نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بازی سوئد و روسیه: جدال صعود در روز آخر لیگ ملت‌های اروپا

sweden swiss

 بازی سوئد و روسیه: جدال صعود در روز آخر لیگ ملت‌های اروپا

شب سه‌شنبه ۲۹ آبان در چارچوب هفته ششم و آخر لیگ ملت ‌های اروپا از لیگ B این رقابت‌ها و در گروه دوم، بازی دو تیم سوئد و روسیه از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه فرندز آرنا شهر سولنا سوئد برگزار می‌شود. قضاوت این دیدار به عهده بنوئیت باستین خواهد بود.

با انجام این دیدار تکلیف تیم ‌های صعود کننده از لیگ B به لیگ A مشخص خواهد شد. تیم‌های بوسنی، دانمارک و اوکراین تاکنون صعود خود به لیگ A را قطعی کرده‌اند و از بین سوئد و روسیه هم یک تیم به آن‌ها اضافه خواهد شد.

بازی سوئد و روسیه چاره‌ای جز جذابیت ندارد!

در جدول رده‌بندی این گروه روسیه از ۳ بازی قبلی خود دو برد و یک تساوی دارد و با ۷ امتیاز صدرنشین است. این تیم با باخت کمتر از ۳ گل در این دیدار هم به‌عنوان صدرنشین باقی می‌ماند و جزو تیم‌های صعود‌کننده قرار خواهد گرفت. رتبه دوم جدول گروه نیز در اختیار تیم ملی سوئد است. آن‌ها یک برد، یک تساوی و یک باخت از ۳ بازی گذشته خود دارند و با ۴ امتیاز پشت سر روسیه قرار گرفته‌اند. سوئد برای صعود نیاز دارد که مهمانش را با اختلاف ۳ گل شکست دهد. پیش‌بینی می‌شود این دیدار که برای سوئد حکم مرگ و زندگی را دارد رقابتی جذاب و تماشایی از آب دربیاید.

شاگردان استانیسلاو چرچسوف بعد از عملکرد خوبی که در جام جهانی داشتند پا به رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا گذاشتند. آن‌ها در سه بازی قبلی‌شان در این گروه ابتدا میزبانشان ترکیه را با نتیجه دو بر یک شکست دادند، سپس میزبان سوئد بودند که با تساوی بدون گل متوقف شدند و بعد از آن از ترکیه میزبانی کردند که موفق شدند با دو گل برابر این تیم پیروز شوند. دنیس چریشوف مهاجم باشگاه والنسیای اسپانیا با ۲ گلی که در این رقابت‌ها به ثمر رسانده است امید اول چرچسوف در بازی سوئد و روسیه است.

اما در سمت مقابل شاگردان یان اندرسون که آن‌ها هم در جام جهانی عملکرد درخشانی داشتند و تا مرحله یک‌چهارم نهایی بالا رفتند، لیگ ملت‌های اروپا را ضعیف آغاز کردند. این تیم در بازی ابتدایی خود در این مسابقات در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب ترکیه شد سپس مهمان روسیه بود که به نتیجه تساوی صفر – صفر دست یافت و بعد از آن هم توانست در زمین ترکیه با یک گل پیروز شود. سوئدی‌ها اگر می‌خواهند جزو تیم‌ های صعود کننده به لیگ A باشند باید در دیداری پر گل روسیه را شکست دهند.

پیش‌بینی مسابقه سوئد و روسیه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل