نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

هفته پایانی و سرنوشت ساز سری آ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

213 1

هفته پایانی سری آ ایتالیا امشب در حالی به پایان می رسد که از ۴ تیمی که می توانند مستقیم به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعدی راه پیدا کنند تنها ۲ تیم به صورت قطعی توانستند جواز حضور در این رقابت ها را پیدا کنند و تکلیف دو تیم دیگر هنوز به صورت قطعی مشخص نیست و با توجه به نزدیکی امتیاز ها همه چیز به رقابت های امشب بستگی خواهد داشت. دو تیم یوونتوس و ناپولی تیم های اول و دوم جدول به صورت مستقیم صعود خود را قطعی کرده اند و تیم های آتالانتا ، اینتر، میلان و رم تیم های سوم تا ششم جدول هم چنان هر کدام به نوبه خود شانس صعود به این رقابت ها را خواهند داشت که در زیر به صورت مفصل شرایط آن ها و چگونگی صعود با توجه به نزدیکی امتیازات را بررسی خواهیم کرد.

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا در سایت بتکارت

جدول سری آ به چه صورت است؟ جنگ چهار تیم برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا


تیم اول جدول یوونتوس:

تیم یوونتوس با سرمربی گری ماسیمیلیانو آلگری، قهرمان زود هنگام رقابت های این فصل که از ۳۷ بازی برگزار شده ۹۰ امتیاز کسب کرده و ۲۸ برد، ۶ تساوی و ۳ باخت را که در کارنامه خود می بیند به عنوان تیم اول جواز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را به صورت مستقیم پیدا کرد. تیم یوونتوس امشب از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف تیم سمپدوریایی در ورزشگاه خانگی این تیم می رود که این بازی برای هیچ کدام از دو تیم اهمیت خاصی ندارد. زیرا سمپدوریا هم اکنون با ۵۰ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و خود را در آستانه سقوط به دسته پایین تر نیز نمی بیند.

آمار و ارقام این دو تیم را پیش از بازی بخوانید:
– یوونتوس در ۷ بازی از ۸ بازی قبلی خود مقابل سمپدوریا پیروز شده است.
– در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی سمپدوریا مقابل یوونتوس بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
– در ۴ بازی قبلی یوونتوس در سری آ کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
– یوونتوس در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی خود مقابل سمپدوریا حداقل ۲ گل زده است.
– سمپدوریا در ۵ بازی قبلی خود در سری آ موفق به پیروزی نشده است.
– یوونتوس در ۵ بازی اخیر در سری آ ۳ مساوی و یک باخت و یک پیروزی به دست آورده است.
– یوونتوس ۷۰ گل زده و ۲۸ گل خورده را نیز در این فصل به ثبت رسانده است. تفاضل +۴۲
– سمپدوریا ۵۸ گل زده و ۵۱ گل خورده را نیز در این فصل به ثبت رسانده است. تفاضل +۷



تیم دوم جدول ناپولی:

تیم ناپولی ۳۸ بازی خود را انجام داده و این فصل را با ۷۹ امتیاز به پایان رساند. آن ها دیروز بازی خود را در هفته آخر انجام دادند و در خانه تیم بولونیا با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب این تیم شدند و در نهایت ۲۴ برد، ۷ تساوی و ۷ باخت را به نام خود ثبت کردند. گل های دیروز تیم بولونیا را در دقیقه ۴۳ و ۸۸ فدریکو سانتاندرو دقیقه ۴۵ بلریم ژمایلی و گل های تیم نائب قهرمان سری آ را فوزی غلام در دقیقه ۵۷ و دریس مرتنز در دقیقه ۷۷ به ثمر رساند. این تیم که کارلو آنجلوتی را بر روی نیمکت خود دارد به عنوان تیم دوم بعد از یوونتوس به صورت مستقیم نیز به این رقابت ها صعود کرد.



تیم سوم جدول آتالانتا:

تیم آتلانتا هم اکنون با ۶۶ امتیاز و ۱۹ برد، ۹ مساوی و ۹ باخت در رده سوم جدول قرار دارد و امشب باید از ساعت ۲۳:۰۰ به وقت تهران در خانه خود به مصاف تیم ساسولو تیم یازدهم جدول برود که آن ها با ۴۳ امتیاز و ۹ برد،۱۶ تساوی و ۱۲ شکست، تیم قدرتمندی برای تیم آتالانتا محسوب نمی شود و به نظر می رسد این تیم کار سختی را برای این تیم رده یازدهمی در پیش نداشته باشد. باید دید در ادامه سر مربی این تیم آقای جان پیرو گاسپرینی چه تدابیری برای این بازی اندیشیده است. آمار این دو تیم را پیش از بازی بخوانید:
– آتالانتا در ۱۲ بازی قبلی خود در سری آ شکست نخورده است.
– آتالانتا در ۴ بازی قبلی خود مقابل ساسولو پیروز شده است.
– آتالانتا در ۳ بازی قبلی خود مقابل ساسولو در هر دو نیمه پیروز شده است.
– در ۴ بازی قبلی آتالانتا مقابل ساسولو بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
– آتالانتا در ۴ بازی قبلی خود مقابل ساسولو حداقل ۲ گل زده است.
– ساسولو در ۹ بازی از ۱۰ بازی قبلی خارج از خانه خود در سری آ موفق به پیروزی نشده است.
– آتالانتا ۵ بازی اخیر خود در سری آ را با ۴ پیروزی و یا باخت پشت سر گذاشته است.
– آتالانتا ۷۵ گل زده و ۴۵ گل خورده را نیز در این فصل به ثبت رسانده است. تفاضل +۳۰
– ساسولو ۵۲ گل زده و ۵۷ گل خورده را در این فصل به ثبت رسانده است.تفاضل -۵



تیم چهارم جدول اینتر:

تیم اینتر در حال حاضر لوچانو اسپالتی را بر روی نیمکت خو پد می بیند و نکته جالبی که در خصوص تیم اینتر وجود دارد این که دقیقا امتیازات و تعداد برد و تساوی و باخت اش با تیم سوم جدول آتالانتا برابر است و فقط به خاطر تفاضل گل کمتر در رتبه چهارم ایستاده است. آن ها نیز از ۳۷ بازی ۶۶ امتیاز و ۱۹ برد، ۹ مساوی و ۹ باخت در کارنامه خود به ثبت رسانده اند. تیم اینتر امشب در ورزشگاه خانگی خود سن سیرو ساعت ۲۳:۰۰ به وقت تهران باید به مصاف تیم امپولی تیم هفدهم جدول برود که در آستانه سقوط به دسته پایین تر قرار دارد و به این برد نیاز شدیدی را دارد زیرا رقابت در پایین جدول نیز تنگاتنگ دنبال می شود. آن ها هم اکنون با ۳۸ امتیاز و ۱۰ برد،۸ تساوی و ۱۹ شکست، تیم قدرتمندی برای تیم اینتر محسوب نمی شوند ولی از آن جایی که در صورت لغزش تیم امپولی و شکست در برابر اینتر و پیروزی تیم جنوا برابر حریفش این تیم به همراه تیم های فروزینونه و کیه وو که قبل از این سقوطشان به دسته پایین تر مسجل شده است سقوط خواهند کرد آن ها از انگیزه بسیار بالایی برای برد در مقابل اینتر برخوردار هستند زیرا کل بازی های فصل آن ها به این بازی بستگی دارد. تیم جنوا هم اکنون با ۱ امتیاز کمتر نسبت به تیم امپولی با ۳۷ امتیاز در رتبه هجدهم جدول ودر آستانه سقوط قرار دارد و در صورتی که تیم اینتر تیم امپولی را شکست دهد می تواند با یک پیروزی در سری آ ماندنی شود. آمار این دو تیم را پیش از بازی بخوانید:
– در ۲۴ بازی از ۲۹ بازی قبلی امپولی در سری آ بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
– اینتر میلان در ۷ بازی قبلی خانگی خود مقابل امپولی پیروز شده است.
– اینتر میلان در ۷ بازی از ۹ بازی قبلی خود مقابل امپولی موفق به کلین شیت شده است.
– در ۶ بازی قبلی خانگی اینتر میلان در سری آ کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
– اینتر میلان در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی خانگی خود مقابل امپولی در هر دو نیمه پیروز شده است.
– امپولی در ۳ بازی قبلی خود در سری آ پیروز شده است.
– اینتر میلان در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی خانگی خود مقابل امپولی حداقل ۲ گل زده است.
– در ۳ بازی قبلی اینتر میلان مقابل امپولی کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
– اینتر در ۵ بازی اخیر خود در سری آ یک باخت یک برد و سه مساوی به دست آورده است.
– اینتر ۵۵ گل زده و ۳۲ گل خورده را نیز در این فصل به ثبت رسانده است. تفاضل +۲۳
– امپولی ۵۰ گل زده و ۶۸ گل خورده را نیز در این فصل به ثبت رسانده است. تفاضل -۱۸



تیم پنجم جدول میلان:

تیم میلان که اسطوره پیشین سال های خود آقای جنارو گتوزو را بر روی نیمکت خود دارد، هم اکنون با ۶۵ امتیاز و ۱۸ برد، ۱۱ مساوی و ۸ باخت در رده پنجم جدول قرار دارد و امشب باید از ساعت ۲۳:۰۰ به وقت تهران در خانه تیم اسپال به مصاف این تیم رده ۱۲ جدول برود که آن ها با ۴۲ امتیاز و ۱۱ برد،۹ تساوی و ۱۷ شکست در این رتبه قرار دارند و به نظر می رسد تیم قدرتمندی برای تیم میلان محسوب نمی شود این تیم کار سختی را برای برد این تیم رده دوازدهمی در پیش نداشته باشد.زیرا تیم اسپال نیز جز آمار و ارقام که برای تیم ثبت شود،انگیزه خاصی برای این دیدار ندارد چون نه خود را در بالای جدول مهم حس می کند و نه اینکه می خواهد بر سر ماندن در سری آ تلاش کند. آمار این دو تیم را پیش از بازی بخوانید:
– در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی اسپال در سری آ بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
– میلان در ۵ بازی قبلی خود در سری آ ۳ پیروزی ۱ شکست و ۱ تساوی به دست آورده است.
– میلان در ۳ بازی قبلی خود مقابل اسپال پیروز شده است.
– در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی میلان در سری آ کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
– میلان در ۳ بازی قبلی خود مقابل اسپال حداقل ۲ گل زده است.
– میلان ۵۲ گل زده و ۳۴ گل خورده را نیز در این فصل به ثبت رسانده است. تفاضل +۱۸
– اسپال ۴۲ گل زده و ۵۳ گل خورده را نیز در این فصل به ثبت رسانده است. تفاضل -۱۱



تیم ششم جدول رم:

تیم رم هم اکنون با ۶۳ امتیاز و ۱۷ برد، ۱۲ مساوی و ۸ باخت در رده ششم جدول قرار دارد و از تیم های سوم و چهارم و پنجم ۳ و ۲ امتیاز کمتر است و باید معجزه ای رخ دهد و در همه بازی ها امتیازات و فاکتورهای گوناگونی به نفع رم اتفاق بیفتد که تیم آقای کلودیو رانیری بتواند خود را به جمع ۴ تیم بالای جدول برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا برساند. تیم میلان امشب باید از ساعت ۲۳:۰۰ به وقت تهران در خانه خود به مصاف تیم رده ۱۳ جدول یعنی تیم پارما برود که آن ها با ۴۱ امتیاز و ۱۰ برد،۱۱ تساوی و ۱۶ شکست در این رتبه قرار دارند و به نظر می رسد تیم قدرتمندی برای تیم رم محسوب نمی شود این تیم کار سختی را برای برد این تیم رده سیزدهمی در پیش نداشته باشد.زیرا تیم پارما نیز همانند تیم اسپال جز آمار و ارقام که برای این تیم ثبت شود،انگیزه خاصی برای این دیدار نخواهد داشت چون خود را نه می تواند در بالای جدول به ۴ تیم برتر برساند و نه اینکه جزو ۳ تیم پایین جدول می خواهد بر سر ماندن در سری آ تلاش کند. آمار این دو تیم را پیش از بازی بخوانید:
– آ.اس. رم در ۵ بازی از ۷ بازی قبلی خود در سری آ موفق به کلین شیت شده است.
– در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی آ.اس. رم در سری آ کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
– آ.اس. رم در ۳ بازی قبلی خانگی خود در سری آ پیروز شده است.
– پارما در ۸ بازی قبلی خارج از خانه خود در سری آ موفق به پیروزی نشده است.
– ۵ بازی اخیر تیم رم در سری آ سه مساوی و دو برد بوده است.
– رم ۶۴ گل زده و ۴۷ گل خورده را نیز در این فصل به ثبت رسانده است. تفاضل +۱۷
– پارما ۴۰ گل زده و ۵۹ گل خورده را نیز در این فصل به ثبت رسانده است. تفاضل -۱۹

همان طور که در بالا و آمار و ارقام مشاهده فرمودید از تیم ششم جدول شروع کنیم. تیم رم امید کمتری نسبت به تیم های آتالانتا و اینتر و میلان دارد و تنها در صورتی صعود خواهد کرد که این تیم در بازی خود پیروز شود و هم چنین این ۳ تیم در بازی های خود متحمل شکست شوند و تفاضل گل تیم رم نیز از هر ۳ تیم مخصوصا دو تیم اینتر و آتالانتا بیشتر شود چون در صورتی که این اتفاق برای رم بیفتد تازه با تیم اینتر و آتالانتا هم امتیاز خواهد شد که باید تفاضل گل بیشتری داشته باشد که باز هم با توجه به آماری که در بالا گفته شد بعید به نظر می رسد. تفاضل گل آتلانتا ۳۰، اینتر ۲۳ و میلان ۱۸ گل و تیم رم ۱۷ و اگر با شرایط گفته شده پیش برود تیم رم باید حداقل با ۶ گل در بازی امشب اش پیروز شود که بعید به نظر می رسد.
تیم میلان نیز از تیم اینتر و آتالانتا ۱ امتیاز کمتر دارد و در صورتی که این دو تیم بازی های خود را ببرند حتی اگر خود پیروز بازی امشب باشد،کلا هیچ شانسی نخواهد داشت و به همان رتبه ۵ جدول باید کفایت کند چون هر دو تیم یک امتیاز از آن بیشتر دارند. ولی در صورتی که تیم آتالانتا یا اینتر ببازند و یا مساوی کنند و میلان نیز بازی خود را ببرد میلان می تواند با ۶۸ امتیاز به عنوان تیم سوم یا چهارم قطعا صعود کند چون در صورت باخت دو تیم آن ها ۶۶ امتیازی می مانند و در صورت مساوی ۶۷ امتیازی می شوند که تیم میلان ۱ امتیاز از آن ها بیشتر خواهد داشت. پس تیم میلان نیم نگاه مهمی را باید به دو بازی دیگر داشته باشد و بر روی پیروزی خود جهت اطمینان تمرکز کند. یک حالت پیچیده دیگر نیز پیش می آید که در صورتی که اینتر و آتلانتا ببازند و میلان مساوی کند هر سه تیم ۶۶ امتیازی خواهند شد و اگر تیم رم نیز ببرد او نیز ۶۶ امتیازی خواهد شد که در این جا با توجه به تفاضل گل تیم ها دو تیمی که بیشترین تفاضل گل را دارند صعود خواهند کرد که قطعا یکی از آن ها آتالانتا خواهد بود چون فاصله زیادی از نظر تفاضل با سه تیم دیگر دارد. برای اینتر و آتالانتا نیز شرایط تقریبا مشابه گفته شده وجود دارد در صورت پیروزی برای هر تیم که نیازی به نتیجه دیگر بازی ها وجود ندارد ولی در صورت مساوی و یا باخت به همان شرایط ذکر شده خواهند رسید. این دو تیم به نظر علی رغم تیم میلان، نباید نگاهی به بازی های دیگر داشته باشند و باید تمام تمرکز خود را بر روی پیروزی بگذارند.

بد نیست در خصوص این تیم ها در خصوص تعداد قهرمانی و نائب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بدانید:
۱- تیم یوونتوس: ۲ قهرمانی در سال های ۱۹۸۴–۸۵; ۱۹۹۵–۹۶ و ۷ نائب قهرمانی در سال های ۱۹۷۲–۷۳; ۱۹۸۲–۸۳; ۱۹۹۶–۹۷; ۱۹۹۷–۹۸; ۲۰۰۲–۰۳; ۲۰۱۴–۱۵; ۲۰۱۶–۱۷
۲- تیم ناپولی: – – – – –
۳- تیم آتالانتا: – – – – –
۴- تیم اینتر: ۳ قهرمانی در سال های ۶۴–۱۹۶۳; ۶۵–۱۹۶۴; ۱۰–۲۰۰۹ و ۲ نائب قهرمانی در سال های ۶۸– ۱۹۶۷; ۷۳–۱۹۷۲
۵- تیم میلان: ۷ بار قهرمانی در سال های ،۱۹۶۳، ۱۹۶۹، ۱۹۸۹، ۱۹۹۰، ۱۹۹۴، ۲۰۰۳، ۲۰۰۷ و ۴ بار نائب قهرمانی در سال های ۱۹۵۸، ۱۹۹۳، ۱۹۹۵، ۲۰۰۵
۶- تیم رم: ۱ نائب قهرمانی در سال ۱۹۸۴


هم اکنون به نظر می رسد سری آ ایتالیا از همیشه حساس تر و جذاب تر شده است و سرنوشت این تیم ها در بازی امشب رقم خواهد خورد. پیش بینی شما برای این بازی ها چیست؟ کدام تیم ها به رقابت های هیجان انگیز لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد صعود خواهند کرد؟

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل