نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیگ ملت های والیبال ؛ پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل آلمان

awe

در سومین روز رقابت های لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران به مصاف آلمان رفت که موفق شد در دیداری جذاب و نفسگیر این کشور را شکست دهد تا به سومین پیروزی پیاپی خود دست یابد.

پیش‌بینی مسابقات لیگ ملت های والیبال

در روز سوم لیگ ملت های والیبال ، تیم ملی والیبال ایران موفق شد آلمان را شکست دهد

ست اول را آلمان بهتر آغاز کرد و توانست کمی پیش افتد اما بازیکنان تیم ملی والیبال ایران توانستند اخلاف را جبران کنند تا در پایان وقت استراحت اول با نتیجه ۸ بر ۷ آلمان را شکست دهند. در ادامه همین روند در جریان بود که در پایان وقت استراحت دوم هم کشورمان توانست ۱۶ بر ۱۳ آلمان را شکست دهد. بازی در ادامه پایاپای و جذاب دنبال شد و پس از کش و قوس های فروان ایران توانست ۳۰ بر ۲۸ در اولین ست آلمان را شکست دهد.

ست دوم را آلمان بهتر آغاز کرد و توانست در پایان وقت استراحت اول ۸ بر ۵ ایران را شکست دهد. در ادامه محمد موسوی با سرویس های خوب خود جریان بازی را عوض کرد تا در پایان وقت استراحت دوم، کشورمان ۱۶ بر ۱۴ حریف خود را شکست دهد. در ادامه باز هم دو تیم رقابت نزدیکی با یکدیگر داشتند که در نهایت باز هم شاگردان ایگور کولاکوویچ توانستند ۲۹ بر ۲۷ پیروز شوند تا تیم ملی والیبال ایران ۲ بر ۰ در این دیدار رقابت های لیگ ملت های والیبال از حرف خود پیش افتد.

ست سوم با برتری قاطع شاگردان ایگور کولاکوویچ آغاز شد و توانستند در پایان وقت استراحت اول ۸ بر ۴ آلمان را شکست دهند. در ادامه اختلاف امتیاز ها مقداری کم شد، اما باز هم ایران در پایان وقت استراحت دوم توانست ۱۶ بر ۱۵ آلمان را شکست دهد. در نهایت بازیکنان کشورمان اختلاف امتیاز را افزایش دادند و ۲۵ بر ۲۰ در این ست پیروز شدند.

در نهایت تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در لیگ ملت های والیبال توانست ۳ بر ۰ آلمان را شکست دهد و به سومین پیروزی متوالی خود دست یابد. محمد موسوی و پوریا فیاضی هر کدام با کسب ۱۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان کشورمان در این دیدار بودند.

تیم ملی والیبال ایران در هفته اول لیگ ملت های والیبال کار خود را با ۳ پیروزی تمام کرد و از چین باید راهی ژاپن شود. کشورمان در این ۳ دیدار فقط یک ست را به ایتالیای قدرتمند واگذار کرد و هیچ ست دیگری را به حریفان نداد که این نشان از میزان آمادگی بالای کشورمان در این رقابت ها است. در هفته سوم نیز باید به ژاپن برویم و با کشور های برزیل، آرژانتین و ژاپن بازی کنیم. این ۳ دیدار در روز های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ خرداد برگزار خواهد شد و باید دید کشورمان در این هفته چه نتایجی را کسب خواهد کرد. در صورتی که مقابل برزیل و آرژانتین هم به برتری برسیم به یکی از مدعیان اصلی این مسابقات مهم تبدیل خواهیم شد.

ایگو کولاکوویچ سرمربی کشورمان پس از این دیدار در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران در خصوص این دیدار اظهار داشت:

پیروزی در هر ۳ بازی و واگذاری تنها یک ست، نتیجه بسیار خوبی برای ما در آغاز این رقابت ها بود. از تیم انتظار بازی های خوبی را داشتم، اما فکر می کنم که فراتر از سطح انتظار مان کار کردیم. بازی سختی مقابل آلمان داشتی. آن در دریافت بسیار خوب بودند. اما ما با سرویس های خوب مان توانستیم این پیروزی را کسب کنیم. کمی در حمله مشکل داشتیم، اما به مرور بهتر خواهیم شد. امیدوارم مردم از تماشای این دیدار لذت برده باشند، چون این اتفاق برای ما از هر چیزی مهم تر است. در هر مسابقه خواهیم جنگید و امروز تلاش زیادی کردیم تا سومین پیروزی متوالی را کسب کنیم. به خاطر این اتفاق خوشحال هستم.

پیش‌بینی مسابقات لیگ ملت های والیبال

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل