نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیل-مون پلیه؛ جنگ بالانشینان لیگ ۱ فرانسه

لیگ 1 فرانسه

در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ دسته ۱ فرانسه، تیم‌های لیل و مون پلیه از ساعت ۱۷:۳۰ روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه مصادف با ۱۷ فوریه ۲۰۱۹ در استاده پیره مائوری با قضاوت رودی بوکه مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

لیل؛ عملکرد خوب کریستوف گالتیه در لیگ دسته ۱ فرانسه

باشگاه لیل بر خلاف فصول گذشته در فصل جاری لوشامپیونه عملکرد بسیار خوبی داشته است. این تیم از ۲۴ دیدار خود ۱۵ پیروزی، ۴ تساوی و ۵ شکست کسب کرده و با ۴۹ امتیاز پشت سر پاری سن ژرمن صدرنشین، رتبه دوم سطح اول فوتبال فرانسه را به خود اختصاص داده است.

به گزارش وبسایت هواسکورد، لیل هیچ مصدومی برای این دیدار ندارد و خیال کریستوف گالتیه از بابت آمادگی بازیکنانش آسوده است. همچنین آداما سومارو محرومیتش به اتمام رسیده و می‌‎تواند باشگاه لیل را در این دیدار همراهی کند. بنابراین انتظار می‌رود که لیل با ترکیب دیدارهای قبلی خود مقابل مون پلیه قرار بگیرد و با توجه به پیروزی‌های اخیر این تیم در لیگ دسته ۱ فرانسه، کارشناسان در پیش بینی فوتبال دو تیم، رای را به پیروزی میزبان داده‌اند.

باشگاه لیل در ۵ دیدار اخیر خود در لیگ فرانسه پیروز شده که رتبه آن‌ها در جدول نیز نشان دهنده فصل خوب آن‌ها است. همچنین خط حمله این تیم قدرت زیادی دارد به طوری که شاگردان کریستوف گالتیه در ۵ دیدار اخیر خود در لوشامپیونه حداقل ۲ گل در هر مسابقه به ثمر رسانده‌اند. دیدارهای لیل کلا پر گل از آب درمی‌آید. ۳ دیدار اخیر خانگی این تیم در لیگ فرانسه بیش از ۲.۵ گل داشته‌اند که نشان دهنده بازی‌های پر گل لیل است. بنابراین در پیش بینی فوتبال دو تیم می‌توان انتظار داشت که دیدار به احتمال فراوان گل داشته باشد.

مون پلیه؛ میشائیل زکریان جلوی لیل را خواهد گرفت؟

باشگاه مون پلیه در فصل جاری لیگ دسته ۱ فرانسه عملکرد قابل قبولی داشته است. این تیم از ۲۳ دیدار خود ۹ پیروزی، ۱۰ تساوی و ۴ شکست داشته و با ۳۷ امتیاز رتبه پنجم سطح اول فوتبال فرانسه را به خود اختصاص داده است.

به گزارش وبسایت گل، کیگان دالی به تمرینات باشگاه مون پلیه بازگشته ولی بعید است او مقابل لیل بازی کند چرا که هنوز آمادگی ۱۰۰ درصد خود را به دست نیاورده است. فلورنت موله نیز از ناحیه چهار سر ران دچار مشکل بوده و هنوز مشخص نیست در این دیدار بازی خواهد کرد یا خیر. انتظار می‌رود که مون پلیه مانند دیدار قبلی خود مقابل متز با سیستم ۳-۴-۳ به مصاف لیل برود.

باشگاه مون پلیه در ۳ دیدار اخیر خارج از خانه خود در لیگ ۱ فرانسه مساوی کرده است. در ۴ دیدار اخیر این تیم نیز هر مسابقه کمتر از ۲.۵ گل داشته است. با وجود غیبت موله انتظار می‌رود که خط حمله مون پلیه بازی روان هجومی خود را از دست دهد و این یک برتری برای لیل به شمار می‌رود و در پیش بینی فوتبال دو تیم سخت بتوان میهمان را برنده این دیدار دانست. مون پلیه از ابتدای فصل تاکنون فقط در ۲ دیدار خارج از خانه شکست خورده است ولی این برای لیل نگران کننده نیست چرا که فقط پاری سن ژرمن و سنت اتین بیش از لیل در خانه در فصل جاری پیروز شده‌اند.

پیش‌بینی مسابقات لیگ یک فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل