نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

فوتبال لیگ یک فرانسه ؛ پیش‌ بازی دو تیم مارسی- موناکو

لیگ یک فرانسه

فوتبال لیگ یک فرانسه ؛ پیش‌بینی بازی مارسی- موناکو

در ادامه هفته بیستم رقابت‌های فوتبال لیگ یک فرانسه از ساعت ۲۳:۳۰ یک‌شنبه ۲۳ دی‌ماه تیم فوتبال مارسی میزبان تیم فوتبال موناکو خواهد بود. پیش‌بینی بازی مارسی- موناکو با توجه به موقعیت دو تیم‌ در جدول رده‌بندی یکی از داغ‌ترین پیش‌بینی‌های فوتبال فرانسه برای علاقمندان به شرط‌بندی فوتبال خواهد بود. تیم فوتبال مارسی با ۶ باخت، ۳ تساوی و ۸ برد از ۱۷ بازی با کسب ۲۷ امتیاز مکان ششم جدول رده‌بندی را به‌خود اختصاص داده است. در سوی دیگر تیم بحران‌زده موناکو با ۱۱ باخت، ۴ تساوی و ۳ برد از ۱۸ بازی با کسب ۱۳ امتیاز بالاتر از تیم فوتبال گنگام در رده نوزدهم جدول قرار دارد. دو تیم در شرایطی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد که تیم فوتبال مارسی در آخرین دیدار خود در این رقابت‌ها مقابل تیم فوتبال آنژه به تساوی یک بر یک دست یافت. تیم فوتبال موناکو نیز در آخرین دیدار خود مقابل تیم ته جدولی گنگام با دو گل، یازدهمین شکست خود را تجربه کرد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

تیم فوتبال موناکو از شش دیدار قبلی خود مقابل تیم فوتبال مارسی ۴ برد به‌دست آورده است.

مارسی؛ کینه چندین ساله از سلطه‌گری موناکو

تیم فوتبال مارسی از ۵ دیدار قبلی خود در رقابت‌های لیگ یک فرانسه یک باخت، دو تساوی و دو برد به‌دست آورده است. ۳۰ گل زده در مقابل ۲۶ گل خورده در ۱۷ بازی نشان از عملکرد خوب خط حمله این تیم دارد. تیم فوتبال مارسی در دیدارهای خانگی عملکرد به‌مراتب بهتری داشته است به‌طوری‌که آن‌ها از هشت دیدار خانگی خود یک باخت، ۲ تساوی و ۵ برد به‌دست آوردند. ۱۷ گل زده در مقابل ۶ گل خورده نشان می‌دهد مارسی در دیدارهای خانگی تیم زهرداری است. مارسلیاس‌ها در‌صورتی‌که بتوانند هر سه امتیاز این دیدار خانگی را به‌دست آورند می‌توانند علاوه‌بر کاستن فاصله امتیازی خود با تیم‌های بالانشین با اندکی شانس تا ۲  پله در جدول رده‌بندی صعود کنند. رودی گارسیا، سرمربی تیم فوتبال مارسی در این دیدار تلاش خواهد کرد با کسب یک برد خانگی مقابل رقیب دیرینه خود، تلخی شکست و حذف از رقابت‌های جام حذفی فرانسه را به فراموشی بسپارد.

فلورین تووین با ۱۱ گل و دیمیتری پایت با ۴ گل بهترین گلزنان تیم فوتبال المپیک مارسی در این رقابت‌ها هستند.

موناکو؛ تحقیر یا طلوعی دوباره؟

تیم فوتبال موناکو نایب قهرمان فصل قبل لوشامپیونا فرانسه، در این فصل از رقابت‌های لیگ یک فرانسه عملکرد فاجعه‌باری داشته است. به‌طوری‌که آن‌ها با ۱۳ امتیاز یکی از جدی‌ترین کاندیداهای سقوط به‌دسته پایین‌تر می‌باشند. موناکو در ۵ دیدار آخر خود در این رقابت‌ها دو برد و سه باخت به‌دست آورده است. ۲۹ گل خورده در مقابل ۱۶ گل زده عملکرد فوق‌العاده ضعیف این تیم را در فاز حمله نشان می‌دهد. عملکرد ضعیف قرمز و سفیدهای موناکو تنها به دیدارهای خانگی خلاصه نمی‌شود. آن‌ها از ۹ دیدار خارج از خانه ۵ باخت، یک تساوی و ۳ برد به‌دست آوردند. ۹ گل زده در ۹ دیدار خارج از خانه برای یکی از قطب‌های همیشگی فوتبال فرانسه یعنی فاجعه!!!. تیم فوتبال موناکو در صورتی که بتواند در این دیدار حیثیتی مقابل یکی از حریفان دیرینه خود هر سه امتیاز بازی را کسب کند، می‌تواند برای بقا در این رقابت‌ها با امیدواری بیشتری در هفته‌های بعد مقابل حریفان ظاهر شود.

پیش‌بینی بازی مارسی- موناکو

با توجه به شرایط دو تیم در جدول و نتایج آن‌ها در هفته‌های اخیر، گزینه برد‌مساوی تیم فوتبال مارسی می‌تواند یکی از مطمئن‌ترین گزینه‌ها برای علاقمندان به پیش‌بینی فوتبال باشد.

میکائیل لاساژ این دیدار حساس و مهیج را در استادیوم ولودروم مارسی قضاوت خواهد کرد.

پیش‌بینی مسابقات لیگ یک فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل