نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیگ یک فرانسه ؛ بازی تولوز – لیون

لیگ یک فرانسه

پیش‌بینی بازی تولوز لیون در لیگ یک فرانسه ؛ نبرد بر سر سه امتیاز حیاتی

در چارچوب هفته‌ی بیستم لیگ یک فرانسه ، ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه تیم تولوز در ورزشگاه خانگی خود از تیم مدعی لیون پذیرایی خواهد کرد. تولوز رده چهاردهمی در این بازی دنبال برد است تا بلکه بتواند فاصله‌ی خود با منطقه‌ی سقوط را افزایش دهد. این تیم با ۲۱ امتیاز تا منطقه‌ی سقوط فقط ۴ امتیاز فاصله دارد و هر تک امتیازی برایش حائز اهمیت است. از سوی دیگر هم تیم لیون با پیروزی در این بازی می‌تواند فاصله‌ی خود با تیم رده دومی لیل را به ۱ امتیاز کاهش دهد و در انتظار لغزش این تیم باقی بماند. لیون در صورت عدم پیروزی مقابل تیم تولوز ممکن است جایگاه سومی را به تیم سن‌اتین تقدیم کند. برای پیش‌بینی بازی تولوز لیون نکات زیر می‌تواند راهگشا باشد.

پیش‌بینی لیگ یک فرانسه در سایت بتکارت

تیم تولوز؛ بی‌ثباتی محض

تیم تولوز که فصل را خوب شروع کرد و از ۴ بازی ابتدایی ۳ پیروزی به‌دست آورد در ۱۱ بازی پیاپی ۶ تساوی و ۵ باخت رقم زد تا در منطقه‌ی سقوط دست‌وپا بزند. آنچه این تیم را از منطقه‌ی سقوط بیرون کشیده ۲ برد این تیم در ۴ بازی اخیر است. تیم تولوز با ۵ پیروزی، ۶ تساوی و ۸ باخت در رده‌ی چهاردهم لیگ ۱ فرانسه قرار دارد. عملکرد دفاعی و هجومی بسیار ضعیف این تیم (۱۸ گل زده و ۲۹ گل خورده) برای آنان تفاضل ۱۱- را رقم زده است. ۲ برد اخیر بنفش‌ها مقابل لیل و رنس یعنی تیم‌های دوم و دهم جدول و آن‌هم در خانه‌ی حریفان به‌دست آمده است و این در حالی است که در همین برهه نتوانسته در خانه‌ی خود مقابل تیم‌های منطقه‌ی سقوط به پیروزی دست یابد. تولوز در بازی آخر خود علیرغم نمایش خوب، مقابل استراسبورگ مغلوب شد. تیم تولوز بیشترین اخراجی‌های این فصل لیگ ۱ را داشته (۴ اخراج) و این مطلب یکی از نقاط ضعف بنفش‌ها است.

تیم لیون؛ ستارگان پرتعداد، نتایج کم‌رمق

تیم لیون گرچه تا اینجای فصل در رده‌ی سوم لیگ ۱ فرانسه قرار دارد ولی با توجه به کیفیت بازیکنانش انتظارها بیش از کسب تنها ۱.۷ امتیاز از هر بازی است. در نظرسنجیِ بهترین بازیکنان نیم‌فصل به‌ انتخاب هواداران، لیون با ۳ بازیکن (پس از پاریسن‌ژرمن) دومین تیم پر ستاره‌ی لیگ شد. لیون با ۹ پیروزی، ۶ تساوی و ۴ باخت با ۳۳ امتیاز در رده‌ی سوم لیگ قرار دارد و در پنج بازی اخیر ۳ مرتبه تن به تساوی داده است و تنها توانسته در خانه‌ از پس موناکو برآید. نبیل فکیر به لیورپول و تانگوی اِن‌دمبله به اورتون لینک شده‌اند و ترکیب این دو با ممفیس دیپای و برتران ترائوره انتظارات را از لیون بالا می‌برد. مشکل عمده‌ی تیم لیون خط دفاعی نسبتا ضعیف آن است (۲۲ گل خورده در ۱۹ بازی). لیون در ۹ تا از ۱۰ بازی خارج از خانه‌ی خود نباخته (آن باخت هم مقابل پاریسن‌ژرمن بود) و ضمناً در ۷ بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها مقابل تیم تولوز به پیروزی رسیده است.

پیش‌بینی بازی تولوز لیون

پیش‌بینی بازی تولوز – لیون به‌دلیل نتایج بی‌ثباتی که دو تیم گرفته‌اند کار آسانی نیست ولی با توجه به تاریخ رقابت‌های رودرروی آن‌ها شاید مطمئن‌ترین گزینه x2 باشد. با توجه به ضعف خط دفاعی تولوز و لیون، گزینه‌ی گلزنی هر دو تیم نیز دور از انتظار نیست.

پیش‌بینی لیگ یک فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل