نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

السد – پرسپولیس؛‌ تکرار نیمه‌نهایی فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا

al sadd vs persepolis match afc champions league

روز سه‌شنبه ۲۱ اسفند در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازی پرسپولیس و السد برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا باید بدانند که تیم پرسپولیس تهران در ۵ دیدار اخیر خود یک پیروزی داشته و در بازی اول این گروه هم به تساوی بسنده کرده است. تیم السد قطر هم دیدار اول خود را واگذار کرده است و برای صعود از این گروه نیاز به برد در این مسابقه دارد. به گزارش وب‌سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا این مسابقه از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه و با قضاوت کیم دون جین داور اهل کره جنوبی برگزار می‌شود

پیش بینی این مسابقه در سایت بتکارت

در گروه D لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس تهران با یک امتیاز از یک بازی خانگی در رتبه سوم ایستاده است و تیم السد قطر هم بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد. قرمزها در صورت بردن میزبانشان می‌توانند به صدرنشینی هم فکر کنند. از طرفی حریف باید برای به مشکل نخوردنِ صعودش از این گروه، بازی پرسپولیس و السد را به سود خود پایان دهد.

علی علیپور

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که در پنج بازی اخیر خود چهار تساوی و یک برد کسب کرده‌اند، دیدار اولشان در این مسابقات را مقابل پاختاکور ازبکستان و در ورزشگاه آزادی برگزار کردند. مسابقه‌ای که داور اردنی با اشتباه خود در پذیرفتن گل خطا و آفساید تیم ازبکستانی، باعث شد تا درنهایت دو تیم به تساوی یک – یک رضایت دهند. (این دیدار) سرخپوشان بعد از آن در لیگ برتر ایران در خانه نساجی مازندران به زمین رفتند که در یک مسابقه جنجالی ازلحاظ داوری، بازهم به تساوی یک – یک رسیدند. (این مسابقه)

شاگردان ژزوالدو فریرا بعد از بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس، ده دیدار در لیگ ستارگان قطر برگزار کرده‌اند که در هر ده مسابقه پیروز شده‌اند! اما گرگ‌ها در اولین دیدارشان در آسیا در خانه الاهلی عربستان با دو گل مغلوب شدند. نکته‌ای که علاقه‌مندان به پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا باید به آن دقت کنند این است که هر دو تیم در لیگ داخلی صدرنشین هستند. تیم پرسپولیس تهران ۴۲ امتیاز از ۲۱ بازی و تیم السد قطر هم ۴۷ امتیاز از ۱۸ مسابقه دارد. در ضمن آن‌ها با ۸۳ گل زده بهترین خط حمله لیگ ستارگان هستند.

بونجاح و عفیف ستارگان السد در لیگ قهرمانان آسیا

در بین بازیکنان پرسپولیس علی علیپور با ۱۰ گل و ۲ پاس گل بهترین عملکرد را داشته است. کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی هم با به ثمر رساندن سه گل، دیگر بازیکنان موثر تیم برانکو بوده‌اند.

از میان بازیکنان السد هم بغداد بونجاح با ۳۴ گل زده آقای گل لیگ قطر و بهترین بازیکن گرگ‌ها است. اکرم عفیف هم با ۲۲ گل زده دومین بازیکن برتر این تیم، لیگ ستارگان و امید فریرا در بازی پرسپولیس و السد است. حسن الهیدوس و عبدالکریم حسن (بازیکن برتر آسیا در سال ۲۰۱۸) هم با ۷ و ۴ گل زده بازیکنان موثری هستند که آمارشان باید مدنظر افرادی که پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا را انجام می‌دهند قرار بگیرد.

بغداد بونجاح

در ضمن حضور مهدی ترابی، شایان مصلح و بوغلام خوخی و ژاوی هرناندز در این مسابقه مشخص نیست.

پیش بینی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل