نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

اورتون-چلسی؛ ساری سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب می‌کند؟

everton chelsea

در چارچوب هفته سی و یکم لیگ برتر انگلستان، تیم‌های اورتون و چلسی از ساعت ۲۰:۰۰ روز یکشنبه ۲۶ اسفندماه مصادف با ۱۷ مارس ۲۰۱۹ در استادیوم گودسیون پارک با قضاوت آنتونی تیلور به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار برای چلسی اهمیت زیادی دارد چرا که آن‌ها به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

اورتون؛ مارکو سیلوا می‌تواند آبی‌پوشان لندن را متوقف کند؟

باشگاه اورتون در فصل جاری لیگ برتر انگلستان عملکرد متوسطی داشته است. این تیم از ۳۰ مسابقه خود ۱۰ پیروزی، ۷ تساوی و ۱۳ شکست کسب کرده و با ۳۷ امتیاز جایگاه یازدهم لیگ جزیره را به خود اختصاص داده است. البته اورتون در هفته‌های اخیر برای رقبای خود دردسرساز شده و در پیش بینی فوتبال این تیم مقابل چلسی باید توجه داشت که میزبان به سختی در خانه شکست می‎خورد.

به گزارش وبسایت هواسکورد، لینتون بینز نمی‎تواند اورتون را مقابل چلسی همراهی کند. بنابراین لوکاس دینیه همچنان مدافع چپ تافی‌ها خواهد بود. شیمس کلمن نیز در دیدار قبلی اورتون مقابل نیوکاسل به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد و وضعیتش برای این دیدار مشخص نیست. کورت زوما نیز به دلیل این‌که به طور قرضی از چلسی به اورتون پیوسته است، نمی‎تواند مقابل باشگاه سابق خود بازی کند و احتمالا یری مینا و مایکل کین زوج خط دفاعی مارکو سیلوا در زمین خواهند بود. این در حالی است که فیل جاگیلکا نیز مصدومیتی جزئی دارد.

اورتون هفته گذشته در حالی مقابل نیوکاسل شکست خورد که با ۲ گل از حریف جلو بود. البته نمی‎توان این تیم را دست‎کم گرفت. اورتون در ۶ دیدار اخیر خود در لیگ برتر انگلستان تنها ۱ شکست داشته‎است و در ۸ دیدار اخیر خانگی خود در لیگ برتر نیز فقط ۱ بار شکست خورده که در پیش بینی فوتبال دو تیم باید توجه کرد میزبان به سختی در خانه شکست می‎خورد. هرچند چلسی نمی‎تواند فرصت امتیازات این مسابقه را از دست دهد. آن‎ها نمی‎خواهند فاصله‎شان را تیم‎های بالانشین و به تبع سهمیه لیگ قهرمانان اروپا افزایش یابد.

چلسی؛ کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ساری را ابقا خواهد کرد؟

باشگاه چلسی در فصل جاری لیگ برتر انگلستان عملکرد مناسبی داشته است. این تیم از ۲۹ دیدار خود ۱۷ پیروزی، ۶ تساوی و ۶ شکست کسب کرده و با ۵۷ امتیاز در رتبه ششم سطح اول فوتبال انگلستان قرار گرفته است.

به گزارش وبسایت گل، گونزالو هیگواین به دلیل کسالت در دیدار پنج‌شنبه چلسی در لیگ اروپا حضور نیافت و حضورش مقابل اورتون نیز هنوز مشخص نیست. بنابراین انتظار می‌رود اولیویه ژیرو مهاجم نوک مائوریتزیو ساری باشد. همچنین احتمالا پدرو و راس بارکلی به جای ویلیان و متئو کواچیچ در ترکیب اصلی آبی‌پوشان قرار گیرند.

مهم‌ترین دغدغه مائوریتزیو ساری در فصل جاری، کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است. فاصله چلسی با آرسنال چهارم جدولی ۳ امتیاز بوده و مربی ایتالیایی نمی‎خواهد تیمش دیگر امتیازی از دست دهد و در پیش بینی فوتبال دو تیم باید توجه داشت چلسی نمی‎خواهد امتیاز از دست دهد.

در ۶ تقابل اخیر دو تیم چلسی در هیچ مسابقه‎ای شکست نخورده است. آبی‌‎پوشان همچنین در این ۶ دیدار فقط یک گل دریافت کرده‎اند. اورتون نیز در بهترین فرم خود نیست و در ۶ مسابقه اخیر خود در لیگ برتر ۴ شکست داشته است.

پیش‌بینی مسابقات لیگ برتر انگلیس در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل