نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

استارت لیگ قهرمانان آسیا با نبرد ذوب‌آهن ایران و الزورا عراق

لیگ قهرمانان آسیا

روز دوشنبه ۱۳ اسفند در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۹ و از هفته اول و گروه A این رقابت‌ها تیم ذوب آهن اصفهان میزبان تیم الزورا عراق خواهد بود. به گزارش وب‌سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا این مسابقه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و با قضاوت فو مینگ داور چینی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا باید بدانند که تیم ذوب آهن در لیگ قهرمانان به دنبال جبران نتایج ضعیف خود در لیگ داخلی است و الزورا هم به‌عنوان اولین تیم عراقی که بعد از سال‌ها به این مسابقات رسیده است، می‌خواهد نتایج قابل قبولی را کسب کند.

پیش بینی این مسابقه در سایت بتکارت

تیم ذوب آهن اصفهان با نایب‌قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر ایران توانست سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را در فصل ۲۰۱۹ کسب کند. این تیم در تک بازی پلی‌آفِ دور اول، روز ۲۳ بهمن میزبان الکویت بود که موفق شد این تیم را با یک گل مغلوب کند. یک هفته بعد، آن‌ها در دور بعدی پلی‌آف باید در زمین الغرافه قطر به میدان می‌رفتند تا برنده این دیدار به مرحله گروهی صعود کند. ذوبی‌ها درحالی‌که نیمه اول این بازی را با دو گل واگذار کرده بودند، موفق شدند در نیمه دوم ۳ گل به ثمر برسانند تا بردن این مسابقه باعث شود که تیم ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا فصل جدید حضور داشته باشد.

ادی هرناندز مهاجم ذوب آهن

تیم الزورا عراق هم به‌عنوان قهرمان فصل قبل سوپر لیگ عراق، به‌طور مستقیم راهی دور گروهی این رقابت‌ها شده است تا بعد از سال‌ها محرومیتِ این کشور از لیگ قهرمانان، اولین تیم عراقی بعد از ۱۱ سال باشند که وارد این بازی‌ها می‌شوند. آن‌ها تاکنون دو بار در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ در این مسابقات حاضر بوده‌اند و البته آخرین تیم عراقی هم که توانست در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد، نیروی هوایی بود که در سال ۲۰۰۸ نماینده این کشور بود.

ذوب نتایج ضعیفش در لیگ را در لیگ قهرمانان آسیا جبران می‌کند؟

شاگردان علیرضا منصوریان در تیم ذوب آهن اصفهان بعد از بازی با الغرافه، در دو مسابقه در لیگ برتر ناکام بوده‌اند. باخت سه بر صفر به استقلال در تهران (این مسابقه) و تساوی بدون گل مقابل ماشین‌سازی در خانه نتیجه عملکرد این تیم بوده است. اصفهانی‌ها در این فصل نتایج ضعیفی گرفته‌اند و جزو قعرنشینان لیگ هستند. آن‌ها از جمع تیم‌های بالای جدول علاوه بر استقلال به تراکتورسازی، سپاهان و پرسپولیس (این دیدار) هم باخته‌اند. باید دید تیم ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا چه خواهد کرد.

شاگردان حکیم شاکر که به تازگی جانشین ایوب عُد برشام تیم الزورا عراق شده است در لیگ این کشور در رده چهارم قرار دارند و دو بازی آخر خود را با تساوی و باخت پشت سر گذاشته‌اند. تساوی سه – سه برابر الدیوانیه و باخت چهار بر صفر به اربیل. نتایج اخیر دو تیم باید مدنظر افرادی که پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا را انجام می‌دهند باشد.

حکیم شاکر سرمربی الزورا

علا عباس مهاجم الزورا با ۱۱ گل زده مهم‌ترین بازیکن آن‌ها است. ادی هرناندز و محسن مسلمان هم با ۳ گل زده بهترین بازیکنان ذوب‌آهن بوده‌اند؛ که عملکرد آن‌ها باید موردتوجه علاقه‌مندان به پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

پیش بینی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل