نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیگ کاپ فرانسه : پیش بازی اورلینس-پاری‌سن ژرمن

لیگ کاپ فرانسه

لیگ کاپ فرانسه : پیش بازی اورلینس-پاری‌سن ژرمن؛ هدف پاریسی‌ها، فقط قهرمانی است

در چارچوب رقابت‌های لیگ کاپ فرانسه، دو تیم اورلینس و پاری‌سن ژرمن، سه شنبه ۲۷ آذر از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران، در ورزشگاه کوچک و اختصاصی اورلینس (استادِ دولاسورس) به مصاف هم خواهند رفت. میان این دو تیم از لحاظ کیفی واقعا فاصله بسیار زیادی وجود دارد و شاید همین تفاوت، در نگاه اول باعث شود پیش بینی کاپ فرانسه چندان سخت به نظر نیاید.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

اورلینس: تیمی با قدمت ۴۲ ساله

یونیون اسپورتیو اورلینس، تیمی نه چندان با سابقه که به تازگی به دسته دوم فرانسه صعود کرده، در اولین دور از رقابت‌های لیگ این کاپ  در فصل ۱۹-۲۰۰۸، میزبان قهرمان لوشامپیونه خواهد بود. اورلینس تا به حال برابر پاری‌سن ژرمن قرار نگرفته و بازی فردا شب، یک تجربه فراموش ناشدنی برای این تیم کوچک خواهد بود.

اورلینسی‌ها در چهار بازی اخیر خود سه بار شکست خورده‌اند و به یک تساوی هم دست یافته‌اند که همین مورد نشان می‌دهد شانس‌شان برای عبور از سد بهترین تیم فرانسه، نزدیک به صفر است و این نکته‌ای قابل تامل برای کسانی است که قصد دارند به پیش بینی لیگ کاپ فرانسه بپردازند.

پاری‌سن ژرمن: فرصت خودنمایی برای نیمکت نشینان

تیم مخوف توماس توخل، پس از صدرنشینی مقتدرانه در لوشامیپونه، حالا به جام داخلی دیگری خواهد اندیشید. لیگ کاپ فرانسه، هدف بعدی این تیم قدرتمند خواهد بود. به نظر می‌رسد در این بازی، بازیکنانی که فرصت بازی چندانی پیدا نمی‌کنند و یا کم فروغ ظاهر شده‌اند، شانسی خواهند داشت تا توانایی‌های خود را نشان دهند. پاریسی‌ها که دیدار هفته گذشته‌شان برابر دیجن، به علت تظاهرات در فرانسه به تعویق افتاد، در لیگ قهرمانان اروپا بر ستاره سرخ بلگراد غلبه کردند و حالا در مرحله یک هشتم نهایی، باید به مصاف منچستریونایتد بروند. امسال، سالی است که ناصرالخلیفی انتظارات زیادی از تیمش دارد. این تاجر قطری به تمام جام‌های ممکن چشم دارد و توخل به خوبی از این جاه‌طلبی آگاه است. قبل از پیش بینی لیگ کاپ فرانسه، این احتمال را باید در نظر داشت که توخل به بازیکنانی چون تیموتی وه‌آ، انکونکو، چوپو موتینگ، انسوکی، آرئولا و کوین ریمانه میدان دهد.

پیش‌بینی مسابقات لیگ کاپ فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل