پیش بینی فوتبال دو تیم سخت بتوان میزبان را بازنده دانست. البته رنس در ۳ دیدار اخیر خود مقابل آمیان نتوانسته پیروز شود و در دیدار رفت دو تیم نیز با نتیجه ۴ به ۱ شکست خورد.

آمیان؛ یاران قدوس از منطقه سقوط جدا خواهند شد؟

باشگاه آمیان در فصل جاری لیگ ۱ فرانسه عملکرد مناسبی نداشته است. این تیم از ۲۶ مسابقه خود ۷ پیروزی، ۳ تساوی و ۱۶ شکست به دست آورده و با ۲۴ امتیاز در رتبه هفدهم و منطقه خطر قرار گرفته است.

به گزارش وبسایت گل، به جز بونگانی زونگو که مدت‎هاست مصدوم است، باشگاه آمیان با تمامی نفرات مقابل میزبان خود حاضر خواهد شد. انتظار می‌رود باکایه دیباسی که در دیدار قبلی آمیان مقابل نیس در ترکیب حضور نداشت، مجددا به عنوان مدافع میانی در ترکیب تیمش قرار گیرد. به احتمال فراوان سامان قدوس نیز در این مسابقه به عنوان هافبک چپ جزو نفرات اصلی تیمش خواهد بود.

باشگاه آمیان در ۱۰ مسابقه اخیر رسمی خود ۶ شکست داشته است. آن‌ها می‌دانند اگر بخواهند در این دیدار نیز امتیاز از دست دهند، احتمال سقوط‌شان به دسته پایین‌‎تر افزایش خواهد یافت. مسابقات آمیان کم گل نیز هستند به طوری که در ۵ مسابقه اخیر این تیم، بازی کمتر از ۲.۵ گل داشته است. آن‎ها همچنین در ۳ دیدار اخیر خارج از خانه خود شکست خورده‎اند و در پیش بینی فوتبال دو تیم می‎توان گفت که یاران سامان قدوس می‌توانند به تساوی نیز قناعت کنند. البته آمیان در هفته‌های اخیر کمی وضعیتش بهتر شده است. به طوری که آن‎ها در ۶ دیدار اخیر خود فقط ۶ گل دریافت کرده‌اند. آمیان همچنین در ۳ تقابل اخیر خود مقابل رنس ۲ پیروزی و ۱ شکست کسب کرده است.

پیش‌بینی مسابقات لیگ ۱ فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل