نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

دیدار جذاب رئال مادرید- زسکا مسکو در لیگ قهرمانان اروپا

real madrid moskow

فوتبال لیگ قهرمانان اروپا ؛ رئال مادرید- زسکا مسکو با چاشنی انتقام

در ادامه هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه ۲۱ آذرماه تیم فوتبال رئال مادرید میزبان تیم فوتبال زسکا مسکو خواهد بود. رئال مادرید با یک شکست و ۴ برد با کسب۱۲ امتیاز در صدر جدول گروه G قرار دارد. در سوی دیگر تیم فوتبال زسکا مسکو با ۳ شکست، ۱تساوی و یک برد با کسب ۴ امتیاز در قعر جدول این گروه قرار دارد. دو تیم در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که تیم فوتبال رئال مادرید در آخرین دیدار خود موفق شد تیم آ.اس رم را با دو گل شکست دهد. تیم فوتبال زسکا مسکو نیز در آخرین بازی خود در این گروه با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم ویکتوریا پلژن شد. زسکا مسکو برای صعود به رقابت‌های لیگ اروپا در این هفته رقابت تنگاتنگی با تیم ویکتوریا پلژن خواهد داشت. زسکا مسکو می‌تواند در صورت برد در مقابل تیم رئال مادریدِ از پیش صعود کرده، امتیازات خود را به‌عدد ۸ برساند و منتظر لغزش تیم پلژن مقابل آ.اس روم باشد. تیم رئال مادرید که با ۱۲ امتیاز صعودش را به‌عنوان تیم اول به گروه بعدی تقریبا مسجل کرده است، می‌تواند با کسب یک پیروزی دیگر، مقتدرانه راهی مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان شود. زسکا مسکو در دیدارهای دور رفت موفق شد رئال را با یک گل شکست دهد.

 

رئال مادرید؛ جبران لالیگا با فرمول لیگ قهرمانان

تیم فوتبال رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا اسپانیا عملکرد ضعیفی داشته است. اما در رقابت‌های لیگ قهرمانان داستان برای رئالی ها کاملاً فرق می‌کند. این تیم از ۵ بازی انجام داده در این رقابت‌ها تنها یک باخت به‌دست آورده است و در چهار بازی دیگر خود پیروز میدان بوده است. ۱۲ گل زده در مقابل تنها دو گل خورده نشان می‌دهد که در هر شرایطی رئال مادرید نتیجه گرفتن در رقابت‌های لیگ قهرمانان را خوب بلد است. رئال در دو دیدار خانگی در مقابل آاس رم و ویکتوریا پلژن پیروز شده است. سانتیاگو سولاری سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید تلاش خواهد کرد با کسب پنجمین برد خود در این مرحله از رقابت‌های لیگ  علاوه‌ بر جبران نتایج ضعیف تیمش در رقابت‌های لالیگا خود را برای دیدارهای دشوار مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا آماده کند. گریت بیل و کریم بنزما هرکدام با سه گل، سرخیو راموس با دو گل شب سختی را برای خط دفاع زسکا مسکو رقم خواهند زد.

زسکا مسکو؛ تکرار نتیجه دور رفت یا از دست رفتن همه چیز؟

تیم فوتبال زسکا مسکو در رقابت‌های لیگ برتر روسیه با ۲۸ امتیاز از ۱۷ بازی جایگاه سوم جدول را به خود اختصاص داده است. زسکا مسکو که در رقابت‌های لیگ قهرمانان حضور موفقی نداشته است. آنها به ‌همراه تیم پلژن با به‌ثمر رساندن ۵ گل در ۵ بازی بدترین خطوط حمله این گروه را به‌خود اختصاص دادند. زسکا مسکو در دو دیدار خارج از خانه در این رقابت‌ها در مقابل تیم‌ روم شکست خورد و مقابل تیم پلژن به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. زسکا با دریافت ۵ گل و با به ثمر رساندن دو گل در دیدارهای خارج از خانه شانس بسیار کمی برای نتیجه گرفتن در مقابل فوق‌ستاره‌های رئال خواهد داشت. زسکا درصورتی که موفق شود رئال را شکست دهد و در دیدار دیگر گروه، پلژن در مقابل روم امتیاز از دست بدهد، می‌تواند با صعود به رده سوم، راهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شود.

آرتور دیاز پرتغالی این دیدار حساس و مهیج را در استادیوم سانتیاگو برنابئو سوت خواهد زد.

پیش‌بینی دیدار رئال مادرید و زسکا مسکو در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل