نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بازی قشقایی شیراز – شاهین شهرداری بوشهر؛ پرطرفدارهای لیگ دسته یک

Untitled

پیش بازی قشقایی شیراز – شاهین شهرداری بوشهر؛ پرطرفدارهای لیگ دسته یک

روز یکشنبه ۲۷ آبان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ دسته یک ایران دو تیم قشقایی شیراز و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه پارس شهر شیراز به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بینی اینکه نبرد دو تیم پر هوادار جنوب کشور مسابقه‌ای جذاب باشد کار سختی نیست. تیم شاهین شهرداری بوشهر با مربیگری محمود فکری در این فصل جزو مدعیان صعود به لیگ برتر است و تا اینجای مسابقات هم با اختلاف ۲ امتیاز با صدر جدول، در رده سوم قرار دارد. این تیم با انجام ۱۱ بازی و کسب ۲۰ امتیاز تعقیب‌کننده دو تیم مس کرمان و گل گهر سیرجان است. شاهین شهرداری بوشهر اگر بتواند میزبانش را در این دیدار شکست دهد و نتایج رقبا هم به نفع این تیم رقم بخورد، امکان این را دارد که صدرنشین رقابت‌های لیگ  دسته یک باشد.
تیم قشقایی شیراز هم تا اینجای رقابت‌ها از ۱۱ بازی خود ۱۶ امتیاز کسب کرده است و رتبه هفتم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد. آن‌ها درصورتی‌که بتوانند با حمایت هوادارانشان تیم مهمان را شکست دهند و نتایج دیگر رقبا هم به نفعشان رقم بخورد، می‌توانند به رده پنجم جدول چشم داشته باشند.

 

محمود فکری شاهین را هم مثل نفت، لیگ برتری می‌کند؟

شاگردان محمود فکری در تیم شاهین شهرداری بوشهر در ۷ بازی گذشته خود در لیگ دسته یک شکستی نداشته‌اند و در دو بازی قبلی خود هم صاحب دو پیروزی شده‌اند. آن‌ها ابتدا در بوشهر میزبان تیم نود ارومیه بودند که مهمانشان را با دو گل بدرقه کردند و سپس در خرمشهر مهمان تیم کارون اروند این شهر بودند و توانستند میزبانشان را با نتیجه قاطع سه بر صفر شکست دهند. میلاد صارمی با ۳ گل زده بهترین گلزن این تیم است و خط دفاعی شاهین هم با ۷ گل خورده جزو خطوط دفاعی خوب این فصل لیگ یک بوده است. پیش بینی‌ها نشان می‌دهد محمود فکری که در فصل گذشته توانست تیم پرطرفدار نفت مسجدسلیمان را راهی لیگ برتر نماید با توجه به نتایج امسالش، می‌تواند این کار را برای تیم بوشهری و هواداران پرشور آن نیز تکرار کند.

در سمت مقابل میدان شاگردان ابراهیم طالبی در تیم قشقایی شیراز در دو بازی گذشته خود در لیگ دسته یک، یک تساوی و یک شکست در کارنامه دارند. آن‌ها ابتدا در شیراز برابر مهمان‌شان آلومینیوم اراک با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند سپس در ارومیه دو بر یک مغلوب تیم نود این شهر شدند. پیش بینی می‌شود که آن‌ها در برابر شاهین شهرداری بوشهر هم کار سختی را داشته باشند. سید محمد مهری و محمدجواد عباسی با ۳ گل زده امید اول گلزنی این تیم در این مسابقه هستند.

پیش‌بینی بازی قشقایی شیراز – شاهین شهرداری بوشهر در سایت بتکارت

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل