نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

نگاهی به وضعیت تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا

5 3

هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در منطقه غرب روز های دوشنبه ( ۱۶ اردیبهشت) و سه شنبه ( ۱۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد و تیم های ایرانی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

پیش‌بینی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سایت بتکارت

نگاهی به وضعیت ذوب آهن اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا

ذوب آهن اصفهان در گروه اول لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و با تیم های النصر عربستان، الوصل امارات و الزورا عراق همگروه است. شاگردان علیرضا منصوریان در دیدار اول مرحله گروهی مقابل تیم الزورا در خانه به تساوی بدون گل رضایت دادند. اما در بازی دوم موفق شدند با نتیجه ای خوب تیم النصر عربستان را شکست دهند. ذوب آهن در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل النصر به پیروزی رسید. در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا نیز ذوب آهن موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ الوصل را در امارات شکست دهد. دیدار برگشت با الوصل که در اصفهان برگزار شد باز هم با پیروزی شاگردان منصوریان همراه شد. ذوب آهن در این دیدار با نتیجه ۲ بر ۰ پیروز شد.

شاگردان منصوریان با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارند و پس از آن ها النصر با ۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد. حالا سبز پوشان اصفهان فقط به یک امتیاز در دو دیدار آینده نیاز دارند تا صعود خود را به مرحله بعد قطعی کنند. ذوب آهن روز سه شنبه در عراق به مصاف الزورا خواهد رفت و ۳۱ اردیبهشت به مصاف النصر عربستان خواهد رفت. ذوب آهن در صورتی که در یکی از دو بازی باقی مانده اش پیروز شود، یا هر دو دیدار را با تساوی پشت سر بگذارد به صورت قطعی به عنوان تیم اول از گروهش صعود خواهد کرد. سبز پوشان اصفهانی در بین تیم های ایرانی بهترین عملکرد را در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ داشته است.

نگاهی به وضعیت پرسپولیس تهران در لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس تهران در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا با تیم های السد قطر، الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان همگروه است. سرخپوشان تهرانی در بازی اول در ورزشگاه آزادی به مصاف پاختاکور ازبکستان رفتند که این بازی با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ فرصت خوبی را در خانه از دست دهند. پرسپولیس در بازی دوم مرحله گروهی به مصاف تیم السد قطر رفتند که نمایش خوبی در این دیدار داشتند و بازی تا ثانیه های پایانی هم با تساوی بدون گل دنبال می شد که در نهایت بغداد بونجاح موفق شد در چند ثانیه مانده به پایان بازی، دروازه پرسپولیس را باز کند تا سرخپوشان قطر را با شکست ۱ بر ۰ ترک کنند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در بازی سوم مرحله گروهی به مصاف تیم الاهلی عربستان رفتند که موفق شدند این تیم عربستانی را با نتیجه ۲ بر ۰ شکست دهند تا دوباره به جمع مدعیان صعود از گروه اضافه شوند. اما در بازی برگشت پرسپولیس با نتیجه ۲ بر ۱مقابل الاهلی عربستان شکست خورد تا انتهای جدول گروهش قرار گیرد. سرخپوشان تهران روز دوشنبه در تاشکند مهمان پاختاکور هستند و روز ۳۰ اردیبهشت میزبان السد قطر هستند که این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار است.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ با کسب ۴ امتیاز در انتهای جدول گروه چهارم قرار دارند تا وضعیت برای صعودشان کمی سخت شود. در این گروه السد با ۷ امتیاز صدرنشین است، الاهلی عربستان با ۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد و پاختاکور با ۵ امتیاز در رده سوم قرار دارند. سرخپوشان شانس خوبی که آوردند این است که فاصله امتیازی تیم های این گروه خیلی به یکدیگر نزدیک است تا شانس شان برای صعود زنده بماند. پرسپولیس برای این که صعودش به اما و اگر نکشد باید هر دو دیدار باقی مانده مقابل پاختاکور و السد را پیروز شود تا به صورت قطعی صعود کند. اما نتایج دیگر کار سرخپوشان را کمی سخت خواهد کرد. در صورتی که پرسپولیس فقط در یکی از دیدار های آینده اش پیروز شود، صعودش به اما و اگر خواهد کشید و باید دید رقبایش مقابل حریفان خود چه خواهند کرد. در صورتی که سرخپوشان در دو دیدار آینده به تساوی رضایت دهند هیچ شانسی برای صعود نخواهند داشت. تنها شانس خوبی که شاگردان برانکو ایوانکوویچ دارند، این است که بازی پایانی شان مقابل السد در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و می توانند از حضور هواداران خود در این دیدار حساس استفاده کنند.

نگاهی به وضعیت استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا

استقلال تهران در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الهلال عربستان، الدحیل قطر و العین امارات همگروه است که گروه مرگ مسابقات را تشکیل داده اند. آبی پوشان تهرانی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه سنگین ۳ بر ۰ مقابل الدحیل در قطر شکست خوردند تا در همان ابتدای رقابت ها کارشان سخت شود. آبی پوشان در حالی که در بازی دوم می توانستند العین را در ورزشگاه آزادی شکست دهند در دقایق پایانی مقابل این تیم دروازه شان باز شد تا این دیدار با تساوی ۱ بر ۱ پایان یابد. استقلالی ها در بازی سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان رفتند که با ارائه یک بازی خوب توانستند این تیم قدرتمند را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهند تا شانس صعود شان به مرحله بعدی زنده بماند. اما در بازی برگشت آبی پوشان مقابل الهلال با نتیجه ۱ بر ۰ شکست خوردند تا دوباره کارشان برای صعود به مرحله بعدی مشکل شود. شاگردان فرهاد مجیدی روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف الدحیل قطر می روند و ۳۰ اردیبهشت در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا مهمان العین امارات خواهند بود.

شاگردان فرهاد مجیدی با کسب ۴ امتیاز در رده سوم جدول گروه خود قرار دارند. الهلال عربستان با ۹ امتیاز در رده اول قرار دارد و تا حدودی صعود خود را قطعی کرده است. الدحیل قطر با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد و العین امارات با ۲ امتیاز قعر نشین گروه است. آبی پوشان برای صعود به مرحله بعد کار سختی دارند زیرا از حریفان خود کمی فاصله امتیازی دارند، شاگردان مجیدی اگر می خواهند از گروه خود صعود کنند باید الدحیل را روز دوشنبه شکست دهند تا شانس زیادی برای صعود داشته باشند. اما اگر این دیدار با تساوی هم پایان یابد، کار استقلال تمام است. زیرا الدحیل در بازی رو در رو موفق شد استقلال را با نتیجه پر گل شکست دهد. استقلال اگر با اختلاف کمتر از ۳ گل هم الدحیل را شکست دهد باز هم در هفته پایانی کارش سخت خواهد بود، زیرا باز هم الدحیل در بازی رو در رو بهتر نتیجه گرفته و می تواند با یک پیروزی در هفته پایانی به مرحله بعد صعود کند. اما آبی پوشان می توانند به شکست الدحیل امیدوار باشند، زیرا این تیم در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم قدرتمند الهلال عربستان خواهد رفت. همه این اتفاقات در صورتی رقم خواهد خورد کرد شاگردان مجیدی حتما در روز دوشنبه در بازی رو در رو الدحیل را شکست دهند وگرنه در غیر این صورت حذف خواهند شد.

با این وضعیت صعود ذوب آهن اصفهان به مرحله حذفی قطعی به نظر می رسد، اما تیم های پرسپولیس و استقلال با نتایج بدی که در بازی های قبلی خود کسب کرده اند کارشان کمی برای صعود سخت شده و به اما و اگر کشیده است. سرخابی های پایتخت اگر می خواهند شانس صعود شان بسیار بالا برود، حتما باید دو دیدار باقی مانده خود را پیروز شوند. البته نباید فراموش کرد که تیم های ایرانی با برنامه فشرد لیگ خلیج فارس همراه بودند که وضعیت تیم های ایرانی را بسیار دشوار کرد. پرسپولیس و استقلال در چند دیدار خود در نیمه دوم به دلیل افت بدنی بازیکنان شان نتوانستند نتیجه دلخواه را کسب کنند و در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرند. ذوب آهن که برخلاف سرخابی در کورس قهرمانی لیگ نبود، توانست به استراحت دادن به بازیکنانش در مسابقات آسیایی بازیکنان اصلی اش را آماده نگه دارد و نتایج خوبی را کسب کند. حالا باید منتظر ماند و دید نماینده های ایران در دیدار های باقی مانده مرحله گروهی مسابقات آسیایی چه خواهند کرد.

پیش‌بینی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل