نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی لیگ یک فرانسه ؛ دیدار تیم های آمیان و پاری‌سن‌ژرمن

لیگ یک فرانسه

پیش‌بینی لیگ یک فرانسه ؛ کار نه چندان سخت نیمار و یاران مقابل آمیان

دو تیم آمیان و پاری‌سن‌ژرمن از سری رقابت‌های لیگ یک فرانسه مقابل هم قرار خواهند گرفت. این بازی در روز شنبه، ۲۲ دی و از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز خواهد شد. شرایط دو تیم کاملا با هم متفاوت است. پاریسی‌ها با سه بازی کمتر از تیم دوم و اختلاف ده امتیازی، آرامش خوبی در صدر جدول دارند و تا حدودی می‌توان از الان آن‌ها را قهرمان امسال دانست و از این نظر پیش‌بینی لیگ یک فرانسه در بازی هایی که پاری‌سن‌ژرمن یکطرف آن است، چندان سخت به نظر نمی‌رسد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

آمیان: حالا اوضاع فاجعه‌بار نیست

آمیان با دو تساوی ویک برد در سه بازی گذشته خود، کمی از قعر جدول جدا شد. با این حال وضعیت هنوز هم چندان جالب نیست. سامان قدوس، لژیونر کشورمان نیز همراه با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و نمی‌تواند برای آمیان بازی کند. به نظر می‌رسد به جای او چیک تیمیته اهل ساحل‌عاج به میدان برود. بازیکنی که در ۸ بازی برای آمیان، موفق به گلزنی نشده است. با این حال مشکل آمیان بیش از گلزنی، در کارهای دفاعی است. ۱۷ گل زده در برابر ۳۱ گل خورده، نشان می‌دهد که سرمربی این تیم یعنی کریستوفر پلسیر باید به خط دفاعی تیمش بیش از این‌ها توجه کند. پیش‌بینی لیگ یک فرانسه، بر روی کاغذ شانس کمی برای آمیان قائل است اما فوتبال در سال‌های گذشته همواره با اتفاقات عجیب و قابل توجه همراه بوده است. مخصوصا حالا که پاریسی‌ها چندان انگیزه بالایی نیز ندارند.

پاری‌سن‌ژرمن: جشن قهرمانی از الان قطعی شده است؟

اختلاف سطح پاری‌سن‌ژرمن با دیگر تیم‌های لیگ یک فرانسه به قدری زیاد شده که قهرمانی در این لیگ به نظر کار چندان سختی نمی‌آید. با این حال ۲ تساوی در ۵ بازی گذشته نشان می‌دهد شاید تمامی نتایج برای پاریسی‌ها به برد ختم نشود. نتیجه  ۴ دیدار اخیر پاری‌سن‌ژرمن و آمیان با ۳ برد و ۱ تساوی به سود اهالی پارک ده پرنس بوده است. آخرین بازی این دو تیم نیز با نتیجه ۵-۰ به سود پاری‌سن‌ژرمن خاتمه یافت. بازی های لیگ یک فرصت خوبیست تا جوانان پاری‌سن‌ژرمن مانند استنلی انسوکی بیش‌تر بازی کنند و در کنار تیم اصلی تجربه کسب کنند. مسئله‌ای که قطعا در آینده برای آن‌ها نقشی کلیدی را ایفا خواهد کرد. ظهور ستاره‌ی جوانی چون کیلین امباپه نشان داد بازیکنان جوان، پتانسیل‌های زیادی در خود دارند.


پیش‌بینی مسابقات لیگ یک فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل