نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیگ قهرمانان آسیا ؛ پیش بینی بازی الاتحاد عربستان – ذوب آهن ایران

zob

در چارچوب رقابت های مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم الاتحاد عربستان و ذوب آهن ایران در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. بازی روز دوشنبه چهاردهم مرداد ماه در ورزشگاه زعبیل در شهر دبی انجام می شود. این دیدار راس ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا ؛ الاتحاد – ذوب آهن

ورزشگاه تیم الوصل امارات میزبان اولین بازی از منطقه غرب آسیا در مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود. دو تیم الاتحاد و ذوب آهن برای سومین بار در لیگ قهرمانان آسیا روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند. در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سال ۲۰۱۰ این دو تیم مقابل یکدیگر قرار گرفتند که بازی رفت در جده با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. در بازی برگشت بین دو تیم در اصفهان، ذوب آهن با یک گل توانست حریف عربستانی را در ورزشگاه فولادشهر شکست دهد.

وضعیت تیم الاتحاد عربستان

تیم الاتحاد عربستان علی رغم کسب نتایج ضعیف در لیگ داخلی و قرار گرفتن در رتبه دهم جدول، در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد قدرتمندی را از خود نشان داد. الاتحاد در مرحله گروهی پشت سر تیم الوحده امارات بعنوان تیم دوم از گروه خود صعود کرد. الاتحاد تاکنون در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها کنار نرفته و خوزه لوئیس سیرا سرمربی این تیم امیدوار است تا سنت باشگاه عربستانی در این مرحله همچنان ادامه داشته باشد. ترکیب این تیم با افزودن ستارگانی چون لوئیس آنتونیو خیمنز و امیلیانو وکیو قویتر از قبل نیز شده است.

وضعیت تیم ذوب آهن ایران

با حذف پرسپولیس و استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، ذوب آهن تنها نماینده ایران در این بازیها به حساب می آید. ذوب آهن در گروه اول با کسب ۱۲ امتیاز و بدون شکست راهی مرحله حذفی شد. ذوب آهن تاکنون چهار مرتبه به مرحله حذفی رقابت ها صعود کرده است که دوبار آن در همین مرحله یک هشتم نهایی اتفاق افتاده است. آخرین حضور آنها در این مرحله، فصل گذشته بود که ذوب آهن در تهران توسط استقلال حذف شد. بهترین نتیجه ذوب آهن در آسیا مربوط به سال ۲۰۱۰ و حضور در فینال رقابت هاست. دیداری که تیم اصفهانی در نهایت مغلوب سئونگنام ایلهوا کره جنوبی شد. شاگردان علیرضا منصوریان خاطرات خوبی از حضور در ورزشگاه زعبیل دارند. آنها در مرحله گروهی فصل جاری در همین ورزشگاه موفق به کسب پیروزی ۳-۱ در خانه الوصل امارات شدند. امیر ارسلان مطهری در آن دیدار دو گل از گلهای تیمش را به ثمر رساند و در مجموع وی با سه گل بهترین گلزن ذوب آهن محسوب می شود. ذوب آهن ایران تاکنون ۱۱ مرتبه به مصاف تیم های عربستانی رفته که در این دیدارها موفق به کسب ۶ پیروزی و تحمل ۳ شکست شده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل