نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیگ دسته یک ایران: پیش بازی ملوان بندر انزلی- مس کرمان

لیگ دسته یک ایران

لیگ دسته یک ایران: پیش بازی ملوان بندر انزلی- مس کرمان

از چارچوب هفته سیزدهم لیگ دسته یک ایران آزادگان، دو تیم ملوان و مس کرمان، روز شنبه ۲۶ آبان ماه و از ساعت ۱۴:۳۰، در ورزشگاه تختی انزلی، مقابل یکدیگر بازی خواهند کرد. نکته جالب این دیدار، رویارویی تیم قعر و صدر جدول است.

ملوان بندر انزلی: قوی سپید، افتاده در باتلاق

تیم ملوان بندر انزلی که همگان، بازی‌های زیبای این تیم را درلیگ برتر به یاد می‌آورند، اکنون در قعر جدول لیگ دسته یک ایران قرار دارد. این تیم به تازگی، فرهاد پورکاظمی را از سمت سرمربیگری اخراج کرده و مربی نام‌آشنای پیشین خود، یعنی محمد احمدزاده را مامور نجات این تیم کرده است. همچنین مازیار زارع، کاپیتان اسبق ملوان و پرسپولیس، به عنوان دستیار احمدزاده منصوب شده‌است. ملوان در ۱۱ بازی اخیر خود، ۲ برد، ۵ تساوی و ۴ باخت کسب کرده و با احتساب ۶ امتیاز منفی، اکنون با ۵ امتیاز به همراه خونه به خونه بابل، در قعر جدول، دست و پا می‌زند. ملوان در ۱۱ بازی، ۱۰ گل به ثمر رسانده و ۱۱ گل نیز دریافت کرده ‌است. بهترین گلزن قوی سپید، شهریار مقانلو ۵ گله است. باید دید بدشانسی‌ها و ناکامی‌های این تیم پرطرفدار، در این هفته تمام خواهد شد یا این تیم همچنان روی نوار شکست حرکت خواهد کرد.

مس کرمان: مصمم برای صعود

تیم مس کرمان که حالا چندسالی است از لیگ برتر دور مانده‌است، در لیگ دسته یک ایران آزادگان امسال، بسیار خوب عمل می‌کند. باوجود شکست ۳-۱ مقابل پرسپولیس پاکدشت، این تیم همچنان در صدر جدول قراردارد. تیم نادر دست‌‌نشان، از ۱۱ بازی اخیر خود، ۷ برد، ۱ تساوی و ۳ باخت را به دست آورده‌است. نارنجی‌پوشان کرمان، در رقابت‌های این فصل، ۱۶ گل به ثمر رسانده‌اند و ۸ گل نیز دریافت کرده‌اند. سجاد حیدری از مس با ۶ گل زده، از مدعیان آقای‌گلی لیگ است. تیم مس در جام حذفی نیز در کمال شایستگی و در ضربات پنالتی، بازی را به سپاهان واگذار کرد. چهار تیم پشت سر مس کرمان، منتظر لغزش این تیم هستند. بنابراین جدال با ملوان برای آن‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

پیش‌بینی بازی ملوان بندر انزلی- مس کرمان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل