نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بازی کاوازاکی – سیدنی‌؛ قوچان نژاد در لیگ قهرمانان آسیا

لیگ قهرمانان آسیا

روز چهارشنبه ۲۲ اسفند در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه H تیم کاوازاکی فرونتال ژاپن میزبان تیم سیدنی اف سی استرالیا، تیم قوچان نژاد در سال ۲۰۱۹، خواهد بود. علاقه‌مندان به پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا باید بدانند که بازیکنان تیم کاوازاکی دیدار اول خود را واگذار کرده‌اند و تیم سیدنی هم به تساوی رسیده است و هر دو تیم در این بازی نیاز به برد دارند. به گزارش وب‌سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا این مسابقه از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه تودوروکی شهر کاوازاکی و با قضاوت والنتین کوالنکو داور اهل ازبکستان برگزار می‌شود.

پیش بینی این مسابقه در سایت بتکارت

در گروه H لیگ قهرمانان آسیا تیم کاوازاکی با توجه به شکست دیدار اول در قعر جدول قرار دارد. تیم سیدنی اف سی هم با یک تساوی در رده دوم ایستاده است. به‌غیراز این دو تیم، شانگهای SIPG چین و اولسان هیوندای کره جنوبی هم در این گروه قرار دارند. کاوازاکی فرونتال در فصل گذشته جی لیگ ژاپن موفق شد مقام قهرمانی را کسب کند و به‌طور مستقیم به لیگ قهرمانان برسد. تیم سیدنی هم با کسب مقام قهرمانی لیگ استرالیا به این مسابقات رسید.

لئاندرو دامیائو مهاجم کاوازاکی

شاگردان تورو اونیکی در تیم کاوازاکی فرونتال در فصل جدید جی لیگ عملکرد خوبی نداشته‌اند. بازیکنان تیم کاوازاکی از سه دیدار خود به سه تساوی رسیده‌اند و فعلاً در جدول هجده تیمی این مسابقات، در رده سیزدهم قرار دارند. تساوی بدون گل مقابل اف.سی توکیو و تساوی یک – یک برابر کاشیما آنتلرز و مساوی دو – دو مقابل یوکوهاما مارینوس شرح نتایج شروع فصل این تیم است. در بازی اول لیگ قهرمانان هم آن‌ها در خانه شانگهای اس‌آی‌پی‌جی با یک گل مغلوب شدند. (این دیدار)

شاگردان استیو کوریسا در تیم سیدنی اف سی هم در اِی لیگِ ده تیمی استرالیا، بعد از ۲۱ بازی ۴۲ امتیاز دارند و در رده دوم ایستاده‌اند. تساوی بدون گل مقابل اولسان هیوندای در خانه، حاصل شروع کار تیم قوچان نژاد در سال ۲۰۱۹ در لیگ قهرمانان آسیا بود. (این مسابقه) پیروزی دو بر صفر مقابل آدلاید یونایتد در خانه و برد یک بر صفر برابر ولینگتون فونیکس در زمین حریف، نتایج این تیم در بازی‌های اخیر بوده است. عملکرد دو تیم باید مدنظر افرادی که پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا را انجام می‌دهند قرار بگیرد.

آقای گل استرالیا مهره خطرناک تیم سیدنی در لیگ قهرمانان آسیا

در بین بازیکنان تیم کاوازاکی لئاندرو دامیائو در شروع فصل ۲ گل و کنگو ناکامورا هم یک گل به ثمر رسانده‌اند.

آدام لو فوندره آقای گل لیگ استرالیا

از میان بازیکنان تیم سیدنی هم آدام لو فوندره با ۱۴ گل زده و ۱ پاس گل بهترین مهره تیم قوچان نژاد در سال ۲۰۱۹ بوده است. لو فوندره همچنین آقای گل لیگ استرالیا هم هست. الکس براسک با ۶ گل زده، میلوش نینکوویچ و برندن اونیل با ۱ گل و ۵ پاس گل و سیم دی یونگ با ۳ گل و ۲ پاس گل، دیگر مهره‌های خطرناک این تیم هستند و همچنین رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی این تیم هم مهاجم خطرناکی برای حریفان است. علاقه‌مندان به پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا باید عملکرد ستاره‌های دو تیم را در نظر داشته باشند.

پیش بینی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل