نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

موناکو-لیون؛ دیداری حساس در لیگ ۱ فرانسه

لیگ ۱ فرانسه لیون موناکو

در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ ۱ فرانسه، تیم‌های موناکو و لیون از ساعت ۲۳:۳۰ روز یکشنبه ۵ اسفند ماه مصادف با ۲۴ فوریه ۲۰۱۹ در استادیوم لوئیس با قضاوت بنویی میلوت مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

موناکو؛ وضعیت خطرناک ژاردیم در لیگ ۱ فرانسه

باشگاه موناکو در فصل جاری لیگ فرانسه عملکرد بسیار بدی از خود به جای گذاشته و انتظارات را اصلا برآورده نساخته است. این تیم از ۲۵ مسابقه خود ۵ پیروزی، ۷ تساوی و ۱۳ شکست داشته و با ۲۲ امتیاز جایگاه شانزدهم لیگ فرانسه را به خود اختصاص داده است. البته جایگاه بد این تیم نمی‌تواند در پیش بینی فوتبال دو تیم خیلی تاثیر داشته باشد زیرا این تیم در نیم‌فصل دوم متحول شده و به دنبال فرار از رتبه‌های پایین و منطقه خطر است.

به گزارش وبسایت هواسکورد، باشگاه موناکو لشکری مصدوم دارد. پیتو پلگری، کوین اندورام، استفان یووتیچ، المامی توره، آنتونیو بارکا، جوردی امبولا و ویلیام واینکوئر مصدومانی هستند که به طور قطع این دیدار را از دست خواهند داد. ژمرسون نیز به دلیل محرومیت در این دیدار نمی‌‎تواند تیمش را همراهی کند و انتظار می‌رود که در غیاب وی، با زوج کمیل گلیک و بنویت موکینایی در خط دفاعی به مصاف لیون برود.

در ۷ دیدار اخیر باشگاه موناکو مقابل لیون، مسابقه بیش از ۲.۵ گل داشته است که در پیش بینی فوتبال دو تیم می‌توان انتظار داشت که بازی به احتمال فراوان گل داشته باشد. امید اصلی لئوناردو ژاردیم به خط حمله خوب خود است. البته در کنار آن‎ها ژلسون مارتینز نیز در فرم بسیار خوبی بوده و یکی از تهدیدهای اساسی برای باشگاه لیون در این دیدار است. موناکو در ۶ دیدار اخیر خود در لیگ فرانسه تنها ۲ پیروزی داشته و البته در ۳ هفته اخیر نیز شکست نخورده است.

لیون؛ به دنبال کاهش فاصله با بالانشینان

باشگاه لیون در فصل جاری لیگ ۱ فرانسه عملکرد بسیار خوبی داشته است. این تیم از ۲۵ دیدار خود ۱۳ پیروزی، ۷ تساوی و ۵ شکست داشته و با ۴۶ امتیاز جایگاه سوم لوشامپیونه را به خود اختصاص داده است.

به گزارش وبسایت گل، امین گیوری و رافائل دو مصدوم باشگاه لیون هستند که به این دیدار خارج از خانه نخواهند رسید. پیش‌بینی‎‏ها حاکی از این است که لیون چند تغییر در ترکیب خود ایجاد کند زیرا آن‌ها در میان هفته گذشته با بارسلونا دیدار سنگینی برگزار کردند. بنابراین انتظار می‌رود جیسون دنایر و تونگای اندومبله در این دیدار استراحت کنند و بازیکنانی مانند لوکاس توزار و ژرمی مورل در ترکیب اصلی لیون در مقابل موناکو قرار گیرند.

باشگاه لیون در ۶ دیدار از ۷ دیدار اخیر خود مقابل موناکو در لیگ ۱ فرانسه، در هر مسابقه حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است که در پیش بینی فوتبال دو تیم می‌توان انتظار داشت که شاگردان برونو ژنسیو با وجود این‌که خارج از خانه بازی می‌کنند اما دروازه میزبان خود را باز کنند. در ۶ تقابل اخیر دو تیم لیون برنده ۴ دیدار بوده و موناکو نیز ۲ مسابقه را برده است. بنابراین در این تقابل‎های اخیر شاهد تساوی دو تیم نبوده‌ایم.

پیش‌بینی مسابقات لیگ یک فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل