نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیگ ملت های والیبال؛ پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل صربستان

alo

در روز اول هفته پنجم لیگ ملت های والیبال ، تیم ملی والیبال ایران در دیداری حساس به مصاف صربستان رفت که موفق شد این کشور را شکست دهد.

پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل صربستان در روز اول هفته پنجم لیگ ملت های والیبال

در ست اول بازی پایاپای آغاز شد و امتیازات دو تیم نزدیک پیش رفت تا در پایان وقت استراحت اول ایران ۸ بر ۷ پیش افتد. در ادامه بازیکنان کشورمان عملکرد بهتری داشتند و نتیجه را جبران کردند و در پایان وقت استراحت دوم کشورمان ۱۶ بر ۱۴ پیش افتد. در ادامه ملی پوشان کشورمان همین گونه نتیجه را حفظ کردند تا در پایان ست اول ۲۵ بر ۲۳ پیروز شوند.

در ست دوم صرب ها بازی را بهتر آغاز کردند اما در ادامه امتیازات نزدیک شد و در پایان وقت استراحت اول صرب ها ۸ بر ۷ پیروز شدند. بازی در ادامه همین گونه تا امتیازات پایانی نزدیک پیش رفت و در نهایت صربستان در ست دوم توانست تیم ملی والیبال ایران را ۲۸ بر ۲۶ شکست دهد.

در ست سوم این دیدار که از هفته پنجم رقابت های لیگ ملت های والیبال برگزار می‌شد، بازیکنان کشورمان بازی را با اقتدار آغاز کردند و در پایان وقت استراحت اول ۸ بر ۵ پیروز شدند. در ادامه ملی پوشان کشورمان اختلاف را بسیار زیادی کردند و در پایان وقت استراحت دوم ۱۶ بر ۱۰ پیش افتادند. در ادامه صرب ها تلاش زیادی کردند تا اختلاف را کم کنند، اما در نهایت کشورمان ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد.

در ست چهارم بازی نزدیک پیش رفت تا در وقت استراحت اول، صربستان ۸ بر ۷ پیش افتاد. در ادامه بازی همچنان نزدیک پیش رفت تا در وقت استراحت دوم ایران ۱۶ بر ۱۵ پیش افتد. در ادامه تیم ملی والیبال ایران اختلاف را زیاد کرد تا ۲۵ بر ۱۹ این ست را پیروز شود و در مجموع ۳ بر ۱ در این دیدار برنده شود و هفته پنجم لیگ ملت های والیبال را با برد آغاز کند.

امیر غفور با کسب ۲۵ امتیاز، امتیاز آور ترین بازیکن این دیدار شد و طبق معمول بیشترین امتیاز را برای کشورمان در این مسابقات کسب کرد.

در این ۱۳ دیدار مسابقات لیگ ملت های والیبال ، تیم ملی والیبال ایران در ۱۱ دیدار پیروز شد و حریفان قدرتمندی را شکست داد و فقط در مقابل برزیل و فرانسه شکست خورد.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی کشورمان پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت:

به خاطر اشتباه سایت FIVB مبنی بر این که ایران به مرحله بعد صعود کرده، بازیکنان مان پیش از دیدار با فرانسه انرژی مبارزه خود را از دست دادند. به همین دلیل کار مان سخت شد. صربستان با بهترین ترکیبش در این دیدار حضور داشت و ما با این که تحت فشار بودیم پیروز شدیم. غفور با درد کف پایش در این دیدار حاضر شد. از صعود به مرحله نهایی بسیار خوشحال هستم. با تمام قلبم با تیم ملی ایران ارتباط برقرار کرده ام و به همین دلیل مسئله خاصی نبود که مقابل صربستان قرار گرفتم. بازیکنان مان تحت فشار بودند و باید استراحت کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل