نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیگ قهرمانان آسیا ؛ پیش بینی بازی ذوب آهن – الاتحاد

zz

در چارچوب رقابت های مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم ذوب آهن ایران و الاتحاد عربستان در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. بازی روز دوشنبه بیست و یکم مرداد ماه در ورزشگاه گراند حمد در شهر دوحه کشور قطر انجام می شود. این دیدار راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا ؛ ذوب آهن – الاتحاد

ورزشگاه تیم العربی قطر میزبان بازی برگشت این دو تیم منطقه غرب آسیا در مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود. دو تیم ذوب آهن و الاتحاد برای چهارمین بار در لیگ قهرمانان آسیا روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند. در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سال ۲۰۱۰ این دو تیم مقابل یکدیگر قرار گرفتند که بازی رفت در جده با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. در بازی برگشت همان سال بین دو تیم در اصفهان، ذوب آهن با یک گل توانست حریف عربستانی را در ورزشگاه فولادشهر شکست دهد. در بازی رفت همین مرحله در شهر دبی نیز ذوب آهن در حالیکه با یک گل از حریف خود پیش بود، در ادامه با دو گل مغلوب حریف شد تا سرنوشت صعود به این بازی کشیده شود.

وضعیت تیم ذوب آهن ایران

پیش از بازی رفت، شاگردان علیرضا منصوریان در شش بازی اخیر خود شکست ناپذیر بودند اما حالا با توجه به نتیجه دیدار هفته قبل، ذوب آهن برای صعود محکوم به پیروزی خواهد بود تا بتواند بعد از هشت سال بار دیگر به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا راه یابد. ذوب آهن در چهار سال اخیر سه مرتبه توانسته به این مرحله راه یابد اما در دو مرتبه قبلی نتوانسته حکم صعود به مراحل بالاتر را امضا کند و حالا برای پیروزی در این دیدار مشتاق خواهد بود. ذوب آهن در گروه اول با کسب ۱۲ امتیاز و بدون شکست راهی مرحله حذفی شد. ذوب آهن تاکنون چهار مرتبه به مرحله حذفی رقابت ها صعود کرده است که دوبار آن در همین مرحله یک هشتم نهایی اتفاق افتاده است. آخرین حضور آنها در این مرحله، فصل گذشته بود که ذوب آهن در تهران توسط استقلال حذف شد. بهترین نتیجه ذوب آهن در آسیا مربوط به سال ۲۰۱۰ و حضور در فینال رقابت هاست. دیداری که تیم اصفهانی در نهایت مغلوب سئونگنام ایلهوا کره جنوبی شد. امیر ارسلان مطهری با سه گل بهترین گلزن ذوب آهن محسوب می شود. ذوب آهن ایران تاکنون ۱۲ مرتبه به مصاف تیم های عربستانی رفته که در این دیدارها موفق به کسب ۶ پیروزی و تحمل ۴ شکست شده است.

وضعیت تیم الاتحاد عربستان

الاتحاد با توجه به پیروزی ۲-۱ خانگی در بازی رفت، امید زیادی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دارد. گل های لوئیز خیمنز و زیاد الصاحفی توانستند گل زودهنگام قاسم حدادی فر را پاسخ داده تا پیروزی نصیب تیم عربستانی شود. حالا شاگردان خوزه لوئیس سیرا در این دیدار به دنبال کامل کردن ماموریت خود برای صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا هستند. برنده این دیدار در مرحله بعدی حریف یکی از تیم های الهلال یا الاهلی خواهد بود. تیم الاتحاد عربستان علی رغم کسب نتایج ضعیف در لیگ داخلی و قرار گرفتن در رتبه دهم جدول، در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد قدرتمندی را از خود نشان داد. الاتحاد در مرحله گروهی پشت سر تیم الوحده امارات بعنوان تیم دوم از گروه خود صعود کرد. الاتحاد تاکنون در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها کنار نرفته و خوزه لوئیس سیرا سرمربی این تیم امیدوار است تا سنت باشگاه عربستانی در این مرحله همچنان ادامه داشته باشد. ترکیب این تیم با افزودن ستارگانی چون لوئیز آنتونیو خیمنز و امیلیانو وکیو قویتر از قبل نیز شده است. رومارینیو گلزن سه گله الاتحاد در بازی رفت موقعیت های خوبی را برای تیم عربستانی هدر داد اما در این دیدار به دنبال جبران عملکرد ضعیف هفته گذشته خود خواهد بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل